... וְקִרְיַת אַרְבַּע הִיא חֶבְרוֹן | |||||
שמעון מנדס (יום ראשון, 26/10/2008 שעה 11:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=123344 | |
[•] כרגיל, מאמר הבנוי על הונאה. | |
צדק (יום ראשון, 26/10/2008 שעה 11:34) | |
[•]... מדבר על ''הארץ'' כאילו הוא מכיר שהיא כזו, והרי הוא אינו מכיר בכך שארץ זו שייכת ליהודים. ואם איננו מכיר בכך, אז מה ענין קריעה עבורו? [•]... קורע את מה שאינו שלו, כמו האשה גונבת התינוק במשפט שלמה. [•]... אינך שייך לעם היהודי ואין לך שום שייכות ורגש כלפי ארץ ישראל. מבחינתך אפשר לקרוע את הכל לגזרים, אם זה יתן לך רווח כלשהו, ואפילו זעיר. כל ההתלבטות המוצגת במאמר היא עוד הונאה שמאלנית, ברשימה אינסופית של הונאות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123346 | |
[•] | |
צדק (יום ראשון, 26/10/2008 שעה 12:59) בתשובה לצדק | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123345 | |
יש עוד בדברי אחד העם מאז: | |
דוד סיון (יום ראשון, 26/10/2008 שעה 12:27) | |
''אך לא זו בלבד, אלא שבכלל אין מדרכנו ללמוד מאומה מן העבר בשביל העתיד. הן זאת בודאי יכלנו ללמוד מדברי ימינו בעבר ובהווה, עד כמה מוכרחים אנו להיזהר לבלתי עורר עלינו חמת עם הארץ על ידי מעשים מגונים, עד כמה איפוא עלינו להיות זהירים בהנהגתנו עם עם נכרי שאנו באים לגור בתוכו מחדש, להתהלך איתו באהבה וכבוד, ואין צריך לאמר בצדק ובמשפט. ומה עושים אחינו בארץ ישראל? ההפך ממש! עבדים היו בארץ גלותם, ופתאום הם מוצאים עצמם בתוך חרות בלי גבול, חרות פרועה, שיכולה להימצא רק בארץ כטורקיא. השינוי הפתאומי הזה הוליד בלבם נטייה לדיספוטיסמוס, כאשר יקרה תמיד ל''עבד כי ימלוך'', והנם מתהלכים עם הערביים באיבה ואכזריות, משיגים גבולם שלא בצדק, מכים אותם בחרפה בלי כל סיבה מספקת, ומתפארים עוד כי כן יעשו, ואיש אין אשר יעמוד בפרץ ויעצור בעד הנטייה הבזויה והמסוכנת הזאת. הן אמנם צדקו אחינו באמרם, כי הערבי מכבד רק מי שמראה לו גבורה ואומץ רוח; אבל במה דברים אמורים, כשמרגיש עם זה שהדין עם מתנגדו; לא כן אם יש לו צדקה לחשוב את מעשי מתנגדו לעושק וגזל משפט, אז, אם גם יחריש יתאפק עד עת קץ, אבל עברתו שמורה בלבו ונוקם ונוטר הוא מאין כמוהו''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123347 | |
מיכאל שרון: כל מלה בסלע. ציטטת ענק! | |
סתם אחד (יום ראשון, 26/10/2008 שעה 17:12) בתשובה לדוד סיון | |
וואללה, אחד העם (אשר גינצבורג) עשה לי את היום. איך קרא לדברים בשמם המדוייק - עושק וגזל ללא משפט; עריצות - דיספוטיזם; אכזריות; השגת גבול; מכים אותם בחרפה ללא סיבה. הא, ולחשוב שאילו היינו נוהגים כך כלפי העם שאנו ''באים לגור בתוכו מחדש: להתהלך איתו באהבה וכבוד, ואין צריך לאמר בצדק ובמשפט'' סבי וסבתי שבאו לארץ ב-1920 מספרים שהערבים בנמל יפו עדיין גילו אהבה כלפיהם, נשאו חלק מהבאים על כפיים. למה זה נתנו לחלאות אדם, אנשי ''עבד כי ימלוך'' להכתיב לנו את מציאות חיינו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123350 | |
מה קשור אחד העם לבעיה של היום? | |
סתם אחד (יום ראשון, 26/10/2008 שעה 21:15) | |
אם אחד העם היה רואה היום את פני השמאל,שלום אךשוא, 4 אימהות חורגות וכל פטפוטי הצדקנות הנאורה של אירגוני חופש הפרט והחידקל - הוא היה מקיא ובורח מפה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123352 | |
שאלה למנדס | |
עמיש (יום ראשון, 26/10/2008 שעה 21:46) | |
איפה מצווה הדת שלהם להרוג? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123361 | |
שאלה למנדס | |
עמיש (יום שני, 27/10/2008 שעה 13:49) בתשובה לmendes3@zahav.net.il | |
האם יש במצוות הדת שלהם הוראה להרוג? האם יש הבדל בין רצח עבדאללה לרצח רבין? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123365 | |
שאלה למנדס | |
סתם אחד (יום שני, 27/10/2008 שעה 15:54) בתשובה לmendes3@zahav.net.il | |
האם אתה בטוח שיגאל עמיר רצח את רבין? זה שהוא הנאשם - לא אומר שהוא רצח אותו.זה אומר שהאשימו אותו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123368 | |
שאלה למנדס | |
ע.צופיה (יום שני, 27/10/2008 שעה 18:18) בתשובה לסתם אחד | |
בטח שעמיר לא רצח את רבין. הוא היה באותו זמן בשליחות רבנית לירח. יש לו אפילו אליבי, כמה מתושבי הירח פגשו אותו ושוחחו עימו. רק קטני האמונה בשב''כ לא האמינו לו לכן הוא נשפט. סתם חף מפשע שיושב מאסר עולם. שישלחו כבר מישהו לירח וישאלו. הוא וברוך גולדשטיין מצטרפים לצדיקים ומגדילים את מספרם לל''ח. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123391 | |
שאלה למנדס | |
סתם אחד (יום שני, 27/10/2008 שעה 21:22) בתשובה לע.צופיה | |
נראה לעין שאתה לא מהמשפחה של עמוס... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123584 | |
היום הוא אמר בראיון | |
עמיש (יום חמישי, 30/10/2008 שעה 22:10) בתשובה לסתם אחד | |
שהוא עשה את זה. מעניין מה יגידו על כך חובבי הקונספירציות... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123590 | |
אם עמיש טוען שבטוח, אין קונספירציה. | |
סתם אחד (יום שישי, 31/10/2008 שעה 5:30) בתשובה לעמיש | |
כנראה שהיתה קונספירציה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123592 | |
עוד תרגיל מסריח | |
סתם אחד (יום שישי, 31/10/2008 שעה 6:48) בתשובה לסתם אחד | |
בעיקבות הראיון שלא היה עם עמיר: שב''ס ידע על הראיון הרבה לפני שהוא התרחש. התקשורת פשוט מחפשת דרך להדליק את האש נגד הימין מחדש, כל מי שעוקב אחריה רואה שזה הטרנד החדש שלה אחרי שרעיונות כמו הנסיגה מלבנון וההתנתקות לא עובדים יותר. רצח רבין נוצל מראשיתו ועד היום כמאגר דם בלתי נדלה לרקוד עליו ויגאל עמיר הוא בחזקת השטן המוחזק בכלאו. בעוד שמפלצות רוצחי ילדים ומשפחות שלמות, טרוריסטים (וגם יהודים שעשו זאת) מורשים להתחתן בלי הגבלה ונרשמים ללימודים אקדמיים מהכלא על חשבונכם ואינם מושמים בבידוד ואפילו לחודש אחד (כל זה תקף גם לגבי סמיר קונטאר) המדינה מנסה לגרום ליגאל עמיר להתאבד. ישראל היא משטר פשיסטי של השמאל. הדמוקרטיה היחידה בעולם שמתנהגת ככה. ככה זה שהתקשורת ומערכת המשפט מחוברים בתבור והם מונופול שמאלני. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123593 | |
ועוד מעשה נבלה של ברק. | |
סתם אחד (יום שישי, 31/10/2008 שעה 7:09) בתשובה לסתם אחד | |
חוות פדרמן, תור. חווה שקיימת כבר /5 שנה, כוחות יס''ם ומג''ב נשלחים להרסה באישון ליילה. 22 ילדי המשפחה- ללא קורת גג. ילדים בני שש חמש מוכים על ידי הקלגסים ונשלחים לטפול נמרץ בבית החולים. והתקשורת, נטפלת לדברים שאמר בשעת כעסו אדם שלא גר בכלל בחווה הזו. ומה עם זה שדוחף את עצמו לכל חור קדמן שמתכנה ''האגודה לשלום הילד''? מה עם הברקודות ''ההומניסטיות'' מהשמאל (וגולם יודעים מי הן). מה עם הנאורים בהארץ? גועל נפש מרוכז. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123595 | |
נ ע ב כ י ם . | |
ע.צופיה (יום שישי, 31/10/2008 שעה 8:39) בתשובה לסתם אחד | |
רחמנות, יהודים, רחמנות, 22 ילדים נזרקו לרחוב, רחמנות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123599 | |
[•] נ.רעה | |
סתם אחד (יום שישי, 31/10/2008 שעה 11:09) בתשובה לע.צופיה | |
[•]... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123603 | |
היום הוא אמר בראיון | |
סתם אחד (יום שישי, 31/10/2008 שעה 14:49) בתשובה לעמיש | |
זו בדיוק השאלה - למה שהוא יגיד שעשה את זה אם הוא לא עשה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123610 | |
זה דווקא די ברור | |
עמיש (יום שישי, 31/10/2008 שעה 19:56) בתשובה לסתם אחד | |
הוא לא רוצה לראות יותר את הפרצוף של הטרומבוזה, אז הוא החליט לעבור עבירה משמעתית על מנת שיאסרו עליהם להפגש או חלילה להתייחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123613 | |
[•] זה דווקא די ברור | |
סתם אחד (יום שישי, 31/10/2008 שעה 20:19) בתשובה לעמיש | |
[•]... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123366 | |
ביהדות יש מצווה לרצוח | |
עמיש (יום שני, 27/10/2008 שעה 16:18) בתשובה לmendes3@zahav.net.il | |
אפילו חובה לרצוח. לדוגמה - מצוות לרצח מספר דברים: ז כִּי יְסִיתְךָ אָחִיךָ בֶן-אִמֶּךָ אוֹ-בִנְךָ אוֹ-בִתְּךָ אוֹ אֵשֶׁת חֵיקֶךָ, אוֹ רֵעֲךָ אֲשֶׁר כְּנַפְשְׁךָ--בַּסֵּתֶר לֵאמֹר: נֵלְכָה, וְנַעַבְדָה אֱלֹהִים אֲחֵרִים, אֲשֶׁר לֹא יָדַעְתָּ, אַתָּה וַאֲבֹתֶיךָ. ח מֵאֱלֹהֵי הָעַמִּים, אֲשֶׁר סְבִיבֹתֵיכֶם, הַקְּרֹבִים אֵלֶיךָ, אוֹ הָרְחֹקִים מִמֶּךָּ--מִקְצֵה הָאָרֶץ, וְעַד-קְצֵה הָאָרֶץ. ט לֹא-תֹאבֶה לוֹ, וְלֹא תִשְׁמַע אֵלָיו; וְלֹא-תָחוֹס עֵינְךָ עָלָיו, וְלֹא-תַחְמֹל וְלֹא-תְכַסֶּה עָלָיו. י כִּי הָרֹג תַּהַרְגֶנּוּ, יָדְךָ תִּהְיֶה-בּוֹ בָרִאשׁוֹנָה לַהֲמִיתוֹ; וְיַד כָּל-הָעָם, בָּאַחֲרֹנָה. יא וּסְקַלְתּוֹ בָאֲבָנִים, וָמֵת: כִּי בִקֵּשׁ, לְהַדִּיחֲךָ מֵעַל יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, הַמּוֹצִיאֲךָ מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם, מִבֵּית עֲבָדִים. יב וְכָל-יִשְׂרָאֵל--יִשְׁמְעוּ, וְיִרָאוּן; וְלֹא-יוֹסִפוּ לַעֲשׂוֹת, כַּדָּבָר הָרָע הַזֶּה--בְּקִרְבֶּךָ. {ס} יג כִּי-תִשְׁמַע בְּאַחַת עָרֶיךָ, אֲשֶׁר יְהוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לְךָ לָשֶׁבֶת שָׁם--לֵאמֹר. יד יָצְאוּ אֲנָשִׁים בְּנֵי-בְלִיַּעַל, מִקִּרְבֶּךָ, וַיַּדִּיחוּ אֶת-יֹשְׁבֵי עִירָם, לֵאמֹר: נֵלְכָה, וְנַעַבְדָה אֱלֹהִים אֲחֵרִים--אֲשֶׁר לֹא-יְדַעְתֶּם. טו וְדָרַשְׁתָּ וְחָקַרְתָּ וְשָׁאַלְתָּ, הֵיטֵב; וְהִנֵּה אֱמֶת נָכוֹן הַדָּבָר, נֶעֶשְׂתָה הַתּוֹעֵבָה הַזֹּאת בְּקִרְבֶּךָ. טז הַכֵּה תַכֶּה, אֶת-יֹשְׁבֵי הָעִיר הַהִוא--לְפִי-חָרֶב: הַחֲרֵם אֹתָהּ וְאֶת-כָּל-אֲשֶׁר-בָּהּ וְאֶת-בְּהֶמְתָּהּ, לְפִי-חָרֶב. יז וְאֶת-כָּל-שְׁלָלָהּ, תִּקְבֹּץ אֶל-תּוֹךְ רְחֹבָהּ, וְשָׂרַפְתָּ בָאֵשׁ אֶת-הָעִיר וְאֶת-כָּל-שְׁלָלָהּ כָּלִיל, לַיהוָה אֱלֹהֶיךָ; וְהָיְתָה תֵּל עוֹלָם, לֹא תִבָּנֶה עוֹד. יח וְלֹא-יִדְבַּק בְּיָדְךָ מְאוּמָה, מִן-הַחֵרֶם--לְמַעַן יָשׁוּב יְהוָה מֵחֲרוֹן אַפּוֹ, וְנָתַן-לְךָ רַחֲמִים וְרִחַמְךָ וְהִרְבֶּךָ, כַּאֲשֶׁר נִשְׁבַּע, לַאֲבֹתֶיךָ. יט כִּי תִשְׁמַע, בְּקוֹל יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לִשְׁמֹר אֶת-כָּל-מִצְוֹתָיו, אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם--לַעֲשׂוֹת, הַיָּשָׁר, בְּעֵינֵי, יְהוָה אֱלֹהֶיךָ. {ס} | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123397 | |
ביהדות יש מצווה לרצוח | |
סתם אחד (יום שני, 27/10/2008 שעה 21:35) בתשובה לעמיש | |
זה לא רצח, זה שיפוד בוגדים לפי דין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123407 | |
ביהדות יש מצווה לרצוח | |
סתם אחד (יום שלישי, 28/10/2008 שעה 6:55) בתשובה לעמיש | |
אפשר לומר, שכאשר יהודי בא לקיים מצוות אלה, עליו להתגבר על מחסום תרבותי שנובע מהיהדות עצמה. לכן גם ההדגשות ''לא תחמול ולא תכסה''. בעוד מוסלים ערבי, שבא להרוג מסבות כלשהן, אינו נתקל במחסום כזה - רק בשאלת ההתנגדות הטכנית שתעמוד לפניו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123410 | |
כלומר היהודי רוצח מתוך עקרון | |
עמיש (יום שלישי, 28/10/2008 שעה 7:52) בתשובה לסתם אחד | |
למרות שיש לו התנגדות פנימית? זה נהדר - רצח מסיבות עקרוניות... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123422 | |
כלומר היהודי רוצח מתוך עקרון | |
סתם אחד (יום שלישי, 28/10/2008 שעה 14:56) בתשובה לעמיש | |
כלומר, השופט מוציא להורג מתוך עקרון, למרות שאיננו תליין מקצועי. כלומר, החייל הורג מתוך עקרון, למרות שהיה מעדיף לקרוא על זה בחדשות. מכל מקום, אני מסכים אתך שהדוגמא של עבדאללה אינה טובה. מאחר וכל מערכת פוליטית רואה בהרג כלי לגיטימי (ואף חיוני) בנסיבות מסוימות, והפנים הפוליטיים של היהדות ושל האסלאם אינם יוצאים מכלל זה, התנקשות פוליטית אינה מוכיחה את טענתו של מנדס. כדי להוכיח אותה, צריך להשוות את ההתנהלות האזרחית הרגילה בשתי התרבויות: לפני ''מתן התורה'' שלהם, ההנחיות שבתוך ה''תורה'' הזו עצמה, והדרך בה השפיעה לארך זמן על ההתנהלות ההיא. לי נראה די בבירור, שהחברה המוסלימית, שקיימת בעיקר באזורים הדומים לערב הקדומה מבחינת עולם הערכים הבסיסי - בושת המשפחה, נקמת דם, סכסוכים אלימים על דברים של מה בכך, יחס סלחני עד מעריץ לשקר, ועוד - שונה בזה מהמקובל בעולם המערבי-יהודי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123426 | |
ויץ יפה מאד | |
עמיש (יום שלישי, 28/10/2008 שעה 15:27) בתשובה לyitz589@gmail.com | |
לצטט כמה פסוקים מעוקמים מדרשה של איזה אימאם או תרגום מעוות של הקוראן - זה בסדר, להביא פסוקים מפורשים מהתורה זה לא בסדר... אכן מוסר הוטנטוטי. ואגב, הבאתי רק חלק קטן מהמקרים בהם היהדות מצווה לרצוח. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123430 | |
אם התורה מעוותת בעיניך | |
עמיש (יום שלישי, 28/10/2008 שעה 15:50) בתשובה לyitz589@gmail.com | |
אז אין הרבה מה להמשיך. אבל העובדות ברורות, המקרא מפורש, שחור על גבי לבן, תורת ישראל המקודשת שבאה לנו בדואר ישיר מאלוהים קוראת לרצח אנשים בגלל שטויות. האם מישהו יכול להביא ציטטות דומות מהקוראן? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123433 | |
אני מסכים עם המשפט האחרון שבדבריך | |
עמיש (יום שלישי, 28/10/2008 שעה 16:16) בתשובה לyitz589@gmail.com | |
אבל זה לא משנה כלל את העובדה שהטענה כאילו הדת המוסלמית מצווה על רצח יותר מאשר הדת היהודית היא טענה שקרית שאין לה כל בסיס בכתובים. התורה מצווה על רצח אנשים ועמים שלמים מסיבות מטופשות וחסרות כל בסיס אנושי ומוסרי. כל התירוצים הטוענים שצריך לפרש את הדברים רק על סמך מה שנאמר עליהם במהלך הדורות אינם עומדים במבחן הבסיסי של יושר והגינות איטלקטואלית | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123439 | |
העובדה שאתה רואה בתורה | |
עמיש (יום שלישי, 28/10/2008 שעה 17:09) בתשובה לyitz589@gmail.com | |
מוסר נכון וצודק מעידה יותר מכל עליך. התורה היא ספר קדום המשקף את ההתנהגות האופיינית לאותה תקופה ואינו מתאים לאדם הסביר הרוצה לחיות את חייו בשקט. מכל מקום אם הרעיון של רצח אנשים בגלל חילול שבת או לבישת שעטנז קוסם לך, תוכל לנסות ולגור זמן מה באיראן או בסעודיה ולראות אם המודל הכללי של מדינה דתית מתאים לך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123440 | |
העובדה שאתה רואה בתורה | |
סתם אחד (יום שלישי, 28/10/2008 שעה 17:27) בתשובה לעמיש | |
כאן אתה טועה טעות מרה. התורה היא לא ספר קדום והיא רלוונטית לכל תקופה שרק תרצה (על איזו תקופה אתה מדבר בכלל ?), מה שכן זה לא מסתדר עם הרצון שלך לחיות את חייך בשקט בלי אחריות על כלום, מה זאת אומרת, שאנשים שהולכים על פי התורה לא רוצים לחיות בשקט ''איש תחת גפנו ותחת תאנתו''? הבעייה היא בחוסר הבנת התפקיד של האדם בעולם ובפרט זה של האדם היהודי. נראה לך שאם תהיה פה מדינת הלכה אז היא תהיה דומה לאירן או לסעודיה ויקצצו פה ידיים לגנבים ויתלו חופשי? אז אתה לא מבין כלום לגבי מה זו בכלל מדינת הלכה על פי היהדות, ואם אני צריך לבחור בין מדינת הלכה לבין מה שהולך כאן כרגע (סוג של מדינה דמוקרטית, מסתבר שרק למגזרים מסוימים היא דמוקרטית) אני בוחר בשתי ידיים מדינת הלכה. קודם בכלל צריך לראות מה הכיוון של המדינה הזו - יהודית או אוניברסלית רב לאומית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123441 | |
התהום בינינו כה רחבה ועמוקב | |
עמיש (יום שלישי, 28/10/2008 שעה 17:35) בתשובה לסתם אחד | |
עד כי הוא פוגע בסיכוי לקיים דיון הגיוני. אין לאדם שום תפקיד בעולם, לא לבודהיסטי ולא ליהודי ולא לאף אחד בכלל. בדיוק כשם שלנמלים או לחרדונים אין שום תפקיד. ואם אתה שואל אותי - אני בהחלט מאמין כי אילו ניתנה לאנשי הדת אפשרות לקבוע את אורח החיים בישראל אז בהחלט הם היו הורגים ורוצחים את מי שלא ממלא את הוראות הדת שלהם. כך פעלו כל אנשי הדת שקבלו סמכות שלטונית ואין שום סיבה שבעולם שהאיאתולות היהודיות תנהגנה אחרת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123468 | |
נדמה שהבעיה אינה בטעויות | |
דוד סיון (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 11:23) בתשובה לyitz589@gmail.com | |
נראה שהויכוח בין מי שחושב שרצח והרג הוא תכונה מובנית של משטרים דתיים, ויש מי שחושב שבמשטרים דתיים אלו טעויות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123476 | |
נדמה שהבעיה אינה בטעויות | |
סתם אחד (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 13:55) בתשובה לדוד סיון | |
איפה ראית את הדבר שטענת? בכתב השיטנה המעוות של עמיש? אם נוח לך אז שלפחות תהנה מזה. אבל לא נראה לי שדרך חשיבה כה עקלקה וחסר שחר יכולה לגרום למישהו נורמלי הנאה. חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123479 | |
הצגת את דרך החשיבה העקללה, אבל הראית שזה דוקא מהנה אותך!!! | |
דוד סיון (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 14:24) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123480 | |
אתה תמיד טועה | |
סתם אחד (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 14:28) בתשובה לדוד סיון | |
אני נהנה לראות את עמיש מתפתל כמו ילדון מסכן וזנוח. דעתו אינה מהווה בכלל פקטור להנאה או לא להנאה. תשתדל יותר חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123481 | |
הצגת את דרך החשיבה העקללה, אבל הראית שזה דוקא מהנה אותך!!! | |
דוד סיון (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 14:29) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123483 | |
אתה תמיד טועה | |
סתם אחד (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 14:34) בתשובה לדוד סיון | |
אני נהנה לראות את עמיש מתפתל כמו ילדון מסכן וזנוח. דעתו אינה מהווה בכלל פקטור להנאה או לא להנאה. תשתדל יותר חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123484 | |
הצגת את דרך החשיבה העקללה, אבל הראית שזה דוקא מהנה אותך!!! | |
דוד סיון (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 14:37) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123485 | |
הצגת את דרך החשיבה העקללה, אבל הראית שזה דוקא מהנה אותך!!! | |
סתם אחד (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 14:40) בתשובה לדוד סיון | |
אתה תמיד טועה סתם אחד (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 14:45) בתשובה לדוד סיון הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו אני נהנה לראות את עמיש מתפתל כמו ילדון מסכן וזנוח. דעתו אינה מהווה בכלל פקטור להנאה או לא להנאה. תשתדל יותר חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123505 | |
הצגת את דרך החשיבה העקללה, אבל הראית שזה דוקא מהנה אותך!!! | |
דוד סיון (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 18:06) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123516 | |
אתה תמיד טועה | |
סתם אחד (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 19:30) בתשובה לדוד סיון | |
אתה תמיד טועה אני נהנה לראות את עמיש מתפתל כמו ילדון מסכן וזנוח. דעתו אינה מהווה בכלל פקטור להנאה או לא להנאה. תשתדל יותר חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123522 | |
הצגת את דרך החשיבה העקללה, אבל הראית שזה דוקא מהנה אותך!!! | |
דוד סיון (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 19:50) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123560 | |
הצגת את דרך החשיבה העקללה, אבל הראית שזה דוקא מהנה אותך!!! | |
סתם אחד (יום חמישי, 30/10/2008 שעה 15:56) בתשובה לדוד סיון | |
אתה תמיד טועה סתם אחד (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 19:30) בתשובה לדוד סיון הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו אתה תמיד טועה אני נהנה לראות את עמיש מתפתל כמו ילדון מסכן וזנוח. דעתו אינה מהווה בכלל פקטור להנאה או לא להנאה. תגובה 123480 תשתדל יותר חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123572 | |
הצגת את דרך החשיבה העקלקלה שלך, והראית שהיא דוקא מהנה אותך!!! | |
דוד סיון (יום חמישי, 30/10/2008 שעה 18:22) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123647 | |
הצגת את דרך החשיבה העקלקלה שלך, והראית שהיא דוקא מהנה אותך!!! | |
סתם אחד (שבת, 01/11/2008 שעה 11:50) בתשובה לדוד סיון | |
הצגת את דרך החשיבה העקללה, אבל הראית שזה דוקא מהנה אותך!!! סתם אחד (יום חמישי, 30/10/2008 שעה 15:56) בתשובה לדוד סיון הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו אתה תמיד טועה סתם אחד (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 19:30) בתשובה לדוד סיון הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו אתה תמיד טועה אני נהנה לראות את עמיש מתפתל כמו ילדון מסכן וזנוח. דעתו אינה מהווה בכלל פקטור להנאה או לא להנאה. תגובה 123480 תשתדל יותר חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123654 | |
הצגת את דרך החשיבה העקלקלה שלך, והראית שהיא דוקא מהנה אותך!!! | |
דוד סיון (שבת, 01/11/2008 שעה 13:13) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123655 | |
הצגת את דרך החשיבה העקלקלה שלך, והראית שהיא דוקא מהנה אותך!!! | |
סתם אחד (שבת, 01/11/2008 שעה 13:18) בתשובה לדוד סיון | |
סתם אחד (שבת, 01/11/2008 שעה 11:50) בתשובה לדוד סיון הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו הצגת את דרך החשיבה העקללה, אבל הראית שזה דוקא מהנה אותך!!! סתם אחד (יום חמישי, 30/10/2008 שעה 15:56) בתשובה לדוד סיון הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו אתה תמיד טועה סתם אחד (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 19:30) בתשובה לדוד סיון הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו אתה תמיד טועה אני נהנה לראות את עמיש מתפתל כמו ילדון מסכן וזנוח. דעתו אינה מהווה בכלל פקטור להנאה או לא להנאה. תגובה 123480 תשתדל יותר חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123656 | |
הצגת את דרך החשיבה העקלקלה שלך, והראית שהיא דוקא מהנה אותך!!! | |
דוד סיון (שבת, 01/11/2008 שעה 13:21) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123429 | |
ע. מישויץ: יפה מאד | |
סתם אחד (יום שלישי, 28/10/2008 שעה 15:47) בתשובה לעמיש | |
למה תמיד כשמתטטים לך קוראן או איזה דיברי אימאם אתה מתחמק מאחריות וטוען שהם ''פסוקים מעוקמים''? אתה חושב שהמוסלמים כה זקוקים להגנתך? הפסוקים שהבאת מהתורה לא אומרים את מה שאתה אומר שהם אומרים. אתה סתם כזבן בכוונה תחילה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123420 | |
ע. מישביץ': ביהדות א י ן מצווה לרצוח | |
סתם אחד (יום שלישי, 28/10/2008 שעה 14:46) בתשובה לעמיש | |
היכן קראת רצח? מדובר בהמתת בוגדים, בהוצאה להורג כדין של ''יָצְאוּ אֲנָשִׁים בְּנֵי-בְלִיַּעַל, מִקִּרְבֶּךָ, וַיַּדִּיחוּ אֶת-יֹשְׁבֵי עִירָם.... ''. אם החוקים האלה היו תקפים היום אז לא היו לנו כל כך הרבה בְּנֵי-בְלִיַּעַל שמשת''פים עם הערבים.... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123594 | |
כמו בכל ספר חוקים יש גזר דין מוות לנבלות. | |
סתם אחד (יום שישי, 31/10/2008 שעה 7:11) בתשובה לעמיש | |
התורה מצווה לנו חוקים שעמיש לא כל כך אוהב. שיבוא יום ונזכה לדון מיני עמישים לפי החוקים האלה באם לא יתנהגו כשורה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123648 | |
עמיש מעוות | |
סתם אחד (שבת, 01/11/2008 שעה 11:53) בתשובה לסתם אחד | |
אין דין מוות במשפט כרצח. הוא יודע זאת היטב, אבל משימתו אינה להתווכח ולהגיע לאמת. מטרתו היא לשקר, להכפיש ולהסתיר את האמת במחיר שנאתו לכל מה שהוא יהודי. כי תורתו הקומוניסטית מחייבת אותו במנהגיה ובכלליה. חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123393 | |
אז כמה הערותתיקון למאמר שבנוי טוב אבל מריח לא טוב | |
סתם אחד (יום שני, 27/10/2008 שעה 21:27) | |
• חידוש הישוב היהודי בחברון החל לפני 1979. כבר בתחילת שנות ה-70 חזרו יהודים לכמה נכסים שהיו רשומים על שמותיהם של נטבחי פרעות 1929. הכל נעשה לפי הרישום בקושאן ובתמורה מלאה. • ''מצעד האיוולת'' מתארת הגב' ברברה טוכמן הוא נושא הרבה יותר מורכב מאשר עניין מסירת עזה למצרים כן או לא, בעיקר כשהמצרים לא רצו את עזה. נדמה לי שההיסטוריון האמריקני פראנסיס פוקויאמה בכלל לא רלוונטי, בטח לא היום, כשהמציאות הרסה לו את כל הקונספציה והתיאוריה. • בן-גוריון וישעיהו ליבוביץ ראו את הדברים נכון בזוית שלהם. אבל מציאות דינמית, כמו שאתה דוגל בה אין בה זוית אחת בלבד. גם הקצה השני שדגל בסיפוח יו''ש צדק מזוית הראיה שלו. השאלה הממשית והמעשית היא האם היתה לישראל מדיניות ברורה לכיוון מסויים ואם כן למה היא לא פעלה לממש אותה? כמובן שלא היה לישראל כלום. רק מדיניות של תלאי על תלאי. אבל אם לישראל היתה מדיניות שדוגלת בסיפוח היא היתה מצליחה ולהרחיב את גבולה כמו שהרחבנו אותו ב-1948-9. • ישראל עד היום לא יודעת, ואנחנו סתם גוררים רגליים. אם כי למען הסר ספק, גם הפלסטינים גוררים רגליים ואינם להוטים להקים מדינה פלסטינית שניה, כאשר ישראל נמצאת עדיין ביו''ש, וגם כאשר תיסוג או תיסוג מיו''ש. • הפתרון אינו 'מדינה אחת של כל אזרחיה' אלא 'שתי מדינות לשני עמים'. כאשר המדינה הפלסטינית היא ירדן, מנהר הירדן ומזרחה. פלסטינים שיגורו בישראל יהיו במעמד תושב ולא במעמד אזרח בישראל, והם יצביעו לפרלמנט בעמאן. באופן זה תוכל ישראל להתקיים, אם יהיה שלום, בלי המורא הדמוגרפי. אחמד טיבי יהיה חבר פרלמנט, אבל בפרלמנט העמאני ולא בפרלמנט הירושלמי. הוא יוכל לגור ולעבוד בירושלים או בעמאן, היכן שיבחר. אם יגור בישראל הוא יישלם מיסים כמו שתושב משלם לעירייתו ולמדינתו (יהיו הסכמי מס הכנסה למניעת כפילויות, והמיסים ישולמו כרגיל למדינה בה התושב גר ועובד, עם הפרשות בסיסיות למדינת הלאום). כמובן שעדיף לעשות זאת בהסכמה. אבל מאחר ששנינו יודעים שבהסכמה לא נוכל לעשות דבר איתם, אז עלינו לבצע זאת חד צדדית תוך ניצול המלחמה הבאה שתפרוץ על בטוח. אז עלינו לגרש את כל קאדר בטרוריסטים והארגונים ומשתפי הפעולה שלהם מזרחה מהירדן. לרודפם במלחמה עד חורמה, וללא כל רחמים וצער. הם צריכים להתחיל לפחד, כמו שהם שכחו ב-1968. הרבה בגלל דיין ש''הבין אותם''. ישראל מיד צריכה להכריז על החלת החוק הישראלי במלואו על יו''ש ולהציע לערבים הנותרים להגר מן הארץ בסיוע כספי שלנו. רק לאחרונה פורסם סקר שמצביע על רצון של כ-70% מהפלסטינים להגר. הסיבה שהם לא מהגרים היא כספית. הנותרים יקבלו מעמד של תושב בלבד, עד שהדברים יסתדרו מול ירדן. ירדן גם היא תעבור מהפך שיגיע בכל מקרה. אם הפלסטינים יפילו את השלטון הזר עליהם, את בית המלוכה, ירדן תהפוך באחת למדינה פלסטינית (גם ארץ פלסטין, וגם ערבים שבחרו לקרוא לעצמם פלסטין). ואז ישראל תוכל לנהל איתה מו''מ על המשך הסדרת העניינים ההדדיים. אבל זה ייעשה כבר מעמדה של כוח, ומקביעה שהונחתה כבר בעניין הגבול והסטטוס של יו''ש. לכן הדיכוטומיה הטוטלית שלך ''או כיבוש או גירוש'' לא מקובלת. בודאי שהיא לא הבלעדית, ויותר מכך היא גרועה מהאופציה שאני הצגתי. נסיגה ישראלית ל-67' עם או בלי תיקונים לא תביא רגיעה במצב אלא תחריף את המלחמה בנו במטרה להפיל את ישראל. הפלסטינים רואים את כל ה''יישות הציונית'' במזרח תיכון ערבי כגידול סרטני. אלה המילים של מנהיגיהם. http://www.thememriblog.org/turkey/blog_personal/en/... על רקע המהומות בעכו קראו בעזה מנהיגי הג'יהאד האסלאמי והחמאס ''לחזק'' את תושבי עכו כנגד ''המתנחלים'', והיפנו קריאה לאומה האסלאמית שיספקו סיוע חומרי ומוראלי נגד הכיבוש הציוני בעכו ולהמשך ''ההתנגדות''.http://www.infoisrael.net/cgi-local/text.pl?source=5... “The jihad and suicide bombings will continue — the Zionist entity will reach its end in the first quarter of the current century. It is therefore up to you [Muslim holy fighters] to be patient — the Hamas takes upon itself the liberation of all Palestinian land from the sea to the river in the Rafah [in the south] and until Rosh Hanikra [in the north].” — Hamas spiritual leader Sheikh Ahmed Yassin Al-Ayyam, December 28, 2002 - - - - - - “We are teaching the children that suicide bombs make Israeli people frightened and we are allowed to do it....We teach them that after a person becomes a suicide bomber he reaches the highest level of paradise.” — Palestinian “Paradise Camp” counselor speaking to BBC interviewer, quoted in Jerusalem Post, July 20, 2001 - - - - - - - - - - ואלה רק שליפות של חיפשו מהיר ביותר. יש הרבה מאוד חומרים שמעידים שהציבור הפלסטיני אינו רואה אל ישראל כעובדה לגיטימית ומוגמרת. חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123431 | |
ע. מישוביץ': רק היפרדות מלאה !!! | |
סתם אחד (יום שלישי, 28/10/2008 שעה 15:54) בתשובה לסתם אחד | |
אני חושב שצריך להעביר את כל הערבים לירדן למה שיהיה הרש''פ החדש, חדיש ומחודש. אין טעם להשאיר בקירבנו את הפולשים הערבים, רק כדי שניראה נאורים בעיני העולם שלא שם עלינו. יש להם מדינה ושיעשו בה מה שהם רוצים אבל שלא יבלבלו לנו את השכל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123494 | |
לדעתי אינך צריך להרחיק באסלאם | |
סתם אחד (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 15:05) בתשובה לmendes3@zahav.net.il | |
האסלאם בנוי שכבה על שכבה והתוצאה שלו כאן אינה דומה לתוצאה באוזבקיסטאן. בעמים הלא ערביים האסלאם עבר פילטריזציה בתרבויות המקומיות. ערביי פלסטין משתמשים בקוראן ככלי פוליטי, אמוני, חינוכי, צבאי לגיוס קהלים רבים שלהם להניע מלחמה בישראל. האמונה הדתית משמשת בלם להכרה בזכות קיומה של ישראל. מודל החלפת האוכלוסין יוכל להתבצע רק כשנחשב את כל פלסטין כפלסטין ולא נגרע את ירדן ממנה בטרם אנחנו ניגשים לפתרון הבעיה. חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123523 | |
עין תחת עין = | |
סתם אחד (יום רביעי, 29/10/2008 שעה 19:59) בתשובה לmendes3@zahav.net.il | |
שווה כסף זה לא מהיום,חבר.לך תלמד את הגאונים. אבל במחשבה שניה אולי צריך להוציא מהכלל הזה עין צופיה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=123405 | |
מהנדס אזרחי | |
סתם אחד (יום שלישי, 28/10/2008 שעה 5:23) | |
ארץ ישראל שייכת לבני-ישראל וזה כולל חברון הערבים הם הפולשים לעיר לא שלהם אז לא לשנות את העובדות | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124113 | |
הרוזן פאן דומשומסקי: עמיש צודק ומצחיק אותי בהומור שלו | |
סתם אחד (יום שני, 10/11/2008 שעה 22:56) | |
כל פעם מחדש. לכן מלאך המוות יפסח עליו תקופה ארוכה, ויפגע בכם אחד אחד: זה יחתוף טרומבוזה בבית הכסא, עמיתו יחנק למוות מנקניק כשר רקוב, חברו ישתה יין נסך עם רעל עכברים, וכשפילגשו תבהיל אותו לטיפול נימרץ לאחר שתתעורר בלילה לגניחותיו הרפות, יהיה כבר מאוחר. יהיו גם אלה שמסור חשמלי שהניפו על עץ זית, יפגע באשכיהם, ויהיו סתם שבעברם ברחוב, תיפול על ראשם לבנה מפיגום. ככה זה כשמלאך המוות פאן מווסקי כועס. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |