| החרם הבריטי והברווז המקרטע | |||||
| אריק פורסטר (שבת, 11/08/2007 שעה 14:18) | |||||
|
|||||
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102122 | |
| מעניין איפה היו המרצים הבריטים כשמנעו כניסת ניצולים יהודים | |
| חזי (שבת, 11/08/2007 שעה 16:35) | |
בזמן השואה. האוניברסיטאות, ברוב חלקי העולם, הפכו מזמן לגופים מסואבים, אשר זכות המשך קיומם מוטלת בספק. אם היו שואלים אותי, הייתי אומר שיש לפרק לפחות מחצית מהאוניברסיטאות בעולם, ולהקים במקומם מוסדות חינוך יעילים, אשר לא חיים כפרזיטיפם על חשבון כספי הציבור. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102127 | |
| אנטישמיות אקדמית | |
| לוי (שבת, 11/08/2007 שעה 21:49) | |
האוניברסיטאות בארה''ב גדושות אנטישמיות . קבוצות סטודנטים מגוונות פעילות מאוד בפעילותן האנטישמית . במקביל מורגשת היטב השתלבותם של חברי שלום עכשיו בגופים האנטישמיים . מן הראוי לציין שרובם המכריע אם לא כולם משתייכים לארחי פרחי מ''מדעי'' החברה והרוח . | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102205 | |
| אנטישמיות אקדמית | |
| ע. זועמת (יום שני, 13/08/2007 שעה 4:53) בתשובה ללוי | |
בארה''ב קשה היום למרצה להתקדם ולעלות לדרגת פרופסור אלא אם כן הוא משתייך מבחינה פוליטית לקבוצה השולטת ברוב האוניברסיטאות, השמאל הקשה. למרות שהרבה מחברי הקבוצה הם אינטלקטואלים יהודים, הם מתנגדים קיצוניים למדיניות הכיבוש. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102225 | |
| אנטישמיות אקדמית | |
| לוי (יום שני, 13/08/2007 שעה 10:31) בתשובה לע. זועמת | |
אנטישמיות זו חוגגת במקצועות ''הרוח'' בהם אמות המידה להערכת חבר סגל הם סברות כרס ודעות קדומות . בתחומים של מדעי הטבע הרבה יותר קשה לבלבל את הביצים . ''האינטלקטואלים'' היהודים הם בסה''כ מלקקים את העכוזים המתאימים כדי להשתלב ב''ציבור הנאור'' האנטישמי . | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102263 | |
| ומה עם ההסתדרות שלהם? גם הם איימו להחרים את ישראל | |
| מושה עמישביץ (יום שני, 13/08/2007 שעה 21:22) | |
גם הרופאים וגם נהגי המוניות. נהגי המוניות למשל בלונדון לא מוכנים לקבל שקלים. חוצפה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102423 | |
| חשוב לציין כי: | |
| רפי אשכנזי (יום חמישי, 16/08/2007 שעה 19:10) | |
החרם של המרצים באנגליה מובל מלובה ומונהג ע''י בני עמנו היקרים מהשמאל הקשה הנמצאים חלקם לפחות בגלות מרצון שם. ללא הם, אני לא מאמין כי האנגלים היו עולים על עץ כה גבוה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102454 | |
| היהודים תמיד עזרו לאויבי ישראל | |
| חזי (יום שישי, 17/08/2007 שעה 15:26) בתשובה לרפי אשכנזי | |
מי שביקר בבימות ''ההסברה'' בהייד-פארק בלונדון בימי ראשון, בודאי נוכח לדעת כי הדוברים הארסיים ביותר נגד ישראל הם דווקא היהודים. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102466 | |
| מטיבעה של התופעה בהייד פארק | |
| יונה הנביאה (יום שישי, 17/08/2007 שעה 21:32) בתשובה לחזי | |
שעיקר הדוברים שם הם אנשים הזויים. עיקר הצופים בהם הם תיירים שבאים לראות את האטרקציה הזאת. שני מטר משם באוקספורד סטריט החיים הנורמלים ממשיכים להתקיים. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102575 | |
| היהודים תמיד עזרו לאויבי ישראל | |
| אריק פורסטר (יום ראשון, 19/08/2007 שעה 23:13) בתשובה לחזי | |
הם כמובן קוראים לעצמם ''אנגלים בני דת-משה''. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102465 | |
| חשוב לציין כי: | |
| יונה הנביאה (יום שישי, 17/08/2007 שעה 21:30) בתשובה לרפי אשכנזי | |
אין חרם מרצים על ישראל. היתה רק קריאה של כנס איגוד מרצים מסויים ומרכזי שהשתתפו בו כ-200 איש מתוך פאנל של כמה מאות. האיגוד מייצג כ-300 אלף מרצים ועד כמה שידוע אף מרצה לא הודיע שהוא רוצה לממש את ההמלצה של כנס המרצים. המרצים יודעים את האמת ורוצים שיתוף פעולה עם האקדמיה והתעשיות בישראל כי הם יודעים שהיהודים חכמים. ויש הרבה פרוייקטים שהישראלים נותנים את הטון והם רוצים להיות בעניינים. ידע הוא כוח. אתה צודק שבני עמנו היקרים מהשמאל הקשה הם מראשי המכפישים והשקרנים, אבל אני לא צריכה לחזור כאן ולומר ששמאל זה שמאל, ומה שרע בישראל רע יותר בבריטניה. אני עובדת על מחקר מסויים בתחום הביופיזיקה ואני חייבת לומר שהבריטים נעזרים בנו ולומדים מאיתנו בתחומים רבים הנוגעים חעניין המחקר, והם לא יעיזו לרגע לנתק את הקשרים. הרווח כעת הוא כולו שלהם. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102514 | |
| חשוב לציין כי: | |
| לוי (שבת, 18/08/2007 שעה 20:56) בתשובה ליונה הנביאה | |
גבירתי , את עוסקת בביו פיזיקה . כישורים ומיומנות בתחומך ניתנים למדידה . במקצועות הרוח מרכיב הבלה בלה הוא דומיננטי ומיכיון שהאקדמיה הישראלית היא פרובנציונאלית והקידום מבוסס בעיקר על הפלצות מחו''ל . בתחומי הרוח מי שלא מתיישר עם האנטישמים לא זוכה בהפלצה ולא בקידום . | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102519 | |
| חשוב לציין כי: | |
| יונה הנביאה (שבת, 18/08/2007 שעה 21:10) בתשובה ללוי | |
יתכן שאתה צודק, אבל אינרציית הרוח לא נותנת עדיין תאוצה רבה להפלצות בחו''ל | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102522 | |
| חשוב לציין כי: | |
| לוי (שבת, 18/08/2007 שעה 21:23) בתשובה ליונה הנביאה | |
לא הבנתי את דבריך . אם את בברנז'ה ומתכננת קריירה אקדמית אני מציע לך מה שהציע לי איש אקדמיה בכיר . אתה הרי יהודי דתי היודע שהכל בעזרת השם . סע לחו''ל לאוניברסיטה בעלת שם . התידד עם מדען בעל שם . דאג שההמלצה תכתב על ניר של אוניברסיטה בעלת שם . כמו כן יש משקל רב לשם של החתום על המכתב . כדאי שתשנני זאת מוקדם ככל האפשר . | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102528 | |
| חשוב לציין כי: | |
| יונה הנביאה (שבת, 18/08/2007 שעה 21:49) בתשובה ללוי | |
אין בעיה. לא צריך את כל מה שהצעת. לא צריכים המלצה למי שכבר בברנג'ה. הקשרים ביננו לבין האקדמיה והתעשיה הבריטים די מפותחים ויציבים ויש עניין לשני הצדדים לשמר אותם ולהרחיב אותם. המרצים האלה הם זן נכחד של אינטלקטואלים שמישהו טורח לשמר אותו כקישוט לאקדמיה שהיא בדרך כלל רצינית הרבה יותר מהקישוט. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102623 | |
| חשוב לציין כי: | |
| ק. אדם (יום שני, 20/08/2007 שעה 18:37) בתשובה ליונה הנביאה | |
הפקולטות למדעי הרוח ברוב ארצות המערב נמצאות בשליטה מוחלטת של השמאל הקשה. זו עובדה שכל מי שנמצא בפקולטות אלו מודע לה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102664 | |
| אין ספק, האנגלים אשמים | |
| יואב (אנגליה( (יום שלישי, 21/08/2007 שעה 19:16) | |
כדאי לזכור שרק מדינה אחת נלחמה נגד הנאצים מכיבוש פולין ועד הסוף. לא ארה''ב, לא רוסיה, לא צרפת, לא שוויץ, לא תוניס ולא סין. רק בריטניה. אפילו הלח''י ניסה לשתף פעולה עם הנאצים. רק מדינה אחת. כדאי גם לזכור שלהבדיל משאר העמים, הבריטים (לפחות האנגלים והסקסונים שהם הרוב) היו שייכים ל''גזע העליון'' והיו אמורים להיות שווי ערך לגרמנים והאוסטרים ברייך השלישי. ובכל זאת, ולמרות הפגזות יומיומיות, הם עמדו מול הגרמנים. ועל זה אנחנו חייבים להודות להם כל יום. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102666 | |
| אין ספק, האנגלים אשמים | |
| מהנדס אזרחי (יום שלישי, 21/08/2007 שעה 19:51) בתשובה ליואב (אנגליה( | |
ועל זה אנחנו חייבים להודות להם כל יום... אכן אנחנו צריכים להודות להם על פלישתם לארץ ישראל, על סגירתם של חופי ארצנו בפני עולים יהודים חדשים שברחו מארופה הנאצית , עלינו להודות להם על אהבתם לידידנו הערבים, על ספר לבן שחור ועוד... בו ותגיש את הלחי השניה, על פי מיטב מסורת הגויים | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102711 | |
| אין ספק, האנגלים אשמים | |
| יואב (אנגליה) (יום רביעי, 22/08/2007 שעה 14:48) בתשובה למהנדס אזרחי | |
כן, גם על כיבוש הארץ מהעות'מנים והקמת המנדט והמדינה אנחנו צריכים להודות להם. גם על עוד הרבה דברים, שהם חשובים מאד ושהאנגלים הביאו לעולם. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102670 | |
| אין ספק, האנגלים אשמים | |
| אריק פורסטר (יום שלישי, 21/08/2007 שעה 20:45) בתשובה ליואב (אנגליה( | |
יואב, פרט לעמים הסלאבים, כל אירופה הייתה ''ארית'', כולל מדינות שנדרסו על ידי המגף הנאצי. ''גזע עליון'' הוא מונח הזוי ששייך לפח האשפה של ההיסטוריה. להוותנו, הדתיים שלנו עדיין מאמינים בהזייה של ''אתה בחרתנו''. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102693 | |
| אין ספק, האנגלים אשמים | |
| מהנדס אזרחי (יום רביעי, 22/08/2007 שעה 7:28) בתשובה לאריק פורסטר | |
''...הדתיים שלנו עדיין מאמינים בהזייה של ''אתה בחרתנו''. ואף על פי כן השם בחרנו מכל העמים השואה הוכיחה זאת על אפך ועל חמתך. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102699 | |
| רעיון מעניין | |
| עמיש (יום רביעי, 22/08/2007 שעה 8:56) בתשובה למהנדס אזרחי | |
האם עלינו להבין מדבריך כי האלוהים שלך גרם להשמדת היהודים באירופה? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102701 | |
| רעיון מעניין | |
| מהנדס אזרחי (יום רביעי, 22/08/2007 שעה 9:49) בתשובה לעמיש | |
ח''ו, היש א-לקים אחרים? רבות מחשבות בלב אדם ורק עיצת השם היא תקום. תגיד, אבא שלך אף פעם לא החטיף לך מכות? או אתה? לא הענשת את ילדך אף פעם? ואף על פי שאתה אוהב אותם, לחנך אותם חינכת. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102721 | |
| רעיון חינוכי מעניין | |
| עמיש (יום רביעי, 22/08/2007 שעה 16:36) בתשובה למהנדס אזרחי | |
כלומר, האלוהים שלך ארגן את רצח העם היהודי מטעמים חינוכיים... אחלה אלוהים יש לך | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102712 | |
| אין ספק, האנגלים אשמים | |
| יואב (אנגליה) (יום רביעי, 22/08/2007 שעה 14:49) בתשובה לאריק פורסטר | |
האנגלים היו גרמאנים, הצרפתים, הספרדים, הפורטוגלים, האיטלקים, הסקוטים, הנורווגים, והבלגים לא. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102731 | |
| אין ספק, האנגלים אשמים | |
| ק. אדם (יום רביעי, 22/08/2007 שעה 21:09) בתשובה ליואב (אנגליה) | |
הפרנקים (צרפתים של היום) היו שבט גרמני, וכך גם הוונדלים והוויזיגותים (ספרד ופורטוגל של היום). וכך גם הסקנדינבים. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102685 | |
| הגרמנים נלחמו באנגלים, לא ההיפך !! | |
| צדק (יום רביעי, 22/08/2007 שעה 5:51) בתשובה ליואב (אנגליה( | |
האנגלים לחמו מחוסר ברירה, לא מרצון ולא בהתנדבות. מנהיגי בריטניה כולל צ'רצ'יל, שקלו כניעה לגרמנים וחתימה על חוזה איתם. מה שמנע את הכניעה זה חוסר אמונם בכך שהגרמנים לא יפלשו לבריטניה על אף ההסכם, וחששם מירידת המורל הלאומי אם תוגש הצעה כזו והיא תידחה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102713 | |
| הגרמנים נלחמו באנגלים, לא ההיפך !! | |
| יואב (אנגליה) (יום רביעי, 22/08/2007 שעה 14:51) בתשובה לצדק | |
אתה משכתב את ההיסטוריה. הגרמנים לא פתחו במלחמה נגד אנגליה, האנגלים פתחו במלחמה נגד גרמניה, והמשיכו בא עד הסוף. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102717 | |
| הגרמנים נלחמו באנגלים, לא ההיפך !! | |
| צדק (יום רביעי, 22/08/2007 שעה 15:14) בתשובה ליואב (אנגליה) | |
האנגלים רק הכריזו מלחמה, הגרמנים תקפו בפועל. הדיונים בנושא הכניעה נערכו זמן קצר לפני המצור בדנקירק, כאשר הבריטים חשבו שהם הולכים לאבד 300 אלף חיילים תוך זמן קצר. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=102732 | |
| הגרמנים נלחמו באנגלים, לא ההיפך !! | |
| אריק פורסטר (יום רביעי, 22/08/2007 שעה 21:16) בתשובה לצדק | |
לבריטניה היה חוזה הגנה עם פולין. כשפולין הותקפה ע''י גרמניה ב-1 בספטמבר 1939, בריטניה החליטה לכבד את ההסכם עם פולין ולהצטרף למערכה נגד גרמניה. אף פעם לא שקלה בריטניה באם להיכנע לצבא הגרמני. מה שכן, נשקלה האפשרות להרשות למפקד חיל המשלוח הבריטי בדונקירק להיכנע עם כוחותיו. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |