פואד | |||||||||||||||
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום ראשון, 18/03/2007 שעה 6:00) | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=95303 | |
פשעים נגד האנושות ויצרי פרע קדומים | |
מיכאל שרון (יום ראשון, 18/03/2007 שעה 6:54) | |
נראה שקיימים כאלה שסיבלו של הזולת והמצב אליו נידחקו קרבנות העוול, כגון הפלשתינאים, עקב נישולם מכל דבר וכל שעוללו להם שנים רבות בני עוולה, מפיח בהם יצרי פרע קדומים. תחת סולידריות עם קורבנות העוול, הם מגבים את הפורעים תוך מסע מכחישנות נירחב, מתוך הזדהות אינסטינקטיבית עם כל דאלים גבר. זאת במעין היפוך רגשי, שבו קרבן העוולות הופך לדמות מואררת, ואילו פורעים חסרי ערך ונטולי חוט שדרה הופכים למושא למעין תחושות פולחניות משונות ואטאויסטיות. בוודאי שאין כאן משהו נורמלי, אלא משהו אפל, המנוגד לכל מגמה של התפתחות הציויליזציה האנושית, המבוססת על בעלי רוח חופשית, וניזוקה מהתגודדויות פורעים ההופכים סדרי עולם. שימו לב למכחישנותה של שרת החוץ הישראלית בתגובה לפניית שר החוץ המצרי בפרשת טבח השבויים המצרים ב-1967 על ידי סיירת שקד עדות של קצינה ישראלית על טבח שבויים בסיני הפרע האטאויסטי והנחשל (אטאוויסטי: קדמוני, נחשל, עריץ ופורע) הגודם פעילות יצרנית, תוך החשכת כל ססגוניות אנושיות, כל פעילות שווקים תוססת: ראינו זאת במלחמת לבנון השנייה, בהחרבת תשתיותיה של לבנון שהחלו לפרוח אחרי סלוק הסורים אנו רואים זאת בחברון כיום קראו אודות התעמרות בחסיד אומות העולם בישראל, בשרות פולחן ביזרי של בצע חסרת גבולות | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95304 | |
לישראל היתה זכות מלאה לטבוח בחיילים המצרים. | |
צדק (יום ראשון, 18/03/2007 שעה 7:18) בתשובה למיכאל שרון | |
מלחמת ששת הימים לא היתה סכסוך רגיל בין מדינות. במלחמה זו הצהירו הערבים על מטרתם להשמיד את מדינת ישראל, ולטבוח את אזרחיה היהודים. מלחמה נאצית ערבית. מי שמצהיר על מטרה שהיא פשע נגד האנושות, אינו נכלל בשום אמנה, ואין לו שום זכויות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95313 | |
טעות | |
יובל רבינוביץ (יום ראשון, 18/03/2007 שעה 14:10) בתשובה לצדק | |
אתה טועה, כמובן. החיילים שהשתתפו במלחמה הם חיילים; לא פושעי מלחמה. יש מספיק פושעים אמיתיים נגד האנושות שהתחמקו מעונש, ובכלל זה יאסר ערפאת, עלי אכבר האשמי רפסנג'אני והרשימה עוד ארוכה. לא צריך להוסיף לרשימה גם חיילים מן השורה שלא היו מודעים לשום דבר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95352 | |
טעות | |
צדק (יום שני, 19/03/2007 שעה 9:23) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
גם החיילים הגרמנים שרצחו יהודים ובני עמים אחרים היו רק חיילים. חייל היוצא למשימת רצח עם אשם בדיוק כמו מנהיגיו, אין הפרדה ואסור להפריד. החיילים המצרים והאזרחים המצרים רצחו שבויים שלנו והתעללו בהם. הם הוכיחו לנו שמנהיגיהם לא לבד. גם מיליוני המצרים שצעדו ברחובות קהיר והריעו לזעקות ''איטבח אל יהוד'', לא ידעו מה הם רוצים? גם התיאורים לפרטי פרטים שנאמרו ברשתות השידור הערביות, מה יעשה לכל אחד ואחד מאיתנו לאחר הנצחון הערבי, לא היו ידועים לכל הערבים המסכנים? אין לתת הנחות לאף פושע ערבי. אין לא ידעתי ואין לא שמעתי. תירוצים כאלו מתאימים לגן ילדים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95373 | |
טעות | |
יובל רבינוביץ (יום שני, 19/03/2007 שעה 15:28) בתשובה לצדק | |
מה לעשות, אבל זעקות „איטבח אל יהוד” כמו גם „מוות לערבים” אינן חטא שדינו מוות. איש לא התייחס לחיילים גרמנים שנשבו בחזית כאל פושעי מלחמה. אין לפגוע בחייל לאחר שנכנע. עם זאת, אני די בטוח שאתה צודק בכך שהצד השני רצח ואינו מספר זאת. ידוע לי על גופות של חיילים ישראלים בחזית הסורית במלחמת יום-כיפור שנמצאו כפותים. כנראה שהמצרים היו קצת יותר אנושיים מהסורים, אך לא בהרבה. הבעיה היא שרק בצד שלנו אפשרי תחקיר שבודק מה באמת אירע. הצד השני לא יחקור זאת לעולם. הסיבה לכך היא שהם מחזיקים בגישה שלך, שלאויב אין זכות קיום. מזלנו שלא כולם כמוך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95397 | |
טעות | |
צדק (יום שני, 19/03/2007 שעה 20:54) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
צעקות ''איטבח אל יהוד'' דינן הוא מוות. המציאות מוכיחה שצעקות אלו הובילו ומובילות לרצח יהודים. חיילים גרמנים חוסלו בכמויות. רק 5 אחוז מהשבויים הגרמנים שנלקחו ע''י בריה''מ הוחזרו בחיים. בנות הברית טבחו אזרחים גרמנים ויפנים, אז חיילים עושים עליהם רושם? בדעה של האויב מחזיקים אנשים כמוך, שניכם מזלזלים בחיי יהודים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95312 | |
פשעים נגד האנושות ויצרי פרע קדומים | |
יובל רבינוביץ (יום ראשון, 18/03/2007 שעה 13:58) בתשובה למיכאל שרון | |
>„אנו רואים זאת בחברון כיום”. מה שאנחנו רואים הוא שמלחמה היא הרסנית לחברה. הפלשתינאים פתחו במלחמה ואינם מוכנים לחדול ממנה. אז הם סובלים. איפה בדיוק הבעיה? > „קראו אודות התעמרות בחסיד אומות העולם בישראל, בשרות פולחן ביזרי של בצע חסרת גבולות”. קראתי. לא מצאתי שום התעמרות בחסיד אומות העולם בכתבה ההיא. שמא תוכל לפרט? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95316 | |
בבקשה (מתוך הכתבה): | |
מיכאל שרון (יום ראשון, 18/03/2007 שעה 16:31) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
טנצר אוחז בתיאוריה הגיונית שיכולה להסביר מדוע 81 אלף איש נמצאים בפיגור תשלומי משכנתה, אך דווקא ליינר מפונה מביתו. הוא חושד שהבנק חפץ בדירה בשל המחירים המאמירים בשכונה המתחרדת הזאת. הדירה של ליינר יכולה להביא לבנק תשואה נאה. ליינר מביא חיזוק לתיאוריה: הוא מספר שמדי שבוע פוקדים את הבניין מתווכים ומחפשי דירות חרדיים המתדפקים על הדלתות בחיפוש אחר דירה פנויה. השכונה החרדית הסמוכה מלאה, והביקוש הגואה הזניק את מחירי הדירות בבניין של ליינר בעשרות אחוזים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95324 | |
עדיין לא מובן | |
יובל רבינוביץ (יום ראשון, 18/03/2007 שעה 22:50) בתשובה למיכאל שרון | |
אני מניח שליינר אינו היחיד המפונה מביתו. על פי החוק הוא חייב בתשלום. הוא אינו יכול לשלם וזה עצוב, אך גביית חוב אינה התעמרות. מלבד זאת, מי בדיוק בסיפור הוא חסיד אומות העולם? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95361 | |
טוב, הכל טלית שכולה תכלת | |
מיכאל שרון (יום שני, 19/03/2007 שעה 11:59) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95371 | |
טוב, הכל טלית שכולה תכלת | |
יובל רבינוביץ (יום שני, 19/03/2007 שעה 14:53) בתשובה למיכאל שרון | |
כן, אתה צודק. כשטועים – עדיף לומר משהו סתמי ולא להודות בטעות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95317 | |
לפי עדויות רבות, המתנחלים ביצעו פעולות פריעה רבות שמטרתן המאסת | |
מיכאל שרון (יום ראשון, 18/03/2007 שעה 16:36) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
חיי תושבי חברון הערבים. זאת במטרה להביא לבריחתם ההמונית מהעיר, במסגרת ''והורשת''. במשך שנים המתנחלים יוזמים פרובוקציות. אכן, קיימת מלחמה אם תרצה, אך זוהי בדיוק המסגרת במסגרת ''מגניבים'' המתנחלים את פעולות ההצקה שלהם, בהנחה שרקע המלחמה הכללי יסייע למיסוך המעשים החריגים הללו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95325 | |
לפי עדויות רבות, המתנחלים ביצעו פעולות פריעה רבות שמטרתן המאסת | |
יובל רבינוביץ (יום ראשון, 18/03/2007 שעה 22:51) בתשובה למיכאל שרון | |
של מי העדויות האלה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95363 | |
מה, המתנחלים לא עשו זאת? | |
מיכאל שרון (יום שני, 19/03/2007 שעה 12:03) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
בני ציפר: בחברון התברר לי סופית שהיהדות היא דת אלילית | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95365 | |
מה, המתנחלים לא עשו זאת? | |
צדק (יום שני, 19/03/2007 שעה 12:29) בתשובה למיכאל שרון | |
האנטישמי מצא דת אלילית? השמאלני שרוצח אלפי יהודים ופוצע עשרות אלפים למען אליל ה''שלום'', מדבר על פגאנים? השמאלני המעריץ כל רוצח המונים, כל מי שידיו נוטפות דם של יהודי, מדבר על עובדים למולך? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95372 | |
מה, המתנחלים לא עשו זאת? | |
יובל רבינוביץ (יום שני, 19/03/2007 שעה 14:57) בתשובה למיכאל שרון | |
כן, זה נחמד מדי פעם להיכנס לנשמה המעוותת של מישהו כמו בני ציפר ולראות איך אפשר להפוך את העולם על הראש, אבל יש איזה שהוא קשר לנושא הדיון? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95387 | |
אולי הוא לא ממש משהו, אבל כאן הוא מצטט | |
מיכאל שרון (יום שני, 19/03/2007 שעה 19:15) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
עובדות פשוטות המקובלות על רבים וטובים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95451 | |
אולי הוא לא ממש משהו, אבל כאן הוא מצטט | |
יובל רבינוביץ (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 8:18) בתשובה למיכאל שרון | |
כן וכבר שאלתי מה הסימוכין ל„עובדות” האלה. להזכירך – עובדות לא נקבעות על פי „רבים וטובים” ואפילו לא בהכרעה דמוקרטית. עובדות הן עובדות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95429 | |
הנה דוגמה | |
דוד סיון (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 5:54) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
אתמול בחדשות דווח על מתנחלים מחברון שפלשו (בכוח) למבנה שלפי טענתם יש להם מסמכי בעלות. בעל המבנה טוען אחרת והמשטרה חוקרת עד לסיום החקירה הותר למתנחלים להישאר. מתוך הסיפור עולות שאלות: 1. האם מי שיש לו מסמכי בעלות רשאי לפלוש לנכס? 2 מה היית אומר אם מישהו היה נוהג כך בתל אביב? 2. מדוע הותר לפולשים להישאר בנכס? תזכורת ''ש-ר-מ-ו-ט-ה – מוסר יהודי?'' (http://www.faz.co.il/story?id=4078&base=&New...). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95433 | |
הגיון שמאלני מעוות להפליא. | |
צדק (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 6:49) בתשובה לדוד סיון | |
''האם מי שיש לו מסמכי בעלות רשאי לפלוש לנכס?'' ממתי בעלים פולשים לנכסים השייכים שלהם? אם הנכסים שלי, אני נכנס אליהם באופן טבעי. הם שלי...מכיר? ושאר שאלותיך העקומות נובעות משאלתך המעוותת הראשונה. תגיד לי, איך העזת לפלוש לדירתך? מה היית אומר אם שכנך היה נוהג כמוך? מה פתאום השאירו אותך בדירתך? השנאה החולנית שלך מוציאה ממך דברי הבל ורעות רוח. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95438 | |
הגיון שמאלני מעוות להפליא. | |
מהנדס אזרחי (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 7:22) בתשובה לצדק | |
סיון הוא מכופף הבננות ולכן אל תיתמה ששאלותיו עקומות גם כן | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95443 | |
היגיון מטופש של עיוור | |
דוד סיון (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 7:59) בתשובה לצדק | |
הפולשים שברו דלתות כדי להכנס. זו לא כניסה טבעית. השנאה החולנית שלך מוציאה מהמקלדת שלך שטויות, סתירות ודברי הבל. שאר דבריך נובעים מהתייחסותך המעוותת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95445 | |
היגיון מטופש של עיוור | |
צדק (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 8:05) בתשובה לדוד סיון | |
הנכס שלי....... אני שובר דלת, שובר חלון, נכנס דרך הגג... בקיצור, נכנס לביתי איך שבא לי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95463 | |
הנכס במחלוקת הוא לא שלך | |
צדק מוסרי (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 8:56) בתשובה לצדק | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95468 | |
הנכס לא במחלוקת. הנכס שייך ליהודים. | |
צדק (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 9:06) בתשובה לצדק מוסרי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95450 | |
הנה דוגמה | |
יובל רבינוביץ (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 8:16) בתשובה לדוד סיון | |
יש בעיה בניסוחים שלך. אם הבנתי נכון, יש נכס שהבעלות עליו שנויה במחלוקת. עד להכרעה מי צודק הוחלט להשאיר על כנו את המצב הקיים כעת ואתה שואל מדוע לא הופעל כוח כדי להחזיר את המצב למה שהיה לפני שבוע. האמת היא שאינני יודע מה נהוג לעשות במצב כזה. אני מסכים איתך שיש לנהוג כפי שהיו נוהגים בתוך הקו הירוק. ומדוע ניסוחיך בעייתיים? משום שאתה מציג שני צדדים. האחד „טוען” שיש לו מסמכי בעלות והשני הוא „בעל המבנה”. מנין אתה יודע שהוא בעל המבנה? הוא טוען לבעלות כפי שטוענים אלה שנכנסו, וההכרעה אמורה להיות משפטית ולא ציבורית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95464 | |
הנה דוגמה | |
דוד סיון (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 8:57) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
אני מסכים שיש בעיה בניסוחים שלי. מדובר באירוע שהתרחש אתמול (פריצה לנכס תוך הסבת נזקים). לפי הדיווח מדובר בעצם בפלישה לנכס ושקיימים חילוקי דעות בנושא הבעלות. לפי העובדות שאני מכיר אם הפולשים היו פלשתינאים הם היו מפונים באותו היום. גם הבירור היה מהיר יותר. זהו הרקע לשאלות שלי. בתל אביב לא היו מרשים צעדים כוחניים כאשר קיימת מחלוקת כזאת. לכאורה אף אחד מאיתנו לא יודע למי הבעלות (לא ראינו שום מסמכי בעלות). יחד עם זאת ברור לי שזה לא תקין ולא ראוי לפעול בכוח באופן חד צדדי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95469 | |
לפי העובדות שאתה מכיר....LOL LOL | |
צדק (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 9:13) בתשובה לדוד סיון | |
''אם הפולשים היו פלשתינאים הם היו מפונים באותו היום.'' ה''פלשתינאים'' המפונים הללו שורצים במאות אלפים בכל רחבי יהודה ושומרון, מקימים מבנים ובונים בתים על כל גבעה, לצד כל כביש, ובירושלים עצמה, מבלי לקבל אישור מאף אחד ובלי להיות בעלים חוקיים של שום דבר. והשמאלני הוזה לנו מציאות פנטזיונרית מארץ ההזיות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95522 | |
לפי העובדות שאתה מכיר....LOL LOL | |
מהנדס אזרחי (יום רביעי, 21/03/2007 שעה 5:51) בתשובה לצדק | |
''והשמאלני הוזה לנו מציאות פנטזיונרית מארץ ההזיות.'' ועל זה נאמר, סיון מכופף הבננות ''אבל יותר מכל הוא אוהב לכופף בננות מכופף הבננות... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95555 | |
הנה דוגמה | |
א. פרקש (יום רביעי, 21/03/2007 שעה 14:06) בתשובה לדוד סיון | |
לפי מיטב הידיעות עד כה המבנה נרכש ע''י חברה יהודית מאת בעליה כשהיה בעמאן, כי הוא חשש לחייו ולא רצה לבצע את העסקה בחברון. הבעלות הועברה כדין לחברה הרוכשת. בעלי הבניין לשעבר והמתנחלים משחקים את משחק הכניסה למבנה כדי לחפות על המוכר מפני אלימות הארגונים הפלסטינים. בכל המקרים הדומים בעבר הסתבר שהרכישה ו/או הבעלות של היהודים היתה כדין. נשאלת שאלה אחרת והיא האם לממשל הצבאי כדאי או לא כדאי להשלים את ההליך החוקי ולתת למתנחלים להמשיך ולחיות בנכס שלהם וצריך לבדוק זאת מול תגובת הפלסטינים. כי כפי שידוע, הפלסטינים חמומי מח ונוהגים להתאבד בפיצוץ על המטרות שלהם או לחילופין http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3116594,00.h... לפתוח באש ולא חשוב מה יקרה ומי ימות להם. צריך גם להבחין שהמתנחלים רוכשים כיום דירות בשטח שבין קרית ארבע למערת המכפלה כדי לבסס גרעין התיישבות רציני בין שתי הנקודות. יש הגיון במהלכים האלה בהנחה שבכל הסדר שלום עתידי יוכלו היהודים להישאר ולשבת בחברון - קרית ארבע. אני משער שאם ערבי היה רוכש נכס מיהודי בת''א הנכס היה של הערבי והיהודים בסביבתו הקרובה לא היו נוקטים צעדי אלימות. לכל היותר היו כמה שמעקמים את אפם. נדמה לי שבמרכז - צפון ת''א יש כבר כמה מאות משפחות ערביות שלא כולם נצר למשפחות המשת''פים לדורותיהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95567 | |
כרגיל | |
דוד סיון (יום רביעי, 21/03/2007 שעה 17:07) בתשובה לא. פרקש | |
בנתיים אתה מציג שמועות (מקום הקניה ומשחק הכניסה) שמתאימות להיגיון כלשהו. אשמח אם תציג עובדות שיאשררו את השמועות הללו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95322 | |
2 הערות | |
יובב (יום ראשון, 18/03/2007 שעה 20:56) בתשובה למיכאל שרון | |
לפי הראיונות בעקבות הפרשה : 1. לא מדובר במצרים סדירים אלא בפדאין פלסטינאי 2. הפדאין לא נכנעו בצורה מסודרת - הם המשיכו לבצע פעולות צבאיות נגד שיירות וצרות אחרות | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95310 | |
גם במתלה נרצחו שבויים | |
זוהר בדשא (יום ראשון, 18/03/2007 שעה 11:00) | |
האם ספירו פעם נתן לרצח השבויים של 56 פומבי? האם הקדיש לזה זרת של מאמר נוקב ? .. והאם שלח אצבע מאשימה כלפי מי מאלה שיש לו יד בדבר? לא , ספירו ציוני שמאלני יודע כי רק להפנות אצבע מאשימה כלפי זולתו העושה את המלאכה שגם קבוצת היחוס של ספ]ירו עשתה , אולי בגלל שפואד הוא פרענק קמו עליו האשכנזים הציוניים, והוא כלל לא יודע ,לא שמע ולא ראה ,כלום , בסה''כ הוא צנח וקיבל רקע אדום , ואז הוא הגיע הבייתה בשלום. אוחח... כמה צפוי הזן הזה של השמאל ציונים כמה הם שקופים ומעלי קבס , עושה התחקיר על רצח השבויים של שקד הוא רן אדליסט , שבין היתר יש לו שיניים רקובות כל כך שאפילו לרקבון התודעתי שהוא מפיץ יש נופח אסתטי דוחה ומביש. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95328 | |
גם במתלה נרצחו שבויים | |
האח יעקב (יום שני, 19/03/2007 שעה 1:49) בתשובה לזוהר בדשא | |
זוהר בדשא לא יודע כי אנשים כתבו בעיתונים לפני שכתבו באינטרנט. אילו הלך לארכיון העיתונות בבית אריאלה או בית הספרים הלאומי ועוקב אחרי פרסומיו של גדעון ספירו לא היה מפריח את המשפט כי ספירו לא הקדיש מאמר נוקב לנושא רצח השבויים במלחמת סיני ב-1956. מאחר ואני כותב עתה עבודת מ.א על עיתונות שמאלית בישראל, באופן טבעי אני בודק גם את כתבותיו של ספירו בעיתונות האלקטרונית והכתובה. והנה גיליתי כי במקומון של ידיעות אחרונות בירושלים (עיתון ירושלים) כתב ספירו מאמר נוקב נגד רצח השבויים במלחמת סיני בעקבות וידוי של תא''ל אריה בירו בראיון עיתונאי כי רצח שבויים באותה מלחמה. המאמר פורסם ב-11.8.1995 תחת כותרת משנה: ''על שוחרי זכויות האדם לדאוג שבית הדין הבינלאומי בהאג יכריז שתא''ל בירו וח''כ איתן הם פושעי מלחמה שיש לשופטם'' ובגוף המאמר כתב ספירו: ''ההודאה הרשמית של מחלקת ההיסטוריה של צה''ל כי במלחמת סיני 1956 נערך טבח בשבויים מצרים על ידי חיילי צבא הפלישה הישראלי, גררה פרץ של סיפורי זוועה ושחיטה שבהם התחרו כמה מצנחני העבר מי רצח יותר שבויים מצרים...יש לחקור את פושעי המלחמה ולעמידם לדין....הגילויים הנוראיים על טבח סיני התקבלו בשקט בצמרת הממסד הישראלי. היועץ המשפטי שותק, כך גם שר המשפטים. ראש הממשלה ושר הביטחון טרם הגיב, הרמטכ''ל אילם. וגם שרי מרצ שחלקם סוציאליסטים וחלקם רואים עצמם כעומדים על משמר זכויות האדם, לא הרימו קול מחאה. על שוחרי זכויות האדם לדאוג שבית הדין הבינלאומי בהאג יכריז שתא''ל בירו וח''כ איתן הם פושעי מלחמה שיש לשופטם. להסגרה נדאג אחר כך''. ראוי להזכיר לזוהר בדשא כי בירו ואיתן היו שני אשכנזים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95389 | |
גם במתלה נרצחו שבויים | |
זוהר בדשא (יום שני, 19/03/2007 שעה 19:28) בתשובה להאח יעקב | |
האח יעקב הימנמן מפליא לכתוב את המובן מאליו , לא יאמן האיש מצא באיזה עיתון מעופש מאמר בלשון מנוכרת , על איזו בקורת על המובן בנו של המובן מאליו. ככה זה עם ימנמנים כמו האח קוביה , ומה חסר שם - חסרה שם עובדת יסוד כי ספירו עצמו קיפץ בגבעות של המיתלה , הבקורת אינה על חבריו אלה שהיו במרחק יריקה ממנו , איך אפשר לקבל חייל בוגר שאיני יודע מה ראה , ומה היה חלקו במעשים וכל שהוא עושה זה לבקר את ההמעשה המתועב אבל בלשון מכובסת כאילו הוא עצמו לא היה שם . אדם שאינו בעל קאלבסה ימנמנית כמו האח קוביה , היה מתעניין מה היה חלקו של ספירו , והלוואי שלא היה לו שום חלק , ובכל זאת מה הוא עשה ומה הוא ראה..זה לא כאילו שבמחלקה אחרת זה קרה ולא בפלנטה אחרת , אלו החברים המהוללים של ספירו אלה שאליהם הוא חובר בכל עת לחגוג את הצניחה , הוא לא בוש בצניחה ולא בחבריו , ההפך הוא חוגג עימם. אולי היתה שם מחלקה של מיזרחיים שלא קשורה ללבני העכוז חבריו של הספירו , והם אלה שביצעו את הפשעים , משום מה נראה כי ספירו מבדיל עצמו בקלות בלתי ברורה , אנו בני העם הזה כשאנו שומעים סליחה על האנלוגיה על איש צבא נניח גרמני מיחידת עילית שטוען שלא עשה דבר ליהודים , האם אנו מוחלים לו ?..האם אנו לא שואלים לפחות את עצמנו , מה הוא עשה שם ומה ראו עיניו ולא מסתפקים ביחסו בדיעבד . פה דרוש וידוי אישי , נוטף דמעות ורגשני לא איזו אמירה כללית הרי הוא היה שם ...ממש בגופו ובנפשו מה הוא עשה כשזה אירע מול עיניו? או שבדיוק כשזה אירע הוא ישן ואולי זה לא קרה במחלקה שלו , אבל בטח הוא שמע משהו ...משהו חייב היה לתת לנו הרגשה אפילו רגשנית שהוא שונא את חבריו אלה שעשו מה שעשו. כן כן חס ושלום אין לי ולו מחשבה שיש לחשוד בחיילנו אפילו המתועבים שבהם שהם עומדים שם באותה מדרגה מוסרית עם חיילים גרמניים חס ושלום בשום אופן, אבל האם נגרע התיאבון של ספירו? האם נתן באמת ביטוי חד-משמעי לסלידה ממה שחבריו ביצעו בשבויים? מסופקני , וזה למרות שהאח קוביה מאמין לכל פסיק של ספירו ואפילו דלה מאיזשהו עיתון הזוי מאמר שיוצא ידי חובה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95390 | |
מקשקשים בלי לדעת את העובדות | |
סתם אחד (יום שני, 19/03/2007 שעה 19:52) בתשובה לזוהר בדשא | |
יותר מפעם אחת כתב ספירו את ביקורתו על קרב המיתלה. לא מזמן במאמר על הנושא עצמו, http://www.faz.co.il/story_3909, ויותר מוקדם בתגובה להערות כותב אחר http://www.faz.co.il/thread?rep=608 | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95392 | |
לפי הכותרת אני מניח שסתם אחד | |
זוהר בדשא (יום שני, 19/03/2007 שעה 19:57) בתשובה לסתם אחד | |
הוא בהחלט סתם אחד. זה הכל? ..זה כל מה שהצלחת לעלות ? חביבי יש לך כנראה בעית הבנה , אמרתי ואחזור שנית. לא מדובר בדבר של מה בכך. ולדברים שאינם עניין של מה בכך , נדרש יחס מיוחד וראוי ולא איזה טרחן שמצליח לקושש בדל התיחסות...זו לא התגובה הראויה לעניין כל כך חמור. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95394 | |
לפי ההודעות שלו, אני יודע שזהר בדשא הוא בהחלט קשקשן | |
סתם אחד (יום שני, 19/03/2007 שעה 20:08) בתשובה לזוהר בדשא | |
אתה אפילו לא העלית את הקצת הזה בטלנים כמוך לא בודקים את העובדות לפני שמקשקשים כל כך הרבה מילים חסרות קשר עם המציאות. זו ממש טרחנות מובהקת כאשר אחד שנוהג כמוך פתאום כאילו נזכר שתגובתו שטחית ולא ראויה אם תלמד מספירו לעשות ביקורת עצמית אולי התגובות שלך יהיו יותר ראויות למאכל | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95395 | |
לפי ההודעות שלו, אני יודע שזהר בדשא הוא בהחלט קשקשן | |
זוהר בדשא (יום שני, 19/03/2007 שעה 20:16) בתשובה לסתם אחד | |
החיך הבורגני הטרחני והקשקשני שלך אינו מענייני , ואין לי שום עניין בך ואו במה שערב לחיך המזורגג שלך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95399 | |
לפי ההודעות שלו, אני יודע שזהר בדשא הוא בהחלט קשקשן | |
דוד סיון (יום שני, 19/03/2007 שעה 20:57) בתשובה לזוהר בדשא | |
הקישקושים שלך הפכו לגידופים - גם זה היה צפוי. הרי תמיד שאתה נתפס בקלקלתך אתה עובר לגידופים. אין חדש תחת השמש | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95391 | |
גם במתלה נרצחו שבויים | |
זוהר בדשא (יום שני, 19/03/2007 שעה 19:52) בתשובה לזוהר בדשא | |
באשר לבירו ואיתן , נראה שבירו שהיה ממקימי הצנחנים הוא איש מאותה קבוצת יחוס עליה דברתי , יוצא הפלמ''ח , אבן מאבני היסוד של השמאל הציוני , בדיוק כמו ספירו , ושוב אתמהה , איך ייתכן שאין שום וידוי אישי של ספירו ...זה דורש הסבר ..אפילו אם אין חשד שספירו נטל חלק במעשים. הוא היה שם. לפחות הוא קבל רקע אדום , גם כן משהו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95423 | |
אלה, השמאל הציוני יורים ובוכים (ססמת מלחמת ששת הימים) ואלה | |
מיכאל שרון (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 4:18) בתשובה לזוהר בדשא | |
(הימין הציוני) מזיינים ובוכים (הנשיא קצב; חברון). אלה גם אלה הקריבו בניהם למולך הציונות (''אם הבנים'' הציונית הגאה בבניה שנפלו ויפלו במערכות ישראל - דבר שספירו כתב עליו לא פעם), אבל כיום צאצאי השמאל הציוני, דואגים יותר להבריח את בניהם בני העשרה למקום סביר בחו''ל, בעוד הימין הציוני הופכים את תינוקיהם לשהידים ציונים (ע''ע שלהבת פז). ומהי כיום ציונות אמיתית? האם ה' צבאות הנוקם באויבי המתנחלים (ע''ע שבץ-מוחי-שרון) החליף את א.ד. גורדון ודת האדמה (מסופר שא.ד. גורדון היה אוהד ערבים, אלא שפעם, בדרכו לגליל ערבי ביצע בו מעשה סדום, דבר שהשפיע על ראייתו את ''הבעייה הערבית''), וכך השמאל הציוני המתון פוחד מערבים גם כיום פחד מוות (הגם שמדברים בענייניהם גבוהה גבוהה) בעוד הרדיקלים האמיתיים, אלה שלמדו לראות כי ערבים הם תכופות אנשים מצויינים, ונשותיהם קסומות כל כך, נאלצים לברוח לחו''ל מנקמת שליחי השם צבאות? וכאן, בשלב מאוחר זה, הכל הפך למישמש, קליידוסקופ מוזר, אירן, עירק, החיזבאללה, רמאללה, עזה, חברון, ובתווך הנסיך הצלבני בן דמות היגון דון אולמרט שעוד מאד יוחלף על ידי הארית הציונית האולטימטיבית פראו ציפי ליבני? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95472 | |
אלה, השמאל הציוני יורים ובוכים (ססמת מלחמת ששת הימים) ואלה | |
זוהר בדשא (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 9:31) בתשובה למיכאל שרון | |
ציונות אמתית היא רני רהב הידיד של משפחת רבין. ציונות אמתית הם רוצחי שבויים , ציונות אמתית הם מרעילי הקישון שהם לקחות של רני רהב וגם משפחת רבין קשורה למפעלים האלה. זה כל הסיפור והסיכום של הציונות שמן דוחה ומגעיל כמו רהב שמסוגל לגרום לבכירי העיתונאים בארץ לכתוב כמו פחדנים עלובים.וכולם מתקפלים בפני האיש הדוחה הזה. צריך לראות מי באמת מזיז פה דברים , רני רהב ואיזה אוליגרך רוסי תמהוני ומשפחות ההון והשלטון שרצחו אפילו את לוחמי השייטת בקישון כל בעלי המפעלים שם ששנים מזרימים רעל בלי אלוהים (אגב גם דייגים סתם מתו בקישון ולהם אין פה ואיש לא מיצג אותם) ואפילו משרד הביטחון מתנער מלוחמי השייטת ואיש לא רושם מה עומד מול האינטרס של בריאות הציבור כי שם יש כסף כבד ומשפחה אחת שהיא אליטה ציונית - ואיש עדיין לא חשב שיש אחריות פלילית(חוץ ממשפחות הקורבנות ) לחלאות האלה שהרעילו מדינה שלמה וזרעו פה רעל שהביא למותם של מאות אנשים ואולי אלפים הרעל הזה מגיע לכל חופי ישראל, כמובן כולם הם לקוחות של רהב שהוא היצוג הנאמן של הציונות, ואל נשכח כי גם בעלה של הבת של רבין מעורב שם ותיקצר היריעה - זו הציונות היום להיות חזיר ולעשות הרבה כסף לאנוס ולהטריד ולרצוח ולהרעיל בלי חשבון . עוד משהו שחייב לפחות הרהור , הפלמ''ח הוא בית הגידול של גדולי המתועבים המיטרליסטים הציונים , הגוף הזה עליו גדלו אנשים שהאמינו ביהודי חדש ובישראליות חדשה ''אחרת'' , צריך בהקשר הזה של רצח השבויים לזכור כי היתה ספינה והיו עליה אנשים נניח מורדים ופושעים והם קפצו למים וירו בהם כשהם נכנעו , ראוי לזכור כי מי שירה הם יפי הבלורית של הציונות, לא אנשי כהנא אלא האוונגרד של הציונות , וראוי לזכור שהאתוס הציוני לא רואה פגם ברצח שבויים כי מי שנתן את הפקודה הוא אבי האומה , הזקן, הצווחן שהסית וזרע שנאה פה ומגיע לו ולאלה שהלכו אחריו עיוורים וצייתנים כי היום הפרצוף של המדינה הוא רני רהב ושופטת מהסוג הירוד כמו עדנה ארבל נמצאת בבית המשפט העליון. . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95523 | |
אלה, השמאל הציוני יורים ובוכים (ססמת מלחמת ששת הימים) ואלה | |
מהנדס אזרחי (יום רביעי, 21/03/2007 שעה 5:55) בתשובה לזוהר בדשא | |
רפובליקת בננות? אתה יודע מה הפתרון? העשירים עוד רוצים שתשרת בצבא שלהם אז קדימה לצבא | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95334 | |
אמרנו לכם בננה ריפבליק או לא? | |
מהנדס אזרחי (יום שני, 19/03/2007 שעה 5:56) | |
כל מי שנתן והצביא בעד גירוש אזרחים מביתם...ישלם בנתיים אנחנו רואים שזה עובד... כולם אוכלים אותה גם פואד...מי היה מאמין שסיפור כזה יופיע לאחר 40 שנה? מי? אפילו רמון...מכלום מנשיקה...אכל אותה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95364 | |
עוד לבנה בקיר ההתנתקות | |
האחות יובכת (יום שני, 19/03/2007 שעה 12:04) בתשובה למהנדס אזרחי | |
הגב' טניה ריינהרט. הפרופ' ריינהרט לא השכילה להבין שהמציאות המזרח-תיכונית אינה מעבדה אקדמית והנזקים שהביאה על ישראל גדולים מכל תרומתה לנסיונות לגשר בין התרבויות השונות והעמים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95366 | |
טניה ריינהרט מתה אתמול. | |
צדק (יום שני, 19/03/2007 שעה 12:31) בתשובה להאחות יובכת | |
עוד אויב ישראל נעלם ממפת העולם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95388 | |
היא תרמה לבלשנות. ומה אתה תרמת? | |
מיכאל שרון (יום שני, 19/03/2007 שעה 19:18) בתשובה לצדק | |
לא היה עדיף שבמקום להביע דעות זעם באינטרנט, העתק מדוייק של ''אח'' שחור וזועם אמריקני (ואיני אומר זאת לגנאי), תפנה את כשרונך למשהו קונסטרוקטיבי, וגם תרויח ותזכה להערכה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95400 | |
לבלשנות האנטישמית...... | |
צדק (יום שני, 19/03/2007 שעה 20:59) בתשובה למיכאל שרון | |
תרומתו של אנטישמי היא חסרת כל ערך. הנזק שהוא גורם לאנושות עולה על כל תועלת אפשרית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95453 | |
היא תרמה לבלשנות. ומה אתה תרמת? | |
יובל רבינוביץ (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 8:23) בתשובה למיכאל שרון | |
איזה כשרון בדיוק מצאת בו? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95455 | |
היא תרמה לבלשנות. ומה אתה תרמת? | |
צדק (יום שלישי, 20/03/2007 שעה 8:30) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
כשרון הצדק והיושר. מצרך נדיר בישראל, וחסר לחלוטין בשמאל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=96374 | |
טניה ריינהרט מתה אתמול. | |
שרון לוי - מהנדס מזרחי (יום ראשון, 01/04/2007 שעה 12:55) בתשובה לצדק | |
עוד משהו... מניסיון אישי כואב... פעם הגעתי לקורס בלשנות באניברסיטת פריז-8 בצרפת. זה היה סמינר קטן, ובתחילת השיעור עשינו סבב וכל אחד הציג את עצמו. לאחר שאמרתי שאני ישראלי המרצה ביקש לדבר עמי בסוף השיעור. כששוחחנו, הוא ביקש שלא אגיע לשיעורים שלו יותר, מפני שזו דרכו להחרים את האקדמיה בישראל עד שייערך חרם רשמי. ניסיתי להתווכח, ואז הוא אמר: ''לפני פחות משנה היתה פה אחת משלכם, ריינהרט, ודיברה מול סטודנטים על הצורך בחרם אקדמי. אתה בטח לא תתווכח עם טענה שבאה מהאוניברסיטה שממנה אתה מגיע בעצמך''. לא הופעתי לשיעוריו יותר בתחושת עלבון. לאחר שנתיים שלחתי מאמר לכתב עת שהוא עורך, מבלי לדעת זאת. המאמר נדחה תוך פחות משבוע מיום ששלחתי אותו למערכת. המאמר התפרסם אחר-כך בכתב עת אמריקאי מוביל. ותודה לטניה ריינהרט. חברים, יש דבר כזה שנקרא אחריות מוסדית. לטניה היתה מחויבות אינטלקטואלית, אבל מה איתי? קורבן קטן במאבק הגדול? שבבים של עץ הנחבט בגרזן המהפכה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=96375 | |
טניה ריינהרט מתה אתמול. | |
צדק (יום ראשון, 01/04/2007 שעה 13:14) בתשובה לשרון לוי - מהנדס מזרחי | |
הסבל האישי חשוב, אך דאגה לכלל מסייעת גם לפרט. והדאגה לכלל בנושא זה, היא טיפול באקדמאים השמאלנים הבוגדים הממומנים ע''י הציבור. גזענות ואנטישמיות: שאלון אוניברסיטאי בבר-אילן העליב מתנחלים ומזרחיים.. בגידה, מכירת אדמות לערבים: עלילות דם נגד יהודים: פרופ' מהטכניון יתרמו לפלסטינים שעצי הזית שלהם נכרתו. את פרופסור טואף והדם בפסח, בודאי לא הספקת לשכוח. תדי כץ ועלילת הטבח בטנטורה. --- | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=96400 | |
כוונה ראויה שיש לשבחה | |
דוד סיון (יום ראשון, 01/04/2007 שעה 18:10) בתשובה לצדק | |
הכוונה (http://news.walla.co.il/?w=//817265) של הפרופסורים מהטכניון לתרום למי שעצי הזית שלו נכרתו, היא ראויה ויש לשבחה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=96404 | |
כוונה ראויה שיש לשבחה | |
צדק (יום ראשון, 01/04/2007 שעה 19:03) בתשובה לדוד סיון | |
בקרוב, פרופסורים יתרמו דם לילדים נוצרים שדמם נמצץ ע''י יהודים. ובעקבות התרומה יבואו שבחיהם של ד''ר סיון ופרופ' טאוף. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=96405 | |
אתה כרגיל עוסק בסילוף ובשקר | |
דוד סיון (יום ראשון, 01/04/2007 שעה 19:56) בתשובה לצדק | |
מהיכן מצצת את שדם נוצרים נמצץ על ידי יהודים (''... יתרמו דם לילדים נוצרים שדמם נמצץ ע''י יהודים'')? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=96428 | |
אתה כרגיל עוסק בסילוף ובשקר | |
צדק (יום שני, 02/04/2007 שעה 4:28) בתשובה לדוד סיון | |
זה אתה והפרופסורים מצאתם, לא אני. מצאתם דם מצוץ של נוצרים באותו המקום בו מצאתם עצי זית כרותים. אני סה''כ צפיתי את המהלך הבא שלכם על פי ''הגיונכם''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=96434 | |
כרגיל אתה, צדק, עוסק בסילוף ובשקר | |
דוד סיון (יום שני, 02/04/2007 שעה 7:52) בתשובה לצדק | |
צדק אינו לומד וממשיך לכרות לעצמו מלכודות. כאשר הוא מגלה שהוא נמצא במלכודת, הוא משתמש בשקרים ומצגי שווא כדי לדמיין יציאה ממנה. השקר הוא הטענה הנוכחית של צדק: ''צפיתי את המהלך...''. המלכודת היא הטיעון המופרך של צדק: ''בקרוב, פרופסורים יתרמו דם לילדים נוצרים שדמם נמצץ ע''י יהודים'' (http://www.faz.co.il/thread?rep=96404). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=96448 | |
טניה ריינהרט מתה אתמול. | |
סתם אחד (יום שני, 02/04/2007 שעה 10:30) בתשובה לצדק | |
הודיה כריש-חזוני זה שם אמיתי? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=96449 | |
טניה ריינהרט מתה אתמול. | |
צדק (יום שני, 02/04/2007 שעה 10:32) בתשובה לסתם אחד | |
יש עיתונאית המשתמשת בשם הזה. אז כנראה שהוא אמיתי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95556 | |
גם אני שמעתי רכילות על כך שפואד ושקד חיסלו כמה חיילים/מחבלים | |
א. פרקש (יום רביעי, 21/03/2007 שעה 14:12) | |
בסיום מלחמת ששת הימים. אינני יודע אם זה קרה באמת או סיפורים של אלה שנוח להם עכשיו לספר אותם 40 שנה אחרי. מה שכן ידוע לי ורשום בספרי ההיסטוריה הוא שחיילים מצרים נהגו לחסל שבויים ישראלים במלחמת יום הכיפורים בטרם הם העבירו את החיים למשטרה הצבאית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=95600 | |
בקרוב יופיע ספר אודותי | |
צ'יפופו התחזה למצרי מחוסל (יום חמישי, 22/03/2007 שעה 5:50) בתשובה לא. פרקש | |
צ'יפופו התחזה למצרי מחוסל ועצר את התנועה ברחוב אל גומהורייה בקהיר, יחד עם עזית, הכלבה הצנחנית, טורפת הגוויות | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |