מהפך במפלגת העבודה – עמיר פרץ ניצח | |||||
חדשות / חדשות (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 7:26) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=69708 | |
זה לא נגמר חברים | |
רמי נוי (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 7:52) | |
אין לי ספק שפרס התחמן הקשיש וחבורת הגנרלים לא יקבלו את נצחונו של פרץ. לדעתי זה הוא יום חשוב לדמוקרטיה הישראלית שיגרום לשידוד מערכות שישנה את המצב הלא בריא בו העבודה ושינוי הם ליכוד בית, הליכוד הוא שתי מפלגות, וכולם מתחרים רק על שבירת שיאי הציניות והשחיתות. אני מקווה שהמערכת תתייצב ויהיו בה תנועת ימין גוש מרכז שיכלול את שינוי שרון ואנשיו ועריקי העבודה ושמאל | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69709 | |
זה נגמר חברים, פרס הביתה. | |
חזי (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 8:02) בתשובה לרמי נוי | |
דמגוגיה היא מילת המפתח באישיותם של שני אישים אילו. הפעם, הדמגוג הצעיר, המתוחכם יותר, הוא שניצח. אין ספק שזה יום של ציון דרך בפוליטיקה הישראלית. הדבר ישפיע לא רק על מפלגת העבודה, ותומכיה המסורתיים, אלא גם על מפלגות אחרות. נראה לי כי הפלגים שבליכוד יעשו חושבים, ויכניסו פרמטרים חדשים לשיקוליהם הפוליטיים. עדיין מוקדם לנבא מה יקרה בליכוד, כתוצאה מהמהפך בעבודה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69819 | |
זה לא נגמר חברים | |
רב הגלוי (יום שישי, 11/11/2005 שעה 15:55) בתשובה לרמי נוי | |
צריך להיות תחמן בשביל לזהות תחמן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69710 | |
הבנת הנקרא או הנקרה? | |
ע.צופיה (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 8:28) | |
אני מקווה שפרס יבין מה שכתבו הבוחרים בעברית צחה וילך הביתה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69712 | |
ואם יזכה פרץ בראשות הממשלה. | |
אבי גולדרייך (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 8:52) | |
עד אז חגגו על נכסי המדינה שרים ומקורביהם, ידידיהם של עומרי וביבי חברי מרכז הליכוד , אנשי ההון הגדול, 30 המשפחות העשירות, חברי הועדים הגדולים בני משפחותיהם מקורביהם וסליחה עם שכחתי מישהו. ואם יעלה עמיר פרץ לשלטון סביר שנראה במסיבה את אותם פרצופים בדיוק . את מי לא נראה במסיבה? את כל האומללים חסרי האונים שהיו אומללים וחסרי אונים גם בשלטון הליכוד. לפרץ אין תקומה ללא המנגנונים המושחתים שמרכיבים את מפלגת העבודה ואין כל הבדל בינם לבין המנגנונים המושחתים של הליכוד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69715 | |
ברז שמר על מעמדו | |
לוי (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 10:08) | |
אלוף הלוזרים . ברז נציג האינטיליגנציה האובדת והפרוליטריון המתנוון . כה לחי . עד 120 . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69720 | |
האם ניתן בכלל להפסיד נגד פרס? | |
סתם אחד (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 11:42) בתשובה ללוי | |
יֵש לי חשש מבוסס שאפילו אם היה פֵייגלּין היה עומד לבחירות מול פרס על ראשות מפלגת העבודה היה פייגליןֵ מגיע ראשון ופרס שני. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69724 | |
דומני שיש סיבה ללכת לקלפי | |
עמיש (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 13:01) | |
ויש עבור מי להצביע | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69725 | |
דומני שיש סיבה ללכת לקלפי | |
אלכסנדר מאן (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 14:22) בתשובה לעמיש | |
עמיש ידידי, דומני שאתה טועה הפעם; מפרץ לא תבוא שום ישועה לעם ישראל, ובוודאי שלא ממפלגת העבודה. בכך אני מצטרף לדעתו של גדעון לוי http://dailynews.walla.co.il/?w=/2912/800128 בסוגיה זו (ובסוגייה זו בלבד). הדבר היחידי שניתן לומר על פרס ביחס לפרץ, הוא שלפרס יש פורמט בינלאומי שלכל מנהיגי מפלגת העבודה יחדיו, כולל פרץ – אין. בעולם כמו שלנו, הדבר הזה חשוב עד מאוד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69732 | |
גדעון לוי רואה גם ב''שלום עכשיו'' | |
רמי נוי (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 17:32) בתשובה לאלכסנדר מאן | |
תנועה ימנית מתקרנפת. נכחתי בפגישה בה תקף במילים חריפות את שלום עכשיו על שאינה מפגינה הפגנות אלימות נגד הגדר ועל שאינה תומכת חד משמעית בסרוב לשרת בצה''ל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69737 | |
מפלגת האבודה (sic) | |
אלכסנדר מאן (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 17:53) בתשובה לרמי נוי | |
הוא אשר אמרתי: אינני שותף לדיעותיו האחרות, כנראה מאותן סיבות שאתה אינך שותף להן. יחד עם זאת לגבי מפלגת העבודה, נראה לי שהוא צודק: המפלגה הזו נראית כזומבי חסר כל יכולת תקומה. עדיף היה לו היתה מתפרקת לשתיים שלוש מפלגות. ואגב, שיהיה ברור: הגדר עצמה היא דבר מבורך – שאין לי שום ספק שקיומו נחוץ בשטח. השאלה היא, כמובן, שאלת התוואי, שזוהי אופרה אחרת לגמרי. אני משער שדיעותיי ידועות לך בנדון, הגם שאיני מקדש את הקו הירוק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69753 | |
יש סיבה ללכת לקלפי! | |
יועזר (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 19:54) בתשובה לאלכסנדר מאן | |
מניין הבטחון שמפרץ לא תבוא השועה? יש גם איזשהו נימוק או שזו עוד אחת מאותן אמירות מתנשאות, מעין צקצוק בלשון? כבר עכשיו אנחנו שומעים כיצד שר האוצר מדבר על התייחסות אחרת לשכבות החלשות בתקציב העתידי. השפעת בחירתו כבר ניכרת. כבר יש טלטלה במערכת הכל כך מאורגנת להרע לאזרח הישראלי. אני בכלל לא מתפלא על נצחונו של עמיר פרץ. מבין שלושת המועמדים שהיו רלבנטים בעיני (אינני כולל את פרס כי הוא היווה מעצור לכל התקדמות) הוא המוכשר ביותר. אני מסכים לחלוטין עם גדעון לוי לגבי כלומיותם של וילנאי את פואד. אני רק חושב בניגוד ללוי שוילנאי הוא כלומניק יותר גדול מפואד. גם אני כמוהו רציתי בהיעלמותה של מפלגת העבודה. אלא שבחירתו של פרץ משנה את התמונה. יכול להיות שהמפץ הגדול איננו פריש מיש של הכוחות הפוליטיים כפי שקיוו רבים. יתכן שהבחירה הזו היא היא המפץ הגדול. שמפלגת העבודה תבחר את הילד משדרות למנהיגה? היש מפץ גדול מזה? אני מעיד על עצמי. מעולם לא הצבעתי עבור מפלגת העבודה. מעולם לא שקלתי אפשרות להצביע עבור מפלגה זו. הפעם אני מתחיל לחשוב על כך ברצינות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69759 | |
יש סיבה ללכת לקלפי! | |
אלכסנדר מאן (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 20:44) בתשובה ליועזר | |
לא הצלחתי להבין: מה גורם לך לשקול להצביע למפלגת העבודה? הפריש-מיש כלשונך שביצע פרץ, או עצם העובדה ש''הילד משדרות'' כהגדרתך, נעשה מנהיגה? ובכנות: מדוע לא הצבעת לה קודם לכן? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69761 | |
יש סיבה ללכת לקלפי! | |
יועזר (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 21:53) בתשובה לאלכסנדר מאן | |
לשאלתך הראשונה: עמיר פרץ. רק תיקון קטן, לא נעשה למנהיגה אלא נבחר למנהיגה. לשאלתך השניה לא הצבעתי לה קודם כי: בצעירותי הייתי הרבה יותר שמאל. אחר כך כשבגרתי מעט, הבנתי שאין פה שמאל אמיתי, אך לא הייתי ליכוד. ולא רציתי להצביע עבור העתק חיוור של הליכוד. בחרתי ואני עדיין בוחר להיות קול צף. (אני שוקל לצוף לכיוון עמיר פרץ, בהנחה שהוא אכן יקדם את סדר היום שעליו הוא מדבר.) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69763 | |
יש סיבה ללכת לקלפי! | |
אלכסנדר מאן (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 22:08) בתשובה ליועזר | |
אין ספק שיש לתת לפרץ 100 ימי חסד, ולו על משקל 100 שנות הבדידות של פרס, אולם איני רואה שום בשורה, שום רעיון, שום תקווה, שום חלום או חזון שיצאו מהמנהיג החדש. פשוט שומכלום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69764 | |
מיום שחרב ביהמ''ק... | |
יועזר (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 22:10) בתשובה לאלכסנדר מאן | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69821 | |
לא יהיו עניים יותר | |
רב הגלוי (יום שישי, 11/11/2005 שעה 16:02) בתשובה לאלכסנדר מאן | |
הכותרת של עיתון ישידות מהיום : המסקנות האפשריות פרץ : אצלי לא יהיה עני אחד. 1. פרץ עילוי. 2.כל ראשי הממשלה לפני פרץ (עוד בטרם נבחר) היו חדלי אישים. 3. שפרץ הוא שליח האל עלי אדמות והוא בעצם נציג אותנטי של ש''ס. 4. שפרץ הוא דמגוג מסוכן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69822 | |
לא יהיו עניים יותר | |
רב הגלוי (יום שישי, 11/11/2005 שעה 16:03) בתשובה לרב הגלוי | |
עיתון ידיעות. הכותרת : פרץ אצלי לא יהיה עני אחד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69825 | |
''פרץ : אצלי לא יהיה עני אחד'' | |
ישראל בר-ניר (יום שישי, 11/11/2005 שעה 18:15) בתשובה לרב הגלוי | |
פרס (במיסגרת רפ''י --- רשימת פועלי ישראל, בשנות הששים): מכונית לכל פועל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69739 | |
אמרתי לכם שפרץ יקח! | |
רפי אשכנזי (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 18:14) | |
מברוק גדול לעמיר פרץ. יש סיבה לאופטימיות עם עמיר פרץ. לא לשכוח שמדובר בבחירות למנהיגות השמאל ולא לראשות הממשלה.אף כי אינני חבר המפלגה שלו, תרומתו לשיח הציבורי הסוציאלי חשובה מאד לכולנו. היותו ראש המפלגה הגדולה בצד השמאלי, תוסיף לכל המערך הפוליטי ואולי תחזיר עטרה ליושנה בכל הקשור ליחסי עבודה. בתקופה שבה להיות אסיר עם אזיקי זהב {עובדי ההי-טק לדוגמא} הוא הבון טון ו''עובדי הקבלן'' הם חלק גדול מדי מהמועסקים במשק, עמיר פרץ חשוב לכולנו.. מעניין מה הצביעו חלק גדול מעדת החנפנים שהסתובבה סביב שמעון...ההצבעה שראינו הלילה לפחות מהצד המפסיד היתה פיסקו של צביעות שראוי שתילמד בחוגים לדרמה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69750 | |
אמרתי לכם שפרץ יקח! | |
ע.צופיה (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 19:19) בתשובה לרפי אשכנזי | |
אתה מתעלם שאמיר פרץ הוא נציג הועדים הגדולים והחזקים בלבד. הוא לא עזר או עוזר כלל לעובדי עלית,אוסם או מפעלים קטנים (לא שהם מסכנים או דפוקים). התיקון שהוא יזם לחוק עובדי קבלן גורם שהם יוחלפו מדי זמן ולא יוכלו לעבוד תקופה ארוכה.(דבר שעדיף על אבטלה). ''משנתו'' החברתית תתמוגג במהרה ,כאשר יצטרך ''לטפל'' בבעיות שלום ובטחון. אגב, איני מסמפט כלל את פרס,כך שאני די אדיש. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69754 | |
אתה צודק | |
אבי גולדרייך (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 19:59) בתשובה לע.צופיה | |
ואוסיף על כך ששום דבר , שביצע פרס בעבר כראש ההסתדרות לא עזר בכהוא זה לשכבות החלשות. החל מהפיטורים המשפילים שחוו עובדי המפעלים ההסתדרותיים ועובדי ההסתדרות עצמה, וכלה בשביתת הועדים הגדולים ב2002 שמוטטה אלפי עסקים קטנים, זרקה לרחוב עשרות אלפי עובדים ודרדרה את המשק ורת רמת החיים של רוב העובדים בארץ. לי נראה שהסיבה היחידה למסיבה היא הפנים החדשות בראשות מפלגת העבודה. אבל זה כבר הרגל במפלגה , פעם ברק מביא ברק בעיניים ופעם מיצנע ופעם ליפקין שחק. אבל אם נותנים אנשי העבודה את מבטחם דווקא בפרץ כנראה שמצב המפלגה הוא כמצבה של רומי בימי נירון קיסר או קליגולה עברי פי תחת. לי נראה שרוב חברי המפלגה יבחרו במפאי''ניק האמיתי מבין המתחרים בבחירות קוראיםם לו אריק שרון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69768 | |
אתה צודק | |
ע.צופיה (יום שישי, 11/11/2005 שעה 0:25) בתשובה לאבי גולדרייך | |
אתה כנראה מתכוון לפרץ ולא פרס. ''מפאניק אמיתי''לפי הבנתי הוא מין אופורטוניסט פוליטי ולדעתי אנשי העבודה-מערך-מפא''י אף פעם לא בחרו כזה,לכן המפאניקים האמיתיים או מונו או מצאו מפלטם במפלגות אחרות (שרון,דיין ז''ל). למפלגת העבודה היו לטעמי 3 מנהיגים :בן-גוריון,רבין וברק. זכור כי מצב הליכוד אחרי מפלת נתניהו ב-1999 היה דומה למצב העבודה כיום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69762 | |
בסך הכל ניצחון האירגון ההסתדרותי על הבלאגן המפלגתי | |
נסים ישעיהו (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 22:02) | |
בס''ד. לא נראה לי שפרס טוב מפרץ או להיפך. גם לא בטוח שרוב המתפקדים מעדיפים את פרץ על פני פרס. בטוח שהאירגון של פרץ, ביום הבחירות ואולי בכלל, היה טוב יותר מזה של פרס וזה כל הסיפור. בשורה חדשה? אשרי המאמין. לפחות יש לו תקווה לזמן מה, עד שתתנפץ אל המציאות הקשה. פוליטיקאי הוא פוליטיקאי הוא פוליטיקאי, ובארץ זה אומר העדר נקודת השקה ליושר מכל סוג. חבל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69771 | |
סוף סוף מתחיל להיות מעניין | |
רוני קליין (יום שישי, 11/11/2005 שעה 1:32) | |
פרץ יהיה ראש אופוזיציה מעניין. דמגוג, כמובן, אבל מעניין. פרס תמיד היה מקום ראשון בלהיות מקום שני. כיון שלא היו לו תוכניות לתפקד כראש אופוזיציה לליכוד אז הוא לא יהיה חסר לאופוזיציה. רק לשרון יהיה חסר. בבחירות הבאות יהיה ראש האופוזיציה לפיד או פרץ. זה מבין שניהם שלא יוזמן לממשלה. כמה אירוני שדווקא במפלגת העבודה ולא בליכוד בן עדות המזרח מגיע לראש הפרמידה. בניגוד לדוד לוי בימיו הטובים הגייסות של פרץ הם לפי מקום עבודה ולא לפי עדה. גם בתור מנהיג האופוזיציה יהיו לו כלי ניגוח חוץ פרלמנטריים. יהיה מעניין... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69775 | |
מה שהכי יפה זה | |
ישראל בר-ניר (יום שישי, 11/11/2005 שעה 2:55) | |
שפרס כבר התחיל לחלק תיקים לשרים שיכהנו בממשלתו העתידית (מתן ווילנאי, שר הביטחון הווירטואלי יצטרך לחפש לו תעסוקה חדשה . . .) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69778 | |
מה שהכי יפה זה | |
ע.צופיה (יום שישי, 11/11/2005 שעה 5:28) בתשובה לישראל בר-ניר | |
ומה שהרבה הרבה יותר יפה זה שהם האמינו לו. ברק צדק פעם נוספת:הוא לוזר,אין מה לעשות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69793 | |
מה שהכי יפה זה | |
אבי גולדרייך (יום שישי, 11/11/2005 שעה 8:46) בתשובה לע.צופיה | |
שילדי החוץ השתלטו על המזכירות. בסך הכל חברי העבודה הקלאסיים הם מקבוצה סוציואקונומית מסויימת שלא רגילה להתייחס לאנשים מזרחיים בעלי שפמים שנולדו בקאזאבלנקה ומדברים במבטא מרוקי כאנשים שווי ערך. עכשו אני רק מהרהר בהד הצפוי, אם איוב קרא הדרוזי יזכה בראשות הליכוד. ובא לציון גואל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69795 | |
מה שהכי יפה זה | |
ע.צופיה (יום שישי, 11/11/2005 שעה 9:21) בתשובה לאבי גולדרייך | |
איני רוצה להביע את דעתי על איוב קרא כדי לא להיחשף לתביעה. אך אתה טועה כשאתה קובע כי חברי מפלגת העבודה הם מקבוצה סוציואקונומית אחת.וכי הם מתנכרים למשופמים מדרום צרפת. מיטב תומכיו אינם מהתפוצה המסוימת הזו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69799 | |
מעיון בהתפלגות התוצאות ניתן לראות זאת | |
אבי גולדרייך (יום שישי, 11/11/2005 שעה 10:04) בתשובה לע.צופיה | |
בעיירות הדרום פרץ לקח בגדול. כמו שאמרה עליזה בן חמו , פעילה של פרץ בהתרגשות ודברה על כך ''שניצלנו את כל מי שניסה לשים את עמיר פרץ בצד בגלל שהוא מרוקאי הוא יזקוף את קומתם של בני עדות המזרח''. בעומר לעומת זאת - מעוז הנאורות , הסביון הדרומית, לקח פרץ ובגדול. פילוח התוצאות בירושליים מעיד על חלוקה דומה. באיזורים מבוססים ו''נאורים'' כמו הגבעה הצרפתית, מבשרת ציון, וקבוץ מעלה החמישה לקח פרץ ובגדול. באזורים פסגת זאב, גילה, ורמות ואפילו במעלה האדומים ההתישבות הגדולה שבשטחים לקח אמיר פרץ ביחס קולות עצום. הבעיה הגדולה עם פרץ הם הטיפוסים הסובבים אותו. אם יביא את החבורה הקרובה אליו שמורכבת מטיפוסים שמלווים אותו עוד מהנהלת הקרן לפועלי בניין שנקברה קבורת חמור לאחר שנעשקה, נאנסה, ונמרטה מכל נכסיה על ידי משכורת עתק ופעילויות תמוהות שביצעו, הרי שמדובר בחבורה מפוקפקת וגרועה ביותר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69813 | |
מעיון בהתפלגות התוצאות ניתן לראות זאת | |
ע.צופיה (יום שישי, 11/11/2005 שעה 12:54) בתשובה לאבי גולדרייך | |
למעשה אתה מאשש את שאמרתי קודם,הציבור של מפלגת העבודה אינו מיקשה חברתית-עדתית-עשירונית אחת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69820 | |
כמה הבהרות | |
אבי גולדרייך (יום שישי, 11/11/2005 שעה 15:59) בתשובה לאבי גולדרייך | |
לצערי נפלו כמה טעויות בנתונים בייחוד לאור העובדה שהשם פרץדומה מאד לשם פרס בניגוד לכתוב צ''ל: ''בעומר לעומת זאת - מעוז הנאורות , הסביון הדרומית, לקח פרס ובגדול.'' וגם'' ''באיזורים מבוססים ו''נאורים'' כמו הגבעה הצרפתית, מבשרת ציון, וקבוץ מעלה החמישה לקח פרס ובגדול'' השאר נשאר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69804 | |
פרס הבטיח הבטחה אמיתית ווילנאי צדק | |
רמי נוי (יום שישי, 11/11/2005 שעה 10:31) בתשובה לע.צופיה | |
פרס הבטיח שאם יהיה ראש ממשלה, וילנאי יהיה אצלו שר הביטחון. זוהי הבטחה שקיים היה מאה אחוז סיכוי שיעמוד בה כי הסיכוי של ה''אם'' היה ונשאר אפס. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69815 | |
פרס הבטיח הבטחה אמיתית ווילנאי צדק | |
ע.צופיה (יום שישי, 11/11/2005 שעה 13:18) בתשובה לרמי נוי | |
אתה יודע, ביום כזה מתגלה מי פיקח ומי טיפש. עמיר פרץ שידע לנצל את מצוקתו של פרס וקיבל את הזמנתו חזרה למפלגת העבודה על ''מגש של כסף'' התגלה כפוליטקאי פיקח ו''קורא''נכון את המפה הפוליטית. אם לא היה מוזמן,היה חייב ל''הזדחל'' חזרה בבושת פנים כי מפלגתו לא היתה שורדת יותר. פרס התגלה כפראייר הקבוע של הפוליטיקה הישראלית,תמיד מצליחים להביסו,כל התיכמונים תמיד הוציאו לו שם רע ותמיד הפסיד בהם,די להזכיר את התרגיל המסריח ואת ההפסד לקצב שכולם כאילו היו בכיסו, אך אף אחד לא חשב לקיים את דיברתו לפרס(עקב זילזול).גם עכשיו ,אני בטוח שפרץ מילמל משהו על אי-התמודדות אך לא חלם לקיים זאת,כי פרס ''הסריח'' מחוסר בטחון. וילנאי הוא התמים הכרוני,מאמין לפרס בן ה-82 כי יהיה ראש ממשלה? נו, אם זה רצה להיות ראש ממשלתנו עדיף שישאר השר לאיכות הסביבה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69797 | |
מתן וילנאי | |
יאיר ש (יום שישי, 11/11/2005 שעה 9:39) בתשובה לישראל בר-ניר | |
הוא ''בחור טוב'' במובן הרע של המילה.. (וגם ההוכחה לכך שגנטיקה לא תמיד עובדת). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69800 | |
מתן וילנאי- כמעט יהיה שר בטחון אצל פרס. | |
אבי גולדרייך (יום שישי, 11/11/2005 שעה 10:05) בתשובה ליאיר ש | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69807 | |
ניראה לך? | |
יאיר ש (יום שישי, 11/11/2005 שעה 11:01) בתשובה לאבי גולדרייך | |
נניח באופן מאוד היפותטי ששמעון פרס נבחר כראש ממשלה. האם אתה חושב לרגע שהוא היה ממנה את מתן וילנאי לשר בטחון? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69809 | |
איפה הייתם ב-77 כשכולם ברחו אחרי כל פרשיות השחיתות | |
סתם אחד (יום שישי, 11/11/2005 שעה 11:05) | |
פרס לקח את המפלגה על כתפיו כאשר היה ברור שהם הולכים להפסיד לליכוד ולבגין בגדול. איפה הייתם ב-81 שצעקו שאמא שלו ערבייה, המציאו שהוא בעל מניות בכור ובתדיראן, וגם זרקו עליו עגבנית ועופות בשווקים. איפה הייתם?! מדוע לא מזכירים שב-84 היה תיקו והוא כיהן כרה''מ ברוטציה עם שמיר ושר אוצר מעולה. להמ לא הזכרתם שב-88 וב-96 הוא הפסיד בגלל פיגועים סמוך למועד לבחירות. למה לא הזכרתם שב-2000 הוא הפסיד את הנשיאות בגלל הדתיים שבגדו בו והצביעו לקצב. מדוע אינכם מזכירים זאת?! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69811 | |
הבעיה של פרס היתה מאז ומתמיד | |
חזי (יום שישי, 11/11/2005 שעה 11:58) בתשובה לסתם אחד | |
הבעיה של פרס היתה מאז ומתמיד שהוא דמגוג שאינו אמין. איך אמר עליו רבין ? ''חתרן בלתי נלאה''. מה שנכון נכון, הוא היה שר אוצר טוב. הוא היה גם דיפלומט טוב. אבל מסתבר שזה לא מה שנחוץ למפלגת העבודה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69812 | |
איפה הייתם ב-77 כשכולם ברחו אחרי כל פרשיות השחיתות | |
צדק (יום שישי, 11/11/2005 שעה 12:05) בתשובה לסתם אחד | |
ב-77 הלכו לספור את הכסף ששדדו מאוצר המדינה, ולהבריח אותו לחו''ל. ב-81 הגיע סופם של פלוגות הבריונים של הפועל, זה התאריך בו פלוגות הבריונים השמאלניות טופלו כמו שצריך לטפל בבריונים, ולראשונה הרגיש השמאלני איך זה להיות בצד החוטף, אף על פי שבעדינות יחסית. ב-84 לא היה תיקו, שמיר העדיף להקים ממשלת אחדות אף על פי שיכול היה להקים ממשלת ימין. ב-88 וב-96 הוא הפסיד בגלל הפיגועים שביצעו הרוצחים שהוא בעצמו הביא לכאן, ולהבדיל, בבחירות האחרונות הוא הפסיד לעמיר פרץ שהוא בעצמו הביא כדי לפגוע באהוד ברק. האדם הקלאסי החופר בורות לאחרים ונופל בהם בעצמו. הדתיים לא בגדו בפרס, כי הם לא חייבים לו שום דבר, פרס בוגד בעם ישראל כי הוא מסייע לאויבי ישראל, זה נקרא בוגד !! הנה הזכרתי.............. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69823 | |
''ב-2000 הוא הפסיד את הנשיאות בגלל הדתיים שבגדו בו והצביעו לקצב'' | |
ישראל בר-ניר (יום שישי, 11/11/2005 שעה 18:12) בתשובה לסתם אחד | |
אתה מוכן להציע ניחוש כמה מחברי מפלגתו שלו [העבודה] הצביעו בעבור קצב? | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |