| מה עושים פה מומחים מהאקדמיה? | |||||
| דניאל בן-אליעזר (יום שלישי, 28/12/2004 שעה 16:01) | |||||
|
|||||
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55285 | |
| אכן צודק רמון - הרי כל חקיקת | |
| רמי נוידרפר (יום רביעי, 29/12/2004 שעה 1:01) | |
החוק הזה - שלפיו יהיה לראש הממשלה עוד ממלא מקום שני בנוסף לממלא המקום הראשון שהוא אולמרט, נובע אך ורק מענייני הכבוד של פרס, סטיב, ביבי מופז ואולמרט. אם זאת הקומבינה היחידה שמאפשרת למפלגת העבודה להצטרף לממשלה, אז , בלית ברירה, כדאי לשרון לעשות אותה. מאותה סיבה בדיוק ינסו מתנגדי ההנתקות לטרפד את החוק הזה, תוך כדי שהם מתהדרים בנימוקים ''עקרוניים''. אין כאן שום עיקרון רק משחקי כבוד אידיוטיים. המנוי הזה לא יעלה ולא יוריד אלא הוא לחלוטין פארסה של כבודו של שימון פרס. אז אולי היו צריכים להביא לדיונים אנשים מן האקדמיה לצחוק. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55286 | |
| אני מסכים איתך | |
| דניאל בן-אליעזר (יום רביעי, 29/12/2004 שעה 1:13) בתשובה לרמי נוידרפר | |
הבעייה היא שחיים רמון הוא רק דוגמא שנשלפה, ואין קשר למצב כיום, לאותם אנשים ולאו דווקא לאותן מפלגות - זהו הפוליטקאי המצוי, זה המחוקק המצוי. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55287 | |
| הכבוד וממלא המקום | |
| יובל רבינוביץ (יום רביעי, 29/12/2004 שעה 6:36) בתשובה לרמי נוידרפר | |
ממלא מקום ראש הממשלה אמור למלא את מקומו של ראש הממשלה כשנבצר ממנו למלא את תפקידו. אז יהיו שני ממלאי מקום, אבל רק אחד מהם אמיתי. איך נדע מיהו? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55292 | |
| זה פשוט מאוד יהיה | |
| רמי נוידרפר (יום רביעי, 29/12/2004 שעה 10:22) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
אם נבצר יהיה מראש הממשלה למלא את תפקידו אזי ילכו שני הממלאי מקום בהורדת ידיים, ומי שינצח יהיה ממלא המקום האמיתי. וברצינות - כותב היום הארץ ''פרס מבקש לעצמו תואר לשם כבוד בלבד, וכל הסבר אחר להתנהלותו הוא חסר תוקף''. יש כמה דרכים לפתור את הבעיה והן על ידי כיבודו של מר פרס באחד או יותר מהתארים הבאים: - דוכס המממשלה - נסיך הכתר - הלורד שומר החותם - ראש הממשלה הנצחי - ראש ממשלת הצללים - איל דוצ'ה - נשיא מועצת השרים - יושב ראש מליאת הממשלה - הטוען לכתר - יושב ראש הקופוזיציה - המנהיג הבלתי נלאה | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55298 | |
| אפשר לחוקק חוק מיוחד | |
| סימיאן (יום רביעי, 29/12/2004 שעה 16:30) בתשובה לרמי נוידרפר | |
שיאפשר לו להיות בנו של ראש הממשלה, זאת באם עמרי שרון יסכים להתחלק בתפקיד. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55299 | |
| אפשר לחוקק חוק מיוחד | |
| דניאל בן-אליעזר (יום רביעי, 29/12/2004 שעה 18:45) בתשובה לסימיאן | |
פרס הצנום יתקשה להתחלק בתפקיד עם עומרי, הוא לא שווה בין שוים.. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55300 | |
| לדעתי זה רעיון מצויין - ואולי | |
| רמי נוידרפר (יום רביעי, 29/12/2004 שעה 18:51) בתשובה לסימיאן | |
גם יוכל לקבל את זכות השתיקה? אני אישית לא הייתי רוצה לא את פרס בתור בן ולא את אריק בתור אבא... האם לפי דעתכם עומרי הוא יותר בן של שרון בגלל המשקל? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55302 | |
| מה דעתה של דליה רבין בעניין? | |
| סטיב אברמסון (יום רביעי, 29/12/2004 שעה 21:16) בתשובה לרמי נוידרפר | |
את דעתה של יעל דיין כבר כולנו מכירים. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55317 | |
| דליה היא דמות מפתח ועצמאית | |
| מנשה אבי-חן (יום חמישי, 30/12/2004 שעה 13:10) בתשובה לסטיב אברמסון | |
בזכות עצמה, עברה, מעשיה ותרומתה הכבירה לחברה.... רה... רה.... רה... רה.... רה... רה.... הא... הא... הא... הא... הא... הא... הא... הא... הא... הא... הא... הא... | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55318 | |
| כנ''ל יעל - | |
| מנשה אבי-חן (יום חמישי, 30/12/2004 שעה 13:13) בתשובה למנשה אבי-חן | |
עֵל... עֵל... עֵל... עֵל... עֵל... הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55370 | |
| הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... | |
| דבֵק בצדק (יום ראשון, 02/01/2005 שעה 8:44) בתשובה למנשה אבי-חן | |
הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... הֵא... | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55369 | |
| אין ספק שהמניע לנסיון החקיקה הוא פוליטי | |
| דבֵק בצדק (יום ראשון, 02/01/2005 שעה 8:42) בתשובה לרמי נוידרפר | |
בסך הכל לתת לפרס ענף שבור להיתלות בו. וזה באמת עניין רק לפוליטיקאים, ..... אבל.... לא זאת השאלה בכלל .... השאלה האמיתית היא האם שינוי כזה הוא לגיטימי, יכול בכלל להיעשות ואם כן, באיזו דרך. וכאן, לא הפוליטיקאים יכולים לקבוע או להעריך, כי הם משוחדים (כולל חיים רמון) אלא רק אנשי מקצוע שמצביעים על הדרך בה ניתן (או לא ניתן) לבצע את הכוונה הפוליטית. הביטוי של חיים רמון הוא ביטוי הנשמע יותר ויותר ברפובליקות בננות ולא בפרלמנטים של מדינות דמוקרטיות. במדינות דמוקרטיות, הליכים פוליטיים הם חשופים לעין הציבור (כלומר לא נסגרים בועדות פוליטיות ובמסדרונות הכנסת), אלא מגובשים בחוק ובסדר ובתהליכים תקינים. ולזה חיים רמון לא רגיל עדיין. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55380 | |
| תגובה קולעת | |
| דניאל בן-אליעזר (יום ראשון, 02/01/2005 שעה 14:55) בתשובה לדבֵק בצדק | |
אין מה להרחיב (: | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55382 | |
| אני חולק עליך | |
| רמי נוידרפר (יום ראשון, 02/01/2005 שעה 16:11) בתשובה לדבֵק בצדק | |
מכיוון שכל מה שחיפש פרס היה כבוד ומכיוון שלא היה מדובר בשום שינוי חוקתי של ממש, אז לא היה צריך את כל הפארסה הזו עם ''מומחים'' שכן אתה ואני יודעים בדיוק מה היה העניין כאן. עכשיו הוא המשנה למלך, והכל בסדר | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55387 | |
| אני חולק עליך | |
| יודע דבר (יום ראשון, 02/01/2005 שעה 18:03) בתשובה לרמי נוידרפר | |
אני חושב שדבק בצדק אכן צודק. בתחילת התהליך נעשה מעין נסיון ''פוטש'' חקיקתי. אנשי החוק הסבירו כנראה לפוליטיקאים שהדרך לא תצלח. לכן כולם, כולל מר פרס, הסתפקו בבגדי המלך החדשים. סתם כינוי שאינו מעוגן בתקנות או בחוק, לשביעות רצון משרת המלך. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55405 | |
| אני חולק עליך | |
| דניאל בן-אליעזר (יום שני, 03/01/2005 שעה 10:30) בתשובה לרמי נוידרפר | |
תראה, אני חושב שבכל עניין - שינוי חוק יסוד (פסאודו ''חוקה'' - תלוי את מי תשאל) הן לצורך כבוד או לצורך פוליטי (=כבוד?) הוא פסול ועל זה דיברתי, לא שללתי את הרעיון שזה ממניעי כבוד. בעייתי היא לעניין המעשה עצמו, לא המניע. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55314 | |
| המציאות חזקה יותר מדמיוני הפרוע | |
| רמי נוידרפר (יום חמישי, 30/12/2004 שעה 11:44) | |
פיירס ימונה למשנה למלך - זה מה שסוכם זה עתה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55316 | |
| שמעון פרס חדש - | |
| מנשה אבי-חן (יום חמישי, 30/12/2004 שעה 13:07) בתשובה לרמי נוידרפר | |
ישן. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=55315 | |
| העקר הכבוד | |
| לוי (יום חמישי, 30/12/2004 שעה 12:23) | |
צחוק צחוק אבל חצי בת..... | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |