| בושרון: הספירה לאחור | |||||
| אורי אבנרי (שבת, 15/05/2004 שעה 22:00) | |||||
|
|||||
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46655 | |
| אורי אבנרי | |
| pit (שבת, 15/05/2004 שעה 22:39) | |
בזמנו הופשטו פלסטינים ע''י משטרו של עראפת בראש חוצות התעללו בהם ורצחו אותם בצורה זוועתית(חלקם הומתו בטוענות שווא על שיתוף פעולה עם ישראל-וגם ככה מדובר בפשע) ,ואז לא השמעת קול. אתה מהסוג שמעודד פשעים של החבר שלך נגד האנושות. מהיכן החוצפה שלך לקבוע ''שכשיו יודעים שמדובר בעניין לא מקרי?'' איזה תחקיר עשית עכשיו ואיזו דממה אפיינה אותך אז ? השקרנות שלך היא ברמת פאתטיות שרק בימין הסהרורי יש לה אחיזה דומה ,לקרוא אותך חבר לשעבר של אריק ולהקיא מקבס.... | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46658 | |
| פיט לפני שאתה מתלהם | |
| רמי נוידרפר (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 0:07) בתשובה לpit | |
לצערי כנראה שאורי אבנרי צודק .. בידיעה שנתפרסמה כרגע ב YNET עולה כי מתחקיר של המגזין ניו יורקר עולה כי רמספלד עצמו אישר את ביצוע החקירה בעינויים בעירק. עוד אין לי פרטים נוספים | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46659 | |
| הנה הפרטים הנוספים | |
| רמי נוידרפר (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 0:09) בתשובה לרמי נוידרפר | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46660 | |
| החקירה בעינויים אכן בוצעה | |
| רמי נוידרפר (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 0:15) בתשובה לpit | |
בהוראות מגבוה. על פי הניו יורקר היה זה מבצע חשאי , שהוסתר מן הקונגרס , נוהל תוך שימוש בשמות בדויים ובתקציבים חשאיים תוך גיוס חוקרים בשמות בדויים במבצע חשאי ביותר שנוהל באופן כמוס ישירות מן הפנטגון. על פי הניו יורקר אמר איש CIA בכיר על עדותו של רמספלד בקונגרס : ישנם אנשים שחושבים שהם יכולים לעבוד על כולם.... זה נראה די רע | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46670 | |
| אתה לא יודע כלום | |
| pit (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 2:10) בתשובה לרמי נוידרפר | |
לא אתה ולא אבנרי ולא אני... אם אתה מסתמך על איזשהי כתבה בעיתון אני מציע לך לא להיות בטוח ...אין ספק שנודף ריח רע ממה שקורה בעירק ולא רק בעירק..אבל צריך להיזהר לפני שחורצים ומגיעים למסקנות. ועדיין זכורה לי ובטח לך השתיקה של אבנרי כאשר פלסטינים ניתלו על עמודי חשמל...פה היתה יד מכוונת .של עראפת עצמו. אגב בנו של אגב ,מה הקשר בין מה שקורה בעירק לפה? מאיפה ההשתלחות של אבנרי מגיעה? ולמה ולא במיקרה שמו של בלייר לא מופיע...? מה הבריטים גם רקחו התעללות בעירקים? או שלבריטים יש ראש ממשלה משלנו? כזו דליחות עלובה מנביא הזעם של השמאל שהוא גם במיקרה ידיד ככה הוא מתאר בעצמו , לעראפת שהוא פושע מלחמה בדוק. אז מה המוסר הכפול הזה? יש כאילו פשעים שמותר לעשות? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46678 | |
| פיט יש לך נטייה מאוד מרגיזה | |
| רמי נוידרפר (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 10:18) בתשובה לpit | |
לשים דברים בפיהם של אחרים. מעולם לא הצדקתי ולא תמכתי בהתנהגות הברברית והפרימיטיבית של הפלשתינים. הבעייה היא שהעולם ציפה מהאמריקנים שהציגו עצמם ( וגם אני לרגע חשבתי כך) כשמחררים ומביאים דמוקרטיה על עירק, להתנהגות אחרת. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46679 | |
| אין שום הוכחות על התעללות של בריטים | |
| רמי נוידרפר (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 10:22) בתשובה לpit | |
בעירקים התמונות והעדויות שפורסמו התבררו , למזלם של הבריטים , כמזויפות. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46689 | |
| לא ענית לשאלה שנשאלה | |
| גלעד היפתחי (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 13:49) בתשובה לרמי נוידרפר | |
מדוע אורי אבנרי לא יצא כנגד תופעות דומות אצל הפלסטינים? למה הוא לא כתב מאמרים ושל אי מיילים על הלינץ' ברמאללה, על ירי בחשודים ערבים ששיתפו פעולה עם ישראל לאחר 10 דקות של משפט מבויים, על אישה שבוגדת בבעלה ומאולצת להתאבד בפיצוץ במעבר ארז ועוד כאלה זוטות. נפשו של אורי מבסואבת באלפי חטאים מסוג זה. הוא לא מטפל בונה-פידה במשבר הישראלי פלסטיני. האם חלק מפעילותו בחו''ל ממומנת בלוף של כסף ערפאתי? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46694 | |
| אינני בא לתמוך באבנרי בשום נושא | |
| רמי נוידרפר (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 18:42) בתשובה לגלעד היפתחי | |
זה שהוא צודק לדעתי בנושא אחד איננו אומר שהוא צודק בנושא אחר... מתי תפסיק לראות הכל במונחים של שחור ולבן? אינני חייב לך תשובה על שום שאלה. לא יודע למה אורי אבנרי לא הוקיע מעשים של הפלשתינים ולמה אתה לא הוקעת את מעשי החיתות במועצת העירייה של אטלנטה | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46701 | |
| אבנרי כתב עשרות מאמרים | |
| מושה (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 19:40) בתשובה לגלעד היפתחי | |
המגנים בכאב ובחריפות מעשים כגון אלה שאתה מזכיר | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46706 | |
| אינני יכול אלה לחזק את דבריך | |
| שמאלני צר שכל (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 21:28) בתשובה למושה | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46710 | |
| כשאתה נדבק לי לתחת תואיל בטובך | |
| מושה (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 21:40) בתשובה לשמאלני צר שכל | |
לכתוב בלי שגיאות. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46715 | |
| כשאתה נדבק לי לתחת תואיל בטובך | |
| ימני רחב שכל (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 21:53) בתשובה למושה | |
מושה הנכבד: הואל בטובך (ולא ''תואיל בטובך'') | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46732 | |
| אני מבקש מהימנמנים בעלי השכל | |
| שמאלני צר שכל (יום שני, 17/05/2004 שעה 7:35) בתשובה לימני רחב שכל | |
לא להתנכל לטובים ביותר שבשורותינו, העומדים יד ביד עם גידון לוי וגידון ספירו, הנביאים החדשים שלנו אותם אנחנו אובדים בירעה. וחוץ מזה העמיש הגידוני שלנו הוא בר סמכותא בעיברית. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46733 | |
| אני מבקש מהימנמנים בעלי השכל | |
| ימני רחב שכל (יום שני, 17/05/2004 שעה 7:42) בתשובה לשמאלני צר שכל | |
כאשר עבדנו עבדנו. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46738 | |
| אני מבקש מהימנמנים בעלי השכל | |
| שמאלני צר שכל (יום שני, 17/05/2004 שעה 7:57) בתשובה לימני רחב שכל | |
פי צר מלאכיל את כל אגיגיך. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46740 | |
| אני מבקש מהימנמנים בעלי השכל | |
| ימני רחב שכל (יום שני, 17/05/2004 שעה 8:34) בתשובה לשמאלני צר שכל | |
פתח פיך ואמלאהו... | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46692 | |
| מהר מדי אתה קופץ למסקנות | |
| pit (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 16:02) בתשובה לרמי נוידרפר | |
להזכירך בארה''ב יש בחירות באופק הקרוב והעיתונות שם מגויסת למען הפלתו של בוש . אפילו לטענתך כבר ''הופרכו'' טענות העינויים על הבריטים ,כלומר עיתון אחד קובע דברים ועיתון אחר מוכיח שאין להם בסיס ,מה שנשאר לך רמי שגם אתה נפלת כאשר בשרת בקולות עזים על הבריטים שהתעללו ''כביכול'',להמתין בסבלנות ,אולי אתה צודק ואולי אתה טועה ואולי מישהו עושה לך מניפולציות. אין לך שום דבר אלא כתבה בניו יורקר שמציגה השערה שגם היא עדיין דורשת בדיקה. אלו לא עובדות מוצקות ,אלא נפש מיוסרת ומלאה בעיוותים וגללים של שקרים שאורי אבנרי משסה בקהל קוראיו המועט וההולך ומתפוגג.. מה לו לאורי בכלל ולהתעללות כאשר הוא מזכה כל פעם את עראפת ומוזיל בעצמו את עצם המושג זכויות אדם.. מילא להאמין בפיתרון לשני עמים (הלו גם אני מאמין בזה) אבל לסתום את כל הנחיריים מהצנחה הענקית של הפושע עראפת..תמהתני(!). | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46695 | |
| אתה מערבב שיני נושאים בלתי תלויים | |
| רמי נוידרפר (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 18:45) בתשובה לpit | |
זה שאורי אבנרי מצאר את התנהגות האמריקנים כמוכתבת מלמעלה לא הופך את ערפאת לצדיק בעיני.... זה שאורי אבנרי מוקיע את האמריקנים לא אומר שהוא טועה | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46781 | |
| אתה רמי הבאת הודעה | |
| pit (יום שני, 17/05/2004 שעה 19:52) בתשובה לרמי נוידרפר | |
על הבריטים שמסתמכת גם על עיתונות ,בנתיים מישהו מצא שאין בדברים ממש ....נו אז עכשיו הבאת עוד ידיעה שהיא אולי נכונה ואלי לא ,מה בדיוק בוער לך לקבוע נחרצות שרמספלד חד משמעית נתן הוראה לאנוס עצירים נניח בעירק..מי יודע אולי הוא לא נתן הוראה כזו..אולי נתן הוראה לשבור להם את העצמות ..ביג דיל כבר שמענו כזו הוראה גם אצלנו. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46688 | |
| הדבר הבטוח היחידי של השניים האלה | |
| גלעד היפתחי (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 13:44) | |
הוא שבעוד ארבע שנים לערך הם לא יהיו יותר נשיא ורוה''מ. חוץ מזה אורי, אתה ממשיך לקשקש כתמיד ובלשון יפה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46690 | |
| זה שהפלסטינים עוסקים במלחמת גרילה לא אומר כלל | |
| גלעד היפתחי (יום ראשון, 16/05/2004 שעה 13:54) | |
שאינם עוסקים גם בטרור. שני אלה הם רק דרכים להתנגד לישראל ולקיומה. אז למה שיהיה לנו איכפת איך אתה מכנה את מלחמתם. מבחינתנו זה מלחמת קיום, ואם לא הבנת זאת אז זה זב''שך. בנו של השחקן לא נהרג בפעולת כיבוש. גם אם ניסוג מכל רצועת עזה ומציד פילדלפי צה''ל ימשיך בפעולות מסוג זה. הן מתבקשות כל עוד הטרור שעליו כתבתי, קיים. לכן אני רואה את טיעונך כדמגוגיה נאציונליסטית זולה. אני מקווה שתדע להגיב על טענותי הקשות. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46730 | |
| השכחתם זוועות רמאללה | |
| סוריא (יום שני, 17/05/2004 שעה 1:19) בתשובה לגלעד היפתחי | |
בואו נדבר אחרי שנראה את הוידיאו American beheading | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=46837 | |
| כאשר מתעסקים | |
| גיל (יום שלישי, 18/05/2004 שעה 20:47) | |
עם נאצים חובשי כאפיות,אין מקום לרחמים או לנאורות. אם יחסי הכוחות היו הפוכים,מה שהיטלר עשה היה נראה כמו קייטנה. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |