הולכים עם עזה לעזאזל | |||||||
מיכאל שרון ז''ל (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 10:47) | |||||||
|
|||||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=45744 | |
מאמר מעניין ומעורר מחשבות | |
רמי נוידרפר (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 11:18) | |
ראשית , ברצוני להחמיא לך על הניסוח הבהיר והשפה הקולחת. לעיתים אתה משתמש בלשון סבוכה ונפתלת מדי לטעמי, אולם הפעם הבעת את רעיונותיך בצורה ברורה ומרתקת. אני מסכים איתך שגישת ''הכל או לא כלום'' היא מסוכנת. לאו דווקא בגלל היותה של עזה בימי קדם חלק משלטון ישאל או לא , שכן לפי הגיון זה , גם על אשקלון ואשדוד צריך לוותר שכן גם אלו היו ערי פלישתים. צריך לוותר על ההתנחלויות ברצועת עזה (ולא על עזה שעליה כבר ויתרנו מזמן) מכיוון שאין לנו מה לחפש שם, מכיוון שהתדמית של שלטון ישראלי על אזור פלשתיני כה גדול והנלחויות פורחות עשרות מטרים ממחנות פליטים גוועים היא הרסנית. בגלל החזקתן בכוח הכוח תביא להחלשתנו במקום אחר , כפי שאתה טוען. לצערי טעה שרון טעות טקטית ובמקום להביא את תוכניתו לאישור הכנסת או העם במשאל עם, הביאה לאישור חברי הליכוד. אלה , בצעד של עיוורון או אולי נאמנות למורשתם ההיסטורית הטרום בגינית , הולכים לדחוק את מדינת ישראל לפינה של נידוי ובידוד שלא היתה כמוה. באשר לחזרתו של ברק, אינני מאמין שהוא יחזור להנהיג את מפלגת העבודה. הוא הצליח להביא על עצמו יותר מדי שונאים בתקופת זמן קצרה מדי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45745 | |
ובכל זאת מילת ביקורת | |
רמי נוידרפר (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 11:21) | |
לא יכולתי שלא להתחלחל מן ההשוואה , הנואלת בעיני, למרות המילה ''להבדיל'', בין התעקשות המתנחלים לדבוק בעזה לבין התעקשות היטלר יימח שמו לכבוש את סטלינגרד. אין שום דמיון בין העניינים. אני שוב מציע לחברי הפורום הנכבדים להמנע מן ההשוואות לנאציזם ולכל מה שמסביבו | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45761 | |
לא השוויתי, חלילה. הצבעתי על איוולות העיקשות, כבמקרה רחבעם | |
מיכאל מ. שרון (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 15:14) בתשובה לרמי נוידרפר | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45763 | |
אז אנא בטובך תגיד רחבעם | |
רמי נוידרפר (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 15:17) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
או הקנאים שמרדו ברומי , ואל תגיד היטלר במחשבה שנייה אני משוכנע שאתה מסכים איתי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45799 | |
והלוא הבאתי את דוגמת איוולת רחבעם - ראה ציטוט מהמאמר | |
מיכאל מ. שרון (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 16:58) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
איוולת רחבעם - ציטוט מהמאמר: והרי לא חסרו איוולות במימדי ענק בתולדות עמנו. רחבעם בן שלמה שלא ויתר על פרור אחד (''אבי ייסר אתכם בשוטים. ואנוכי – אייסר אתכם בעקרבים'') והביא בעיקשותו השיטיונית לכך שהעם נחצה לשני ממלכות, ובטווח ארוך יותר, ישראל הוגלה ואבד לנצח. ויהודה המוחלשת נאבקה במאבקים מרים, נואשים והולכים, כנגד אויבים נחושים שחמדו את אוצרותיה והעזו פנים נוכח חולשתה. אי ויתורו של רחבעם היה איפוא ראשית הסוף, שאמנם התארך ליסורים ממושכים. __________________________ דוגמה מוכרת אחרת של עיקשות ''אף פרור'' הינה זו של לואי ה-16 בתקופת פרוץ המהפכה הצרפתית. אישתו מארי אנטואנט חיזקה את ליבו לא ללכת אפילו צעד קטן בכוון דרישות המעמדות המנושלים לזכויות, בטענה שאם ייתן אצבע אחת ל''אספסוף'', הדבר רק יגביר את דרישותיהם והם ידרשו הכל. על המלך בחסד האלוהים היה לדבריה לגלות קשיחות ולא לוותר על מאום מסמכויותיו. אכן, ניתן גם לאזכר את עקשנות הסיקריקים שעסקו במלחמת אחים קנאית תוך אטימות נוראה לכל אפשרות של תפנית ודבקות בעקרונות קשוחים ועיוורים למתרחש עד כלות. זאת תוך נחישות נוראה של לוחמה טוטלית ב''ממלכת רומי הרשעה''. גישתם העיקשת חסמה כל צל של הליכה לקראת הבנה עם הרומים. התעקשותם גררה הסתבכות עם המעצמה החזקה בעולם, החלישה את הכוח היהודי, והביאה לחורבן הבית. והרי ניתן היה למשל, אילו גברה גישה גמישה יותר, לשלוח משלחת לקיסר ולשטוח את עניין הפרובוקציות הדתיות של הנציב - שכן המדיניות הרומית הגלובלית היתה סובלנות דתית ומדינית והמנעות מעימותים. תחת זאת ניכנעו למעשה לפרובוקציות הנציב הרומי, שפעל כנראה על דעת עצמו, תוך יוזמה מקומית מוזרה המנוגדת בעיקרה למדיניות הרומית. הנה כי כן, העיקשות של לא לזוז צעד בכוון של בחינת תקפות העקרונות הנוקשים ובכוון גמיש או וותרני ביחס לעקרונות אלה הביאה גם לעיוורון כלפי הנסיבות, ולחורבן נורא. . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45805 | |
הציטוט שהבאת הוא לא מן המאמר שכאן | |
דוד סיון (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 17:19) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
אתה מוכן להביא קישור שיתאים לציטוט להלן שהבאת בהודעה הקודמת? ''דוגמה מוכרת אחרת של עיקשות ''אף פרור'' הינה זו של לואי ה-16 בתקופת פרוץ המהפכה הצרפתית. אישתו מארי אנטואנט חיזקה את ליבו לא ללכת אפילו צעד קטן בכוון דרישות המעמדות המנושלים לזכויות, בטענה שאם ייתן אצבע אחת ל''אספסוף'', הדבר רק יגביר את דרישותיהם והם ידרשו הכל. על המלך בחסד האלוהים היה לדבריה לגלות קשיחות ולא לוותר על מאום מסמכויותיו. אכן, ניתן גם לאזכר את עקשנות הסיקריקים שעסקו במלחמת אחים קנאית תוך אטימות נוראה לכל אפשרות של תפנית ודבקות בעקרונות קשוחים ועיוורים למתרחש עד כלות. זאת תוך נחישות נוראה של לוחמה טוטלית ב''ממלכת רומי הרשעה''. גישתם העיקשת חסמה כל צל של הליכה לקראת הבנה עם הרומים. התעקשותם גררה הסתבכות עם המעצמה החזקה בעולם, החלישה את הכוח היהודי, והביאה לחורבן הבית. והרי ניתן היה למשל, אילו גברה גישה גמישה יותר, לשלוח משלחת לקיסר ולשטוח את עניין הפרובוקציות הדתיות של הנציב - שכן המדיניות הרומית הגלובלית היתה סובלנות דתית ומדינית והמנעות מעימותים. תחת זאת ניכנעו למעשה לפרובוקציות הנציב הרומי, שפעל כנראה על דעת עצמו, תוך יוזמה מקומית מוזרה המנוגדת בעיקרה למדיניות הרומית. הנה כי כן, העיקשות של לא לזוז צעד בכוון של בחינת תקפות העקרונות הנוקשים ובכוון גמיש או וותרני ביחס לעקרונות אלה הביאה גם לעיוורון כלפי הנסיבות, ולחורבן נורא.'' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45807 | |
הציטוט הוא אודות רחבעם - שרמי לא שם אליו לב בקריאת המאמר | |
מיכאל מ. שרון (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 18:04) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45810 | |
הציטוט הוא לא אודות רחבעם !! | |
דוד סיון (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 18:26) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
טענת שהציטוט נמצא במאמר והוא לא. לכן שאלתי מהיכן. אינך חייב לענות, אבל אם כבר ענית אז תענה למה ששואלים אותך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45811 | |
פיסקה 7 בסעיף: הקריסה והאיוולת | |
מיכאל מ. שרון (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 18:35) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45822 | |
בקטע הקריסה והאיוולת לא קיים הציטוט עליו שאלתי | |
דוד סיון (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 19:49) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
אני מבין שאינך מוכן או יכול לענות לעניין. בא נניח שכבר כאילו ענית ונסגור עניין..... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45840 | |
על איזה ציטוט אתה מדבר? נסח שוב את השאלה, דבריך לא ברורים | |
מיכאל מ. שרון (יום שני, 03/05/2004 שעה 0:13) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45842 | |
דוד, במספר הודעות נידבקת אלי תוך שאלות וטרוניות לא ברורות | |
מיכאל מ. שרון (יום שני, 03/05/2004 שעה 0:53) בתשובה לדוד סיון | |
על מה אתה מקשקש? איזה ציטוטים אתה מחפש? מה אתה רוצה ומה ההיטפלות הליצנית הזאת? תחת הסעיף ''הקריסה והאיוולת'' במאמרי, הבאתי 2 דוגמאות אודות איוולת של אי וויתור קטן שעלה במחיר גבוה (בשני הפיסקאות האחרונות באותו סעיף): אחת היא זאת של רחבעם בן שלמה, והאחרת, להבדיל באלפי הבדלות, הינה זו של הצבא הגרמני במערכת סטלינגרד. אז איזה ציטוט ואיזה קישקוש, ומה הטרוניות, ומה אתה רוצה פרט לעצם ההיטפלות? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45846 | |
חזור וקרא את השאלה המקורית - לפני שאתה מתלונן | |
דוד סיון (יום שני, 03/05/2004 שעה 6:04) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
כמו שקורה לך לפעמים אתה מביע זעם, מתלונן, משמיץ לפני שאתה מנסה לבדוק מה שואלים. אם היית בודק יתכן שהיית מבזבז פחות אנרגיה ''רעה''. הנה הדברים כמו שהופיעו כאן לפני מספר שעות כשרות למתלונן שבעצמו כתב אותם: ----------------------------------- אתה כתבת ''והלוא הבאתי את דוגמת איוולת רחבעם - ראה ציטוט מהמאמר'' (http://www.faz.co.il/thread?rep=45799). בעקבות זאת שאלתי-ביקשתי בהודעה ''הציטוט שהבאת הוא לא מן המאמר שכאן''(http://www.faz.co.il/thread?rep=45805): אתה מוכן להביא קישור שיתאים לציטוט להלן שהבאת בהודעה הקודמת? ''דוגמה מוכרת אחרת של עיקשות ''אף פרור'' הינה זו של לואי ה-16 בתקופת פרוץ המהפכה הצרפתית. אישתו מארי אנטואנט חיזקה את ליבו לא ללכת אפילו צעד קטן בכוון דרישות המעמדות המנושלים לזכויות, בטענה שאם ייתן אצבע אחת ל''אספסוף'', הדבר רק יגביר את דרישותיהם והם ידרשו הכל. על המלך בחסד האלוהים היה לדבריה לגלות קשיחות ולא לוותר על מאום מסמכויותיו. אכן, ניתן גם לאזכר את עקשנות הסיקריקים שעסקו במלחמת אחים קנאית תוך אטימות נוראה לכל אפשרות של תפנית ודבקות בעקרונות קשוחים ועיוורים למתרחש עד כלות. זאת תוך נחישות נוראה של לוחמה טוטלית ב''ממלכת רומי הרשעה''. גישתם העיקשת חסמה כל צל של הליכה לקראת הבנה עם הרומים. התעקשותם גררה הסתבכות עם המעצמה החזקה בעולם, החלישה את הכוח היהודי, והביאה לחורבן הבית. והרי ניתן היה למשל, אילו גברה גישה גמישה יותר, לשלוח משלחת לקיסר ולשטוח את עניין הפרובוקציות הדתיות של הנציב - שכן המדיניות הרומית הגלובלית היתה סובלנות דתית ומדינית והמנעות מעימותים. תחת זאת ניכנעו למעשה לפרובוקציות הנציב הרומי, שפעל כנראה על דעת עצמו, תוך יוזמה מקומית מוזרה המנוגדת בעיקרה למדיניות הרומית. הנה כי כן, העיקשות של לא לזוז צעד בכוון של בחינת תקפות העקרונות הנוקשים ובכוון גמיש או וותרני ביחס לעקרונות אלה הביאה גם לעיוורון כלפי הנסיבות, ולחורבן נורא.'' ----------------------------------------- הבאתי את הדברים כדי שיהיה ברור למי שזה מעניין אותו לאן, לעיתים, מתגלגלים דיונים בהם אתה מעורב. מאחר ואתה מתלונן וכועס אני מוותר לך על הצורך לענות לשאלה-בקשה שלי ובא לציון גואל. אני גם מבטיח לנסות לעמוד להבא בפני הפיתוי לשאול אותך שאלות.... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45853 | |
תסלח לי דוד אבל מה אתה נטפל | |
רמי נוידרפר (יום שני, 03/05/2004 שעה 8:56) בתשובה לדוד סיון | |
אליו באיזושהי נקודה שולית שאיש לא אכפת לו ממנה בענין הציטוט? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45854 | |
תסלח לי רמי - אתה חצוף | |
דוד סיון (יום שני, 03/05/2004 שעה 10:34) בתשובה לרמי נוידרפר | |
שאלתי שאלה שנראתה לי חשובה. בעל הדבר יכול היה להגיד לי שאיננו רוצה, או יכול, לענות ובזה היה נגמר העניין. הוא ענה לא לעניין אז שאלתי שוב. שוב לא קיבלתי תשובה ולכן הודעתי שאני מוותר. אז באו כל מיני כינויים וביטויים (קשקשן, נטפל ועוד) שהראו שהשאלה שלי לא ברורה. אז חשבתי שיהיה זה רק הוגן להציגה שוב. כעת גם אתה מתלונן ומשתמש בכינויים לא לעניין - זאת ממש חוצפה (... אבל זה לא ממש מפתיע היו לך כבר יציאות כאלו בפתילים אחרים). אני שוב מודיע לכל המתלוננים: ראו את שאלתי, ''וחסרת חשיבות'' (שחוסר חשיבותה כל כך מציקה לכם), כאילו לא נשאלה ותירגעו..... רק תזכרו שגם הערות-שאלות שלכם עשויות לקבל התייחסות דומה לזו שלכם כאן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45862 | |
דוד ההיטפלות העלוקתית שלך ראויה לכל גינוי | |
אין עוד מלבדו (יום שני, 03/05/2004 שעה 12:21) בתשובה לדוד סיון | |
הלא כתוב בתורה ''המלבין פני חברו ברבים כאילו שופך דמים...'' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45812 | |
רמי גם זוכר את תשובתו היהירה של רחבעם | |
רמי נוידרפר (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 18:44) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45844 | |
הציטוט הוא אודות רחבעם - שרמי לא שם אליו לב בקריאת המאמר | |
מיכאל מ. שרון (יום שני, 03/05/2004 שעה 1:24) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
בתגובתי לרמי הבאתי (מתחת לקו) גם שתי דוגמאות היסטוריות נוספות לאיוולת: זאת של לואי ה-16 וזאת של הסיקריקים. ראה גם רשימתי: מצעד האיוולת של עמנו | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=46368 | |
נו באמת | |
ררר (יום שני, 10/05/2004 שעה 20:01) בתשובה לדוד סיון | |
העובדה כי בכל מקום בו שלטה רומי התרחשו מרידות בהקף גדול מאד,למרות הסיכוי הקלוש לנצח,מעידה כי הבעיה היתה רומי ומשטר העריצות הדתי תרבותי שלה ולא היהודים. במרידות בגליה,ברטוניה,צפון אפריקה ומקומות אחרים נטבחו מליונים רבים.המרד היה מתבקש.רומא עשתה את שעשתה מתוך כוונה להטמיע את היהודים בקרבה (בדומה לשאיפה האירופית של ימינו ) ולא היה מדובר באיזו אי הבנה או משהו ממין זה. מדיניות הורדוס קודמיו ויורשיו נמשכה זמן רב.המרד התבשל כמה עשרות שנים עד שפרץ.אפשר היה לתכנן אותו אולי יותר טוב ולהתכונן יותר טוב,אבל במוקדם או במאוחר רומא היתה מנצחת. ואעפ''כ אני לא חושב שהמרד היה טעות כרעיון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=46417 | |
נו באמת | |
עזי באום (יום שלישי, 11/05/2004 שעה 10:05) בתשובה לררר | |
החיים לדעתך הם טעות כרעיון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45751 | |
אל יגבה לבבך מיכאל | |
מושה (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 14:26) | |
אבל במפתיע אני סבור כמו רמי שהמאמר הזה נהיר מקודמיו. (רק שלא יגידו שזה בגלל שאני מסכים עם חלק מתכנו). לדעתי חשוב להיות קומוניקטיבי גם אם צריך לוותר לפעמים על מורכבות הכתיבה. נדמה לי שהפעם קצת ויתרת למעננו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45764 | |
ענק | |
חפני (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 15:18) | |
סוף סוף ניתוח אמיץ של אינטלקטואל אמיתי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45771 | |
זה לא שחור לבן | |
דב מאיר (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 15:35) | |
יש ויש אפשרות לייצב קו גדר קשתי שיכלול את גוש קטיף. הארכת הגדר תהיה באחוזים בודדים. היא תחול על אזור שלא היה מיושב מעולם באשר הוא היה דיונות שוממות שנגאלו מששמותן ע''י ''מתנחלי גוש קטיף''. מלבד זאת צריך לפתח מדיניות קרקעית חדשה, היינו: אומות נלחמות על קרקע על ידי שפיכות דמים. כיצד יהפוך שפך הדמים הזה לבלתי כדאי?! כאשר הנפגע - ישראל, תקח פיצוי קרקע על כל פיגוע ותספח אותו ריק מערבים למדינת ישראל לצורך פיצוי כלכלי מלא כולל נזקים כלכליים עקיפים רחוקים על הנזק שנגרם בפיגוע, למשפחה לישוב, ולכלכלה כולה (בריחת משקיעים וכיו''ב) וכן הוצאות ההשתלטות. למשל 1 קמ''ר פיצוי על כל נרצח. כמו כן נחוץ להפסיק כליל העסקת פועלים ערבים מההתנחלויות עין גנים, עזה, אשתמוע, שכם, חברון, בית לחם וכיו''ב. אם לא יועסקו יקשה עליהם להגיע ליעדי פיגוע. אם התוצאה תהיה מוות ברעב הרי זאת בעיה שלהם. ניתן יהיה לקבלם לעבודה אם יקבלו עליהם 7 מצוות בני נוח, היינו יהיה עליהם להתכחש בעליל לאמרת מוחמד ''דין מוחמד בסיף''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45773 | |
איזה קרקע תיקח אחרי | |
שמאלני מתון (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 15:38) בתשובה לדב מאיר | |
שכבר אתה שולט בכל? כמה זמן ייתן העולם עוד למטורפי הימין הקיצוני לשלוט כאן? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45780 | |
מאמר הקופים: לא רואה לא שומע לא מדבר | |
יוסי בלום הלוי (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 15:48) | |
השמאל הישראלי משול בעיני (כסמל ושנינה, לא האנשים עצמם, להבדיל) לעדר קופים המצווחים וצורחים את האמיתות שלהם, צעקות שווא על עוול שנעשה להם או לבני מינם, זעקות על צרכיי הגוף, התיאטרון, ה''אומנות הקופית'', הריצה אחר החומר, חיי שעה, האגוזים והבננות שלהם ''תרבותם החומרית'' ושאר הבליהם הפוסט מודרניסטיים. משל האגוזים והקופים, אותו מביא הכותב הנכבד מיכאל שרון, מסמל בעיני את תפיסת העולם של הקוף. הדבקות בעקרונות הלאומיות והשרידות האנושית, המודעות שאויב הוא מסוכן, הזכות לחיות ולא להירצח, אינן סיבות בעיני עדר הקופים להיאבק על שלהם. כשמאימים על הקופים חיות טרף בג'ונגל, הן כהרגלן ייסוגו לעץ אחר או יברחו, שהרי מה חשוב עץ זה ומה יש להם לקופים לחפש בקרחת יער זו? עבור הקופים כל מקום הוא טוב כל עוד ימצאו מזון ורווחה כלכלית. אבל מותר האדם הלאומי מן החיה. לו שמע העולם בקול הקופים - היטלר, וסדאם, פול פוט וסטאלין היו ממשיכים להשליט אימתם על העולם. האם שנרצחה היום על בניה, היא סמל לעם הנלחם על חייו ולא מוותר על מורשת עמו, עברו ותורתו ארץ מולדתו. לא קופים הקימו את ארץ ישראל החדשה - ולא קופים ובני קופין יירשו את הארץ! קבוצת לוחמים וחולמים הקימוה, הציונים המשיחיים הם שבנו את המדינה והביאוה עד הלום: חניתה ,דגניה, חיפה, תל אביב, אשדוד וגם אנשי חבל קטיף, יהודה שומרון בנימין והגולן, הנגב והגליל- כולם ניצבים היום לפני המחנה,בקרב ההגנה על העם והארץ; אף שמקרב עמם יש היורים בגבם בליסטראות וחיצים מורעלים. והקופים בשלהם מביאים איפכות מסתברא ושטויות חסרות שחר כדברי קופים חכמים ומתהדרים בצווחותיהם - אמרנו לכם! אמרנו לכם! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45783 | |
האם שנרצחה על בניה היא סמל לטפשות | |
מושה (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 15:51) בתשובה ליוסי בלום הלוי | |
וטירוף הדעת של הימין בישראל. מה יש לילדים קטנים ואמם לחפש ברצועת עזה? מדוע האגודה לשלום הילד לא מתערבת? האם היינו נותנים למתאבד לקחת עמו את ילדיו לפסגת מגדל שלום ולקפוץ? האם לא היינו עוצרים אותו ומעבירים את ילדיו למשפחה אומנת? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45794 | |
מאמר חכם ונכון | |
דוד מאורות (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 16:39) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45795 | |
אתה מוכן להסביר לי עודפם ולאט | |
שמאלני צר שכל (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 16:49) | |
למה היציאה מעזה תגרור בסופו של גבר גלות? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45798 | |
צר שכל? ... אולי... | |
רמי נוידרפר (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 16:58) בתשובה לשמאלני צר שכל | |
טענת המחבר היא שדווקא ההתעקשות לא לוותר על אף שעל במחיר סכסוך על העולם כולו ואפילו בעזה היא זו שעלולה להביא בסופו של דבר לגלות. ההפך ממה שכבודו הבין | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45801 | |
טוב... אני צריך לעשות רמונט לשכל | |
שמאלני צר שכל (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 17:03) בתשובה לרמי נוידרפר | |
יש לך דגם מומלץ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45993 | |
כן..... לך לספירו, הוא אבן | |
עמישוגע (יום רביעי, 05/05/2004 שעה 9:40) בתשובה לשמאלני צר שכל | |
הדרך הסוללת את השלום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45804 | |
אז עכשיו, | |
נו באמת (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 17:19) | |
שמיכאל שרון נהיה סמולני, הוא נהפך להיות יבואן סמים? או שצריך ותק מסויים בסמולנות לפני שמקבלים אותך? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45809 | |
מעדיף להתפרנס מעבודה אינטלקטואלית... | |
מיכאל מ. שרון (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 18:06) בתשובה לנו באמת | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45823 | |
האמת היא... | |
סתם אחד (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 21:17) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
שמיכאל שרון מנסה ''לתת כתף'' לקרוב משפחה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45825 | |
סתם, סתם | |
סתם אחד (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 21:19) בתשובה לסתם אחד | |
לא לקחת ברצינות, סתם בא לי להתבדח | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45833 | |
אני גא בך | |
שמאלני צר שכל (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 23:09) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45824 | |
וגם מלזות שפתיים | |
שי (יום ראשון, 02/05/2004 שעה 21:18) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45841 | |
אני לא מבין את ההגיון הבסיסי | |
צחי (יום שני, 03/05/2004 שעה 0:13) | |
מדוע מו''מ מדיני חייב להתבסס על ויתורים חד צדדיים בלתי פוסקים של הצד הישראלי? אני מתנגד עקרונית לטרנספר בני אדם,יהודים או ערבים.יש יישובים שצריך להוריד אבל מעט מאד. הייתי מוריד את נצרים כי זה מובלעת ובמקביל מעביר את ערביי לוד למדינה הפלסטינית מאותה סיבה בדיוק. את גוש קטיף,לדעתי לא צריך להוריד גם בהסכם הקבע כי זו לא מובלעת.במקום,אפשר לתת לפלסטינים שטח אחר ובו כמות נכבדה ככל שניתן של ערביי ישראל.אזורים במשולש למשל. הסכם,המייצר מדינת יודנריין פלסטינית ולצידה מדינה דו לאומית פרושו חיסולה של ישראל בתוך עשורים מספר. הדדיות היא המפתח. המכשול לשלום איננו עזה אלא ערביי ישראל. הסכם שיעביר את רובם המכריע (לפחות מליון) למדינה הפלסטינית יזכה לרוב יהודי עצום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45843 | |
סוף סוף | |
ישראל בר-ניר (יום שני, 03/05/2004 שעה 1:04) בתשובה לצחי | |
מי שהוא משמיע דברים של טעם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45855 | |
מ.שרון בבשלותו. | |
ד. מירון (יום שני, 03/05/2004 שעה 10:43) | |
מאמר חשוב ומקורי. שרון המאוחר בפיכחון לירי מרתק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45858 | |
אהמממ יש לי הרגשה שד מירון אהמממ | |
רמי נוידרפר (יום שני, 03/05/2004 שעה 11:39) בתשובה לד. מירון | |
לא בטוח שהוא קיים | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45863 | |
רמי, אכן האינטרנט היא גם זירה לכל מיני מקשקשים | |
מיכאל מ. שרון (יום שני, 03/05/2004 שעה 12:44) בתשובה לרמי נוידרפר | |
ויש גם המנסים להגשים פנטזיות באמצעות שם מתחזה, כמו ד. מירון... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45864 | |
וזה בדיוק מה שאדוני עושה | |
אין עוד מלבדו (יום שני, 03/05/2004 שעה 13:02) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
מקשקש בלי סוף ומנסה להגשים פנטזיות עקרות עוד משנות ה- 70 המוקדמות. הפוסל במומו שלו פוסל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45869 | |
מהרסיך ומחריביך ממך יצאו | |
סתם אחד (יום שני, 03/05/2004 שעה 15:36) בתשובה לאין עוד מלבדו | |
מתוך ספר מלכים ב' פרק כא' ''ויעש הרע, בעיני יהוה--כתועבות, הגויים, אשר הוריש יהוה, מפני בני ישראל. ג וישב, וייבן את-הבמות, אשר איבד, חזקייהו אביו; ויקם מזבחות לבעל, ויעש אשרה כאשר עשה אחאב מלך ישראל, וישתחו לכל-צבא השמיים, ויעבוד אותם. ד ובנה מזבחות, בבית יהוה, אשר אמר יהוה, בירושלים אשים את-שמי. ה וייבן מזבחות, לכל-צבא השמיים, בשתי, חצרות בית-יהוה. ו והעביר את-בנו, באש, ועונן וניחש, ועשה אוב ויידעונים: הרבה, לעשות הרע בעיני יהוה--להכעיס. ז וישם, את-פסל האשרה אשר עשה--בבית, אשר אמר יהוה אל-דויד ואל-שלמה בנו, בבית הזה ובירושלים אשר בחרתי מכול שבטי ישראל, אשים את-שמי לעולם. ח ולא אוסיף, להניד רגל ישראל, מן-האדמה, אשר נתתי לאבותם: רק אם-ישמרו לעשות, ככול אשר ציוויתים, ולכל-התורה, אשר-ציווה אותם עבדי משה. ט ולא, שמעו; ויתעם מנשה, לעשות את-הרע, מן-הגויים, אשר השמיד יהוה מפני בני ישראל. י וידבר יהוה ביד-עבדיו הנביאים, לאמור. יא יען אשר עשה מנשה מלך-יהודה, התועבות האלה--הרע, מכול אשר-עשו האמורי אשר לפניו; ויחטיא גם-את-יהודה, בגילוליו. {ס} יב לכן, כה-אמר יהוה אלוהי ישראל, הנני מביא רעה, על-ירושלים ויהודה: אשר, כל-שומעה--תיצלנה, שתי אוזניו. יג ונטיתי על-ירושלים, את קו שומרון, ואת-משקולת, בית אחאב; ומחיתי את-ירושלים כאשר-ימחה את-הצלחת, מחה, והפך, על-פניה. יד ונטשתי, את שארית נחלתי, ונתתים, ביד אויביהם; והיו לבז ולמשיסה, לכל-אויביהם. טו יען, אשר עשו את-הרע בעיניי, ויהיו מכעיסים, אותי--מן-היום, אשר יצאו אבותם ממצריים, ועד, היום הזה.'' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45875 | |
אינטליגנציית על - עיתים מאיימת ולעיתים מבצעת..סכלים מתים ביגון | |
מיכאל מ. שרון (יום שני, 03/05/2004 שעה 17:01) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45883 | |
וכאות תודה נתן האלוהים שלך למנשה | |
מושה (יום שני, 03/05/2004 שעה 18:00) בתשובה לסתם אחד | |
למלוך יותר שנים מאשר לדוד המלך לך תבין את אלוהים... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45874 | |
ואילו שרץ אינו מקשקש אלא מכרכש ושורץ, שורץ, וניטפל בעווית | |
מיכאל מ. שרון (יום שני, 03/05/2004 שעה 16:56) בתשובה לאין עוד מלבדו | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45892 | |
היצף מכוון של גבבת מילים לריכוך והסטת הדיון. הלו מיכאל אתה שם? | |
אנונימי (יום שני, 03/05/2004 שעה 20:33) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45938 | |
תחזיר לי את האנונימיות. הלו, אתה שם? | |
אנונימי (יום שלישי, 04/05/2004 שעה 17:24) בתשובה לאנונימי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45956 | |
מיכאל - חזרת לסורך עם המלל | |
רמי נוידרפר (יום שלישי, 04/05/2004 שעה 20:49) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
הבלתי אפשרי??? רחם נא עלינו פשוטי העם - דבר עברית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45977 | |
הרי הכותב נאץ אישית, ללא קשר לאיזה דיון וללא סיבה, אגב | |
מיכאל מ. שרון (יום רביעי, 05/05/2004 שעה 4:07) בתשובה לרמי נוידרפר | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=45978 | |
לא לכל מנאץ.... | |
רמי נוידרפר (יום רביעי, 05/05/2004 שעה 6:47) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
חייבים לענות. פתח לעצמך עור יותר עבה ותמצא נשכר. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |