| המושיע של שרון? | |||||
| רמי נוידרפר (שבת, 20/03/2004 שעה 14:42) | |||||
|
|||||
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43043 | |
| פסק דין - אחלה פסק דין!!! | |
| רמי נוידרפר (יום שישי, 19/03/2004 שעה 9:50) | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43068 | |
| פסק דין - אחלה פסק דין!!! | |
| פנחס (שבת, 20/03/2004 שעה 18:31) בתשובה לרמי נוידרפר | |
אבל כמובן אינך מתנגד כש''אנשי רוח'' אינטלקטואלים סופרים ואמנים שכולם סמולנים מביעים דעתם בעניינים פוליטיים, כי הרי אצלם הקוביות נופלות תמיד על צד סמול. אין לך שום טענה נגד זה שעמוס עוז למשל שהיה אחד ממניעי אוסלו וז'נבה האיומים והנוראים. זכותך לשנא כל דבר יהודי וללעוג לרבנים. אבל דבר אחד ברור. החילונים הסמולנים שנתקו עצמם מכל ערך יהודי ומכל דבר יהודי ולועגים לכל ערך יהודי, הרי נכדיהם ספק אם עוד יהיו בכלל יהודים, יותר מתקבל על הדעת שיפליגו למדינות הנאורות בבמערב לממש את עצמם כגויים טובים | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43069 | |
| כמו בכל נושא - כל אחד והמומחים שלו | |
| דוד סיון (שבת, 20/03/2004 שעה 19:00) בתשובה לפנחס | |
לפני הכל הבסיס נובע מהעמדה העצמית של כל אדם. עם מתייחסים ליועץ, צריך כמובן להזהר שהיועץ-המומחה לא מעורב בניגודי עניינים. אבל בעיקרון הוא יכול להיות רב והוא יכול להיות סופר, משורר גנרל או כל דבר. מה שמציק לי שאנחנו טובים מאד בלהגיד מי ומה לא. הרי הדרך היותר טובה עוברת דרך מה כן. לא? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43071 | |
| כל אחד והמומחים שלו | |
| ישראל בר-ניר (שבת, 20/03/2004 שעה 19:21) בתשובה לדוד סיון | |
זה נכון. הנשיא רייגן למשל נהג להתייעץ עם אסטרולוגים (כך מספרים יודעי דבר). המדיניות שלו לא היתה פחות מוצלחת מזו של קודמו או של זה שהחליף אותו. אצלנו מקובל שפסל גרוטאות או מו''ל של שבועון פורנוגרפי הם בבחינת אורים ותומים כשזה מגיע לנושאים של מדיניות, אז למה לגרוע מחלקם של מקובלים ומגרשי שדים? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43073 | |
| כל אחד והמומחים שלו | |
| רמי נוידרפר (שבת, 20/03/2004 שעה 20:59) בתשובה לישראל בר-ניר | |
מתי ביקש ראש ממשלה ממפלגת העבודה חוות דעת מתומרקין? או מאורי אבנרי (אם לזה אתה ברוב פתטיות מתכוון כמו''ל של שבועון פורנוגרפי...?) חשבתי שמה שפוסל את אורי אבנרי בעיניך אלו הן דעותיו , אותן הוא מביע ללא מורא וללא משוא פנים , ולא העובדה שלפני 40 שנה הוא הראה כמה ציצים בשחור לבן בעיתונו דאז... (ושלא ישתמע מכאן שאני תומך בדעותיו של אבנרי... אני לא...) | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43079 | |
| כל אחד והמומחים שלו | |
| יובל רבינוביץ (שבת, 20/03/2004 שעה 21:35) בתשובה לרמי נוידרפר | |
אני מניח ששרון לא ביקש ''חוות דעת'' במובן שאתה מתכוון אליו. ממילא כל המאמר שלך מסתמך רק על הכתוב באתר ''עניין מרכזי'', לא בדיוק האורים והתומים שלי מבחינת מה שקורה. נראה שהוא ביקש חוות דעת אותה הוא יוכל להציג כלפי מי שיתנגד מסיבות הלכתיות. הרי את תכנית ההתנתקות הוא פרסם עוד לפני ה''התייעצות'' שאתה מייחס לו. אני מסכים אתך שהעליה לרגל לקוסמים, מעוננים ומשיחי שקר היא נוהג פסול. לאף צד במפה הפוליטית שלנו אין מונופול על העניין הזה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43100 | |
| גם לעבודה יש את הבאבאים שלה | |
| ישראל אחת (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 13:23) בתשובה לרמי נוידרפר | |
מצירה, עובדיה ועוד מרעין בישין שכאלה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43101 | |
| אולי אבל בטוח שזה לא עובדיה.... | |
| דוד סיון (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 13:33) בתשובה לישראל אחת | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43108 | |
| מי זה מצירה? ומי זה עובדיה? | |
| רמי נוידרפר (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 14:44) בתשובה לישראל אחת | |
אם כוונתך לעבריין לשעבר הבאבא ברוך? - לא ידוע לי שהוא איש מפלגת העבודה... אם כוונתך לרב עובדיה יוסף- גם הוא נמצא כידוע לי מימין לליכוד בהשקפותיו... זה שהוא אמר פעם שתמורת שלום מותר להחזיר שטחי ארץ ישראל לא התבטא מעולם בשום הצבעה של תנועת ש''ס בכנסת... אבל תמשיך או תמשיכי לקשקש - אינני יודע אף פעם עם ישראל אחד וישראל אחת זה אותו אדם. הסגנון זהה... | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43149 | |
| ישראל אחת היא אחת ורק אחת | |
| ישראל אחת (יום שני, 22/03/2004 שעה 2:07) בתשובה לרמי נוידרפר | |
על הסגנון יש לנו ויכוח. ובקשר לבאבאים, אין אף באבא ליכודניק או עבודה. הם בדרך כלל מצביעים לש''ס. אבל גם מנהיגי העבודה הולכים ומתכופפים לפני הבאבים בעיקר לפני בחירות ומקבלים את בירכתם. לכן תקיפתך את הימין מיותר ולא רצינית. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43104 | |
| דווקא הציצים היו חינניים | |
| pit (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 14:05) בתשובה לרמי נוידרפר | |
לא על הציצים צריכים לבוא חשבון עם אבנרי , אלא על עברו האפל ,על היותו מילטריסט בזמן מהזמנים ,על חברותו עם שרון ולילי ,ועוד כיוצא בכך. אבנרי משחק ,הוא פוזה ,כמו הסמרטוטון. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43109 | |
| כולנו היינו מילטריסטים בזמן מן | |
| רמי נוידרפר (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 14:48) בתשובה לpit | |
הזמנים.... היותו של אבנרי לוחם חרות ישראל וחייל בשדות פלשת היא מעלה בעיני. אם כל מי שהיה ביחסי ידידות עם שרון פסול בעיניך??? אני יודע שאבנרי תוקף את שרון עוד משנות ה50, אז מתי החברות הזו שאתה מדבר עליה? זה שלשרון היתה אפיזודה בעברו של התחברות למחנה המתון בארץ , הופך את כל מי שדיבר איתו למוקצה בעיניך? לפעמים נדמה לי פיט שכל מה שאתה מנסה לעשות זה לזרוק ארס, לא משנה מה הכיוון. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43113 | |
| כולנו היינו מילטריסטים בזמן מן | |
| pit (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 14:57) בתשובה לרמי נוידרפר | |
אני מתעב מילטריסטים וזה ניכר בי ,אז אבקש ממך להירגע. רחל בעצמה דיברה על התבשילים של לילי. כן מי שדבק בשרון בעיני אינו ראוי ,שרון מתון כמו שספירו אדם אינטלגנטי. יש בעיה מוסרית מהמעלה הראשונה כאשר אדם שהיה פאשיסט בעברו מטיף מוסר והופך לסמל שמאלני ,זוהי בעיה שאנו מכירים אצל רבים וטובים כאן ושם ,במיוחד הגנרלים שלנו שפתאום (?) מבינים עד כמה השלום נחוץ לנו. איני פצספיסט אבל ,את הצבא אני מתעב ,את החיילים הנאמנים אני רואה בעין עקומה ,ולצדקנים אני בז. והיה סרט בו מדברים חיילים ששרתו עם אבנרי בשועלי שמשון ,והם מצחקקים כל אימת שהאיש צובע את מעשיו בצבא בצבע ורוד עכשווי. אין אדם שלא חטא נכון ,אבל אדם שהיה ''שם'' אינו יכול להטיף מוסר בצדקנות פאתטית כזו על כל צעד ושעל. אורי אבנרי הוא פוטוגני להכעיס ,רחל הולכת לצידו כשמצלמה בידיה ,היא אורבת לבלורית הלבנה מעל גבעות בשמורון ומנפחת דמות ביזארית ושולית למימדים של לוחם עיקש בכובש האלים . ואז אני נזכר בתבשילים של לילי... | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43076 | |
| אומר לך מה כן... | |
| רמי נוידרפר (שבת, 20/03/2004 שעה 21:08) בתשובה לדוד סיון | |
שרון יכול להתייעץ עם שרי ממשלתו למשל... עם הכנסת... עם אלופי צה''ל בדימוס, אלה שאוחזים בדעתה של ''המועצה לשלום ולביטחון'' ואלה שבצד השני של המתרס... עם ידידיו בארצות הברית, עם פרופסורים למדע המדינה, עם מרכז מפלגתו, עם מנהיגי האופוזיציה, את כל אלה אינו עושה. בקשת ''דעת תורה'' מהרב כדורי - נראה לי ענין נלעג. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43080 | |
| הבנת הנקרא | |
| יובל רבינוביץ (שבת, 20/03/2004 שעה 21:42) בתשובה לרמי נוידרפר | |
בקשת ''דעת תורה'' מהרב כדורי היא אכן עניין נלעג, אבל איש לא טען שראש הממשלה ביקש אותה, חוץ ממך. אפילו המקור המפוקפק שאתה מצטט אינו אומר זאת. להיפך: הוא אומר שכדורי שלח את חוות הדעת הזו (דבר המייחס לאומלל המנוצל הזה יוזמות שכנראה אין לו). אותו מקור גם לא מציין ממי ביקש שרון את חוות הדעת ובאיזו צורה. יתכן אפילו שלא היו דברים מעולם. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43082 | |
| הלוואי ואתה צודק | |
| רמי נוידרפר (שבת, 20/03/2004 שעה 21:57) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
כדורי שלח בלי שבקשו???? הממממ בסדר שיהיה | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43084 | |
| הלוואי ואתה צודק | |
| יובל רבינוביץ (שבת, 20/03/2004 שעה 22:20) בתשובה לרמי נוידרפר | |
הוא כנראה לא שלח בעצמו ומי שביקש כנראה לא היה שרון. מצטער שזה פוגע בדיכוטומיה השטחית של שמאל-אינטליגנטי-ישר-יפה/ימין-טיפש-עבריין-מכוער שאתה בונה לעצמך. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43088 | |
| אומר לך מה כן... | |
| פנחס (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 6:55) בתשובה לרמי נוידרפר | |
הלעג שלך ביסודו הוא לעג לכל היהודיות האמונית. לגביהם, אם מוצא בעיניך או לא, פסיקה רבנית היא בעלת משמעות. זו הדרך בה הם התקיימו 4000 שנים. כמה שנים קיימת היהודיות החילונית? שמעון פרס בעצמו סיפר שאחרי מלחמת המפרץ כשאש''ף היה עמוק באדמה ועמד לפני פרוק ופשיטת רגל, צלצל אליו עמוס עוז והמריץ אותו ליצור קשר עם ערפאת במטרה להגיע להסכם. אשר לי, אני מעדיף את האינטואיציות הלאומיות הבריאות של הרב כדורי, על האידאות האובדניות של הסמול, ואפילו שאלה מתנסחות בשפה כאילו איטלקטואלית ובמילים של בית מרקחת. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43089 | |
| מצוין - לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב | |
| רמי נוידרפר (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 8:53) בתשובה לפנחס | |
אלא מפני שהוא בן מינו. ה''יהדות'' הנבערת , החשוכה , הקנאית , אכולת השנאה שלך , עם הכדורים והמשיחיסטים שמאחוריה, מתאימה באמת ללפני 4000 שנה.. ''פסק הדין'' על משיחיותו של הרבי שאתה כל כך מגונן עליו אינו שונה מהצהרתם של שליח ישו על ישו כמשיחם, או נבואת נתן העזתי על משיחיותו של שבתאי צבי. מדהים לחשוב שאחרי 4000 שנה יש עדיין אנשים התומכים ברעיונות עוועים כאלה. גם הבורות שלך משתוללת באין מכלים ( מילים של בית מרקחת הא?) אלף כותבים ''שמאל'' לא סמול...( או שהאיות סמול עושה לך נברגשה טובה בלב של מין עממיות כזו כאילו?) בית אחרי מלחמת המפרץ היה בשלטון הימין, יצחק שמיר , שהוא זה שהלך לועידת מדריד עם נציגי אש''ף... | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43156 | |
| תשוש נפש | |
| אליצור סגל (יום שני, 22/03/2004 שעה 9:22) בתשובה לרמי נוידרפר | |
לק''י כבר מזמן נוכחתי לדעת שאין טעם בויכוח עניני עם רמי נוי. ובל זאת כמה ערות עניניות. א - הרב כדורי הוא תשוש נפש - על סמך מה זה נקבע? על סמך הקריקטורות רויות האנטי שמיות בעיתון הארץ? לא לחינם ערך אריה סתיו עורך נתיב השואה מדוקדת בין הקריקטורות בדר שיטרמר לבין הקרקטורות בעיתון הארץ. כל מה שיש לומר הוא שהדר שיטרמר יוצא וידו על התחונה בהשואה הזו. הרבה יותר הגיוני להגיד שיוסי ביליין ויוסי שריד הם תשושי נפש. לפי כתיבתו כאן גם רמי נוי הוא תשוש נפש. ב - ''התמימים עלולים לחשוב שנסיגה מעזה וחילול שבת הם אותו דבר''. מגוחך לחשוב שמשפט כזה יצא מפי מי שהוא גם מחלל שבת וגם בעד נסיגה מעזה. הרי זו בדיוק הנוקודה נסיגה מעזה וחילול שבת הם היינו הך. לא רק זה נסיגה מעזה חמורה מהרבה בחינות מחילול שבת. ואביא פה נימוק אחד שיובן על ידי כולם. חילול שבת הוא מעשה פרטי לעומת זאת נסיה מעזה היא כפיה על היהודים הגרים שם. לכן את הנסיגה מעזה צריך להשוות לכפיה לחלל שבת. ג - מי שמעונין באמת לדעת מה היא דעתו של הרב כדורי יש דרכים ישירות לברר זאת. האתר ענין מרכזי אינו אחת מהן. ואני אישית מעולם לא נזקקתי לזה. כי את מי שאני מחשיב את דעתו אני משיג בדרכים אחרות. אליצור | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43158 | |
| רק שתי הערות | |
| רמי נוידרפר (יום שני, 22/03/2004 שעה 10:23) בתשובה לאליצור סגל | |
הרב כדורי הוא תשוש נפש בהתנהגותו , בחוסר יכולמו לדבר כבר שנים רבות. ידוע לך איזשהו ספר שחיבר? מדרש שנשא בשנים האחרונות? בני ביתו משתמשים בו כבר שנים רבות כקרדום לחפור בו את תורתם הפוליטית ידוע לי ששמירת שבת היא אחת מעשרת הדברות לא ידוע לי שישיבה בנצרים היא כזו רוב היהודים שומרי המצוות - לדעתי 90 אחוז מהם - לא רואים בישיבה בגוש קטיף משהו השקול לשמירת שבת בוודאי לא משהו יותר חשוב משמירת שבת כפי שמספר לנו סגל בהתעמלות מחשבתית נאה | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43163 | |
| רק שתי הערות | |
| אליצור סגל (יום שני, 22/03/2004 שעה 10:58) בתשובה לרמי נוידרפר | |
לק''י לפי מה אתה קובע מה חושבים רוב היהודים שומרי המצות? לפי מה שאתה חושב מה עליהם לחשוב? כתיבת ספרים אינה הקרטוריון היחיד. למשל, הרב אלישיב אינו כותב כלום ומעולם לא כתב והוא אחד מגדולי הפוסקים בדורנו. לא הכתיבה היא הקובעת. ומנין לך איך מתנהג הרב כדורי? מעיתון הארץ? השיעורים הקבועים שהרב כדורי מגיד בישיבתו הם מגדירים את גדלותו. למשל - למחרת רצח רבין במוצאי שבת ספרה אחת המורות בבית הספר שבו לימדה אז אישתי שבעלה משתתף בקביעות בשיעור של הרב כדורי בשבת ובאמצע השיעור הרב כדורי הפסיק שקע במחשבות ואמר לתלמידים. תדעו לכם שעכשיו בשמים דנים בגזר דינו של רבין האם יחיה או ימות. במוצאי שבת ידענו כולנו את גזר הדין שהרב כדורי ידע עליו עוד בשבת עצמה. אליצור | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43172 | |
| מידע מענין | |
| רמי נוידרפר (יום שני, 22/03/2004 שעה 12:57) בתשובה לאליצור סגל | |
כדורי ידע מראש על רצח רבין - מפי אדם או מפי הגבורה? אכן גדול בתורה מי שיודע מראש על רצח ולא עושה כלום | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43187 | |
| והעיקר שרמי תמיד לקבוע עובדות | |
| בננה ספליט (יום שני, 22/03/2004 שעה 16:17) בתשובה לאליצור סגל | |
גם כשהן לא עובדות כדי לתמוך בגירסתו. ולא יעזור דבר להסיטו לדרך הישר. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43075 | |
| פנחס... אתה וה''סמול '' שלך | |
| רמי נוידרפר (שבת, 20/03/2004 שעה 21:05) בתשובה לפנחס | |
תגיד - אתה שואב הנאה מיוחדת מכתיבה בשגיאות כתיב? אף פעם לא הבנתי מה יוצא לימין הנבער מלכתוב ''שמאל''... מה גם שהמונח שגוי... בהחלט הייתי מתנגד לו היה , נאמר , יצחק רבין ז''ל , מביא ''פסק דין'' שעליו חתומים סופרים ומשוריים ומשתמש בו כנימוק להצדקת מדיניותו... אינני מתנגד כלל שרבנים יביעו את דעתם... על הצגת הענין כ''פסק דין'' או ''דעת תורה'' ... ועל ראש הממשלה שנזקק לשטיקים הללו... ובאשר לשנאת כל דבר יהודי - הלובביצ'ים שלך - אלף ממשיכים לחיות בגלות, ומאמינים במשיח שקר שאיננו שונה כלל מישו הנוצרי. דווקא תנועות משיחיות הביאו בתולדות היהדות להמרות דת בקנה מידה גדול... | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43189 | |
| פנחס... אתה וה''סמול '' שלך | |
| פנחס (יום שני, 22/03/2004 שעה 16:29) בתשובה לרמי נוידרפר | |
אתה מתגאה בסמול הנאור והאינטלקטואלי שלדעתי כל מה שהוא מייצר באקדמיה זה הערות שוליים זניחות למה שאומר הסמול במערב, וזה רק במקרה הטוב. בדרך כלל הוא חשבשבת הנעה לפי כל רוח אופנתית מחשבתית בסמול במערב הסמול הוא בסך הכל תוכי של הסמול במערב קוף אחרי המערב. בנתיים בפקולטות ללימודי היהדות במערב מה שבדרך כלל לומדים אלה הם היצירות הגדולות של היהדות החשוכה והנבערת לדבריך: תנ''ך תלמוד קבלה חסידות. באלה מאוד מתעניינים הגויים ומאוד מאוד מעריכים אותם כבסיס לתרבות שאינה ליברלית עד כדי איבוד לדעת הם לא צריכים את עמוס עוז או אורלי קסטל בלום, כאלה יש להם אלף בפרוטה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43067 | |
| גבי בחן (שבת, 20/03/2004 שעה 17:04) | |
אני מסכים לחלק ניכר מעמדותיך, רק נדמה לי שאתה תייחס על הידיעה בעיתון ההוא כעל עובדה, וזה כלל לא ברור. אני מתקשה להאמין ששרון מבקש ביסוס בתורה לצעדים פוליטיים, בדיוק מאותן סיבות שמנית. אולי זה סתם ''בלון'' של עתונאי? לפעמים צריך להתבסס על עובדות לפני שבונים תיאוריות על בסיסן אבל לעצם העיניין, כל נושא פיסקי הלכה בשאלות פוליטיות הוא מטופש, דעת הרבנים בפוליטיקה איננה שווה יותר מדעת פרופסור לסיפרות על מהלכים צבאיים ודעת רואה חשבון על סוקרטס. אני גם מסכים שמהלכים חד צדדיים הם פחות טובים, מאשר מהלכים העשויים מתוך הידברות עם האויב, ובודאי תוך הסכמים. יחד עם זאת, עדיף מהלך חד צדדי על המשך הסטטוס קוו, או יותר נכון, מלחמת ההתשה הקיימת בינינו לבין הפלשתינים. מעולם לא היה מצבנו, ומצבם, גרוע יותר! | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43074 | |
| חולק עליך בעניין מצבנו | |
| פנחס (שבת, 20/03/2004 שעה 21:04) בתשובה לגבי בחן | |
מסע הטרור האחרון נפתח היות והפלשתינים ראו בנו מדינה מובסת בקמפ דייויד אמר ערפאת לאהוד ברק: אתם לא מסוגלים לספוג 30 הרוגים אני מוכן להקריב 30 אלף בני אדם. כלאמר הוא חשב שעל ידי טרור הוא יכניע אותנו בטאבה העמידו הפלשתיניםלפני יוסי ביילין תכתיב: עליכם לקלוט כל שנה 400 אלף פליטים כשעלה שרון לשלטון השתחצו הפלשתינים בתקשורת שתוך חצי שנה הם יפילו אותו. כלאמר עכשיו ברור להם שכל זמן שהימין בשלטון ישראל לא תכנע וכמו שאמר איש הסמול ההסטוריון בני מוריס:עלינו להיות קיר ברזל, רק כשהפלשתינים יוואשו ממטרתם להשמידנו רק אז יש סיכוי לאיזה שהוא הסכם של אי לוחמה לטווח קצת ארוך | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43097 | |
| ואיך אתה קורא לתכנית הבריחה החד-צדדית? | |
| שרף (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 13:13) בתשובה לפנחס | |
זו לא קניאה ?? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43110 | |
| במי הם מקנאים? :) | |
| רמי נוידרפר (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 14:49) בתשובה לשרף | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43131 | |
| בעברית הצחה שלי | |
| שרף (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 18:34) בתשובה לרמי נוידרפר | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43120 | |
| לך לאיזה באבה רמי, קנה קצת מים קדושים | |
| מיכאל שרון (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 16:13) | |
בנתיבות והזה על עצמך ובני ביתך, קשקש בכמה קמיעות, תלה איזו חמסה, ואז אולי לא תשכח מה זה להיות יהודי. (-: | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43121 | |
| ביילין ביקש פגישה עם הרב עובדיה יוסף | |
| שרף (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 16:19) | |
יום ראשון, 21 במרץ 2004, 14:59 מאת: מערכת וואלה! יו''ר מפלגת ''יחד'', יוסי ביילין, ביקש מהרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של מפלגת ש''ס, להיפגש עמו. כך דווח בגלי צה''ל. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43122 | |
| קצת נחת | |
| יובל רבינוביץ (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 16:26) בתשובה לשרף | |
הקדמת אותי בדקות ספורות. הנה הקישור מגל''צ: http://glz.msn.co.il/glz/news/E3F59D3EE23D4506818626... | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43126 | |
| דוגמה מצוינת לטענתי | |
| רמי נוידרפר (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 17:39) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
הרב עובדיה יוסף , פוליטיקאי ממולח ורב השגים העומד בראש תנועה פוליטית חשובה, עטור בשני כתרים: מצד אחד הוא ''גדול בתורה'' ''ראשון לציון'' ופוסק הלכתי חשוב לחסידיו. מצד שני הוא פוליטיקי ממולח , מנהיג מפלגה , הבוחר את חברי הכנסת שלה. כבוד הרב מערבב את שני התחומים באופן בלתי נסבל: בדרשותיו בעניני הלכה הוא מתנפל כאחד התגרנים בשוק, על כל מי שלא נושא חן בעינו - פעם זה ברק, פעם יוסי שריד פעם נתניהו ופעם שרון - כולם המנים ועמלקים... מצד שני הוא מוציא פסקי הלכה בעניני השטחים , אלא שאלה משתנים בהתאם לקוניוקטורה הפוליטית ושותפיו בעותה עת, ולא באים חלילה ''מפי הגבורה'' ... ליבי ליבי לו ליוסי ביילין שטרם למד על בשרו שתנועת ש''ס משענת קנה רצוץ היא, שכן בהשקפות מצביעיה , היא המפלגה הימנית ביותר בארץ. דרך אגב , בזמנו הייתי חבר מר''ץ. בשנת 1999 פרשה מר''ץ מהקואליציה של אהוד ברק בגלל ויכוח של סמכויות סגן השר משולם נהרי. המעשה האוילי ההוא , שנעשה אך ורק משום שנאת ש''ס ללא שום נימוק רציונלי , הרגיז אותי כל כך עד שפרשתי מהתנועה. כנראה שיוסי ביילין לא היה עושה את זה... | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43130 | |
| ליוסי שריד לפחות היה קצת אינטגריטי... | |
| מיכאל שרון (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 18:00) בתשובה לרמי נוידרפר | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43134 | |
| לאיזו מהן? | |
| יובל רבינוביץ (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 19:16) בתשובה לרמי נוידרפר | |
מצד אחד אתה רושף גיצים: ומה מצא לו שרון לילך וגו' כלום הבטיח שרון לכדורי שנחזור לעזה ערש אבותינו? ומתי נחזור? ואיך הוכיח שרון לבני שיחו וגו' ואם בנסיגה טקטית עסקינן ... האם לא ימצאו גדולי הדור שיתירו לסגת וגו'? ומהצד השני - נופת צופים: ליבי ליבי לו ליוסי ביילין שטרם למד על בשרו שתנועת ש''ס משענת קנה רצוץ היא. איך מופעלת, בדיוק, האבחנה? מתי אתה דורש לדעת ''איך ומה ומתי'' ומתי ''ליבי ליבי''? ולך תדע בדיוק את הסיבות. עובדיה יוסף הודיע בזמנו שיום מותה של שולמית אלוני יהיה לו יום חג. שולמית אלוני הודיעה שהיא תומכת ביוסי ביילין ויוסי ביילין הולך להיפגש עם עובדיה יוסף. מצאתי: זו בסך הכל מחווה לחג: חד-גדיא, חד-גדיא. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43136 | |
| יובל, אבל עוד לא פסח | |
| דוד סיון (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 19:25) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
מה לך חד גדיא בכלל? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43137 | |
| ליבי ליבי זה - אני מרחם עליו | |
| רמי נוידרפר (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 19:26) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43140 | |
| ועל שרון? | |
| יובל רבינוביץ (יום ראשון, 21/03/2004 שעה 19:34) בתשובה לרמי נוידרפר | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43144 | |
| איך אפשר שליבו יצא לשרון | |
| שרף (יום שני, 22/03/2004 שעה 1:18) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
הרי הוא מפחד ששרון יביא ביס אחד - והלך הלב. לעומת זאת ביילין הוא אריסטוקרט ענין טעם ואין הוא מעוניין בליבו של רמי מבחינה גסטרונומית. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43154 | |
| מי זה הקניבל הזה? | |
| רמי נוידרפר (יום שני, 22/03/2004 שעה 7:31) בתשובה לשרף | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=43210 | |
| לזמול מותר | |
| בננה ספליט (יום שני, 22/03/2004 שעה 22:23) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |