רסיס מחשבה - ניסיון ראשוני לשיתוף פעולה יצירתי | |||||
גלעד דנבום (יום רביעי, 06/02/2002 שעה 0:41) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=68 | |
בקשה לתיקון | |
גלעד דנבום (יום רביעי, 06/02/2002 שעה 0:55) | |
השעה מאוחרת ומוחי במצב נוזלי. בשני המקומות בהם כתוב אנליטי, צ''ל מונוליטי. יובל, אתה יכול לתקן בהודעה עצמה ולהוסיף סוגריים מרובעים (ולמחוק הודעה זו), או להשאיר את ההודעה הזו כמו שהיא. בתודה, גלעד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=72 | |
כמעט בסדר | |
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 06/02/2002 שעה 16:47) בתשובה לגלעד דנבום | |
התכוונת שבמקומות בהם כתוב מונוליטי צ''ל מונוליתי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=70 | |
גלגול ניצוצות בביטוי 'מה-זה' | |
ליאור גולגר (יום רביעי, 06/02/2002 שעה 12:43) | |
אני חושב ש'מה זה' התגלגל מדיאלוגים כמו? - נו צחי, איך היה במסיבה? היה טוב? - מה זה היה טוב? היה ענק! שהתגלגל ל: - נו צ'יקו, איך היה באורגיה? היה טוב? - מה זה טוב? היה ענק! שהתגלגל ל: - נו ג'וני, איך היתה השמירה? היה טוב? - היה מה-זה טוב?, ענק! צ'יקו סיפר לי הכל על האורגיה! וגו' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=71 | |
לא כוס התה+ויסקי שלי | |
גלעד דנבום (יום רביעי, 06/02/2002 שעה 15:45) בתשובה לליאור גולגר | |
החלק הראשון זהה לשני, ולא הבנתי איך הגעת לחלק השלישי. מצד שני, יש לציין כי מימיי לא השתתפתי באורגיה ו/או בשמירה, כך שיכול בהחלט להיות שאינני מכיר את השיח המסוים הזה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99 | |
למרבה הצער... | |
God eat God (יום ראשון, 10/02/2002 שעה 18:28) בתשובה לגלעד דנבום | |
הוא צודק לחלוטין! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=103 | |
הצער כפול ומכופל | |
גלעד (יום ראשון, 10/02/2002 שעה 21:54) בתשובה לGod eat God | |
כאשר אין טיעונים ממשיים. איך אתה יודע שהוא צודק? או שהתכוונת לומר, ''זה נראה לי יותר הגיוני''? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=74 | |
נראה לי שפספסת משהו | |
דובי קננגיסר (יום רביעי, 06/02/2002 שעה 18:32) | |
מצד שני, אולי אני טועה. צריך להסתכל על השפה ולחפש מקום אחר בו משתמשים בביטוי ''מה זה'' בהקשר זה. תשובה: ''אם תל-חי לא יפה, אני לא יודע מה זה יפה''. ''תל-חי מה-זה יפה'' היא הצהרה שנועדה לקצר את הפורמט המה-זה מוכר של ''אם X לא Y, אני לא יודע מה זה Y''. ההתייחסות, אם כן, היא לחוויה הפרטית של הדובר, ולא לחוויה של הקהל. הדעה שלך היא בלתי הגיונית בעליל - מצד אחד, אתה טוען, הדובר נותן לקהל להחליט מה המשמעות של Y, אבל מצד שני הוא אומר ש-X הוא בהכרח Y. מה אם ''יפה'' עבור המאזין הוא דווקא ''מדברי, אפרורי ונטול צמחיה''? במקרה זה, ברור שתל-חי אינה יפה לטעמו. לעומת זאת, אם תל-חי אינה עומדת בהגדרות הדובר של יפה, כי אז שום דבר לא יעמוד בהגדרות אלו שלו, ולכן, היא מה-זה יפה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75 | |
מצד שני | |
דובי קננגיסר (יום רביעי, 06/02/2002 שעה 18:34) בתשובה לדובי קננגיסר | |
גם מה שגולגר כתב זה אופציה לא רעה. יותר טובה משלי. חרא של פורמט הפורום הזה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=77 | |
עולם אכזר. | |
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 06/02/2002 שעה 18:51) בתשובה לדובי קננגיסר | |
ככה זה. צריך לסבול עבור עקרונות. העיקרון שלך הוא שלא תהיה חצר אחורית באייל הקורא. המחיר שאתה משלם הוא פורמט מחורבן של החצר האלטרנטיבית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=81 | |
הרי זה בדיוק מה שטענתי | |
גלעד דנבום (יום רביעי, 06/02/2002 שעה 21:43) בתשובה לדובי קננגיסר | |
הדובר אומר ''אני מייחס ל-<שם-עצם> תכונה <שם-תואר>'', אך מכיוון שהוא מודע ששם התואר הזה חסר כל משמעות כלפי השומע אותו, הוא מבקש ממנו למצוא עבור עצמו את המשמעות, ואז להבין את יחסו של הדובר אל אותו שם עצם. אם יפה בעיניך זה מדבר אפרורי ושומם, אז קח את החוויה שלך כשאתה נתקל במדבר כזה, והבן כי זו החוויה שחוויתי אני כשהסתכלתי על תל חי. הלשון אינה מתארת מציאות, כי אם את התפישה החוויתית האישית של המציאות. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |