| סימליות כואבת בפרשת ההדלפות | |||||
| בועז אביאני (יום רביעי, 22/01/2003 שעה 21:21) | |||||
|
|||||
| http://www.faz.co.il/thread?rep=23994 | |
| הריקבון בהתגלמותו. | |
| יעקב יזרעאלי (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 0:28) | |
המעשה הלא ''גלאט'' של עו''ד גלט,הוא הרבה יותר ''טרף'' מכפי שאולי נדמה לנו. הוא משקף חברה חולה מאוד.נדמה לי שהוא אופייני. 1.עו''ד שמנסה להשפיע על תוצאות הבחירות תוך ניצול עמדת כח שניתנה לה,על ידי המדינה ,על בסיס אימון. [נגישות אישית שלה לחומר חקירה.] 2.באמצעות עבירה על החוק.[הדלפה של חומר חסוי]. 3.על מנת לדאוג לבן שלה העומד להתגייס לצ.ה.ל. היא,הפרקליטה העובדת בשירות המדינה, תשנה את תוצאות הבחירות, באמצעות עבירה, כדי לשמור על הבן יקיר שלה. מה עוד היא, מוכנה לעשות בשביל ה''בן יקיר'' הזה?? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24003 | |
| הרב יזרעאלי, מה עם החקירה שההדלפה | |
| דוד סיון (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 5:49) בתשובה ליעקב יזרעאלי | |
עסקה בה? האם הנושא הזה של שימוש בכסף לא חוקי למטרות פוליטיות לא חמור? מה קרה לנו שהמדליף מוקע ואילו הנאשם המקורי נהנה משקט? הדלפות עשויות להקשות על יכולת החוקרים למצות את החקירה. יחד עם זאת זה לא הנושא החשוב ביותר בפרשה הזאת. אני מזכיר שפעם חשבון קטן אחד שנשמר מעבר למותר סינדל ראש ממשלה. היום פרשת ההדלפה מסתירה את הנושא הראשי. אין ספק שיש כאן טעם לפגם בעבודת הפרקליטה, אבל הנושא העיקרי הוא האשמה המקורית והיא הפוליטיקאים שמנצלים כסף לא חוקי לשמירת/השגת שלטון. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24176 | |
| מעשה שרון לא הפתיע אותי .גלאט [כמשל] עורר בי סלידה | |
| יעקב יזרעאלי (יום שישי, 24/01/2003 שעה 9:10) בתשובה לדוד סיון | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24205 | |
| כאשר ראש הדג מסריח גם הקסקסים יסריחו | |
| דוד סיון (יום שישי, 24/01/2003 שעה 14:30) בתשובה ליעקב יזרעאלי | |
מה שאתה אומר זה שהסלידה תלויה בהפתעה. נורא מוזר, אותי דוקא מדאיג כל נושא העיכובים בחקירות הבכירים שקיבל הכשר מהיועץ המשפטי לפני כחודש. ואצלך הסלידה היא מהקסקסים. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24221 | |
| סערה בצלוחית של מיים? | |
| ישראל בר-ניר (יום שישי, 24/01/2003 שעה 19:28) בתשובה לדוד סיון | |
אני מציע לכל התורמים לעשות מאמץ קטן ולקרוא את ניתוח הפרשה כפי שהוא מוצג היום בתיק דבקה. עד היום אינני יודע מה מידת האמינות שיש לתת להם (העורך, כפי שהתגלה לי במיקרה, הוא בן כיתה שלי מביה''ס, ''בחור הגון'' כמו שאומרים, אבל זה לא אומר הרבה). למרות שהיו להם לא מעט הצלחות בעבר, היו להם לא פחות פיקשושים. בכל מיקרה, הניתוח המופיע היום מעניין ונותן פרספקטיבה חדשה לפרשה. אם אפילו רבע ממה שכתוב שם נכון, אז כל אלה שהזדרזו להצדיע ולהסיק מסקנות, ייצטרכו לעשות ''חושבים''. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24014 | |
| אני מצדיע לאשה האמיצה הזו שחשפה את ממדי | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 8:30) | |
השחיתות של משפחת שרון, וזאת לאחר גילויי ההשתלטות העבריינית על רשימת הליכוד לכנסת. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24016 | |
| מה עם איזה הצדעונת לאלה שדואגים | |
| כחולבן (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 8:48) בתשובה למי שזוכר | |
להסתיר את פגעי השמאל? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24023 | |
| שקרים עלובים | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:31) בתשובה לכחולבן | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24028 | |
| מה השקר? שאתה לא מצדיע או שהשמאל טהור? | |
| כחולבן (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:37) בתשובה למי שזוכר | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24037 | |
| השקר שלך הוא שמישהו מסתיר עבירות של | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:48) בתשובה לכחולבן | |
אנשים מהשמאל | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24043 | |
| בוא נתערב שאם היא היתה חוקרת חשדות לגבי | |
| כחולבן (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 10:00) בתשובה למי שזוכר | |
מנהיג מהשמאל, היא לא היתה רצה לתקשורת? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24049 | |
| כל ההיסטוריה שלה כתובעת היא נגד אנשי שמאל | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 10:10) בתשובה לכחולבן | |
ועל כן אני חושב שתפסידי בהתערבות. אני פשוט חס עליך בעניין זה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24052 | |
| אתה חס עלי? ההתערבות היא על עיתוי החשיפה... | |
| כחולבן (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 10:30) בתשובה למי שזוכר | |
אולי פעם תהיה ישר עם עצמך? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24053 | |
| יכול להיות שאני אעבור לשלב הרחמנות | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 10:34) בתשובה לכחולבן | |
לנוכח הנסיונות העלובים הללו שלך. אני עדיין שוקל ואמסור את תשובתי במועד מאוחר יותר | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24055 | |
| זה כבר מוכר מדי ומשעמם מדי. | |
| כחולבן (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 10:39) בתשובה למי שזוכר | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24102 | |
| הלעלוע - פרשת הפרקליטה והמשתיק, מול הזעזוע האמיתי | |
| מיכאל מ. שרון (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 14:38) בתשובה לכחולבן | |
במקרה החלטורות עתירות-הירוקים והעבירות על חוק המטבע של השגריר בוושינגטון. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24062 | |
| למי שזוכר,אולי זו הסיבה שאנשי שמאל יצאו בקלות | |
| רורי (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 11:12) בתשובה למי שזוכר | |
ממשפטים שנוהלו נגדם? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24095 | |
| חוץ מאריה דרעי אף אחד מהפוליטיקאים הבכירים | |
| דוד סיון (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 13:05) בתשובה לרורי | |
לא שילם כלום על מעשיו הלא תקינים. זה בכלל לא שייך להשקפת עולם (ימין או שמאל). פעם, לפחות עד חשבון הדולרים של משפחת רבין, הפוליטיקאים שילמו במקרים רבים את מחיר הסיאוב: הם יצאו ממעגל הנבחרים. דרעי הפחיד את האליטה השלטת, מהליכוד והעבודה, ולכן שילם על מעשיו (אותם העתיק ממעשי עבר של האליטה). היום, המצב הוא כזה שהבחירים לא ישלמו את מחיר מעשיהם. הגיע הזמן שתבין זאת. כי הסיאוב הזה פוגע בנו אזרחי המדינה בעלי השקפות ימניות או שמאליות. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24103 | |
| למי שזוכר: כיום פחות מסתירים - החלו בחקר השוחד למצ | |
| מיכאל מ. שרון (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 14:52) בתשובה למי שזוכר | |
נע וחבירתו לגורמי שחיתות, תוך זיוף מסמכים וחיפוי על עבירות בנייה של המשחדים. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24104 | |
| הבל הבלים | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 15:24) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24017 | |
| אומץ לבה יוצא דופן | |
| בועז אביאני (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:00) בתשובה למי שזוכר | |
אני בטוח שההחלטה אם להדליף או לאו היתה לא קלה עבורה ובוודאי מנסינה האישי היא היתה מודעת להשלכות הקשות מבחינתה במקרה וזהותה תחשף. אומץ לבה הרב ראוי להערכה ואני בטוח שסיבותיה היו אידיאולוגיות בלבד. באופן אישי אני יכול לומר שלא הייתי זקוק לגילוי מרעיש זה ע''מ להבין ששרון אינוי ראוי לכהן כרה''מ. מן הסתם צפויות לנו עוד 4 שנים קשות מאד עם השלטון הנורא הזה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24018 | |
| למה הדבר דומה? לפקיד בנק שנקלע למחסור כספי | |
| כחולבן (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:11) בתשובה לבועז אביאני | |
והחליט לפתור את בעיותיו באמצעות גניבה... ואתם משבחים אותה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24025 | |
| להפך, זה דומה למישהו שהביא כסף מהבית | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:33) בתשובה לכחולבן | |
בכדי לכסות על פשע של מישהו אחר | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24027 | |
| שטויות. היא מעלה בתפקידה. | |
| כחולבן (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:37) בתשובה למי שזוכר | |
לא מביאים תסכולים מהבית ופועלים על פיהם בעבודה. ניצול קרבה לצלחת אינו משהו ששווה הצדעה אלא הוקעה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24033 | |
| היא אכן בצעה עבירה, על כך אין ויכוח | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:41) בתשובה לכחולבן | |
אבל במעשה זה היא הקריבה את עצמה למען כולנו | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24041 | |
| גם יגאל עמיר חשב ככה... | |
| כחולבן (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:59) בתשובה למי שזוכר | |
ממש רובין הוד. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24044 | |
| אני לא במיוחד מתפלא על הערצתך לרוצח | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 10:00) בתשובה לכחולבן | |
אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24045 | |
| וזו הטעות שלך. אני לא מצדיעה לפושעים... | |
| כחולבן (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 10:01) בתשובה למי שזוכר | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24098 | |
| הדבר דומה לראש ממשלה שנתקע בלי כסף | |
| ארץ הבצ (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 13:29) בתשובה לכחולבן | |
וקיבל 15 ש''ח מחבר בשביל לקנות פלאפל לילדים הרעבים | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24030 | |
| תקן אותי אם אני טועה | |
| ישראל בר-ניר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:39) בתשובה לבועז אביאני | |
אבל נידמה לי שכל מה שהודלף ע''י הגיבורה הזאת היא העובדה שמיתנהלת חקירה. לא ראיתי בשום מקום שיש כבר מימצאים כל שהם המראים אפילו לכאורה שנעשתה עבירה כל שהיא. החוקרת הניכבדת החליטה מראש מה יהיו מימצאי החקירה אותה היא היתה אמורה לנהל בלא משוא פנים, מה שמצביע ברור על תיפקודה כחוקרת. אם מי שהוא איננו ראוי למלא את תפקידו במיקרה הנוכחי, זו החוקרת ולא הנחקר. אם היא תועמד לדין פלילי כפי מגיע לה, תישלל ממנה הרשות לעבוד כעורכת דין בעתיד, עונש לו היא ראוייה לכל הדעות. אני מוכן להתערב אתך שימצאו דרך לטשטש את זה ולהיתייחס לזה כאל ''חריגה מינהלתית'' גרידא, והיא תצא נקייה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24034 | |
| היא לא קבעה מראש דבר אלא הראתה כי שרון | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:43) בתשובה לישראל בר-ניר | |
מרופד בכסף שבא ממיליונרים תושבי חול. דבר שכשלעצמו די בו כדי לפסול אותו מלכהן כראש משלה גם אם זה חוקי למהדרין, ועל אחת כמה וכמה אם יסתבר כי מדובר במשהו פלילי. (וכמובן שאין טעם לחזור על כך שהכסף בא לממן עבירה על החוק שנעשתה בכספי תרומות בלתי חוקיות למסע הבחירות שלו, אבל זה סיפור נפרד) זכור את עזר ויצמן, בדיוק אותו סיפור. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24051 | |
| ישראל מה על בעית המצפון של חוקר שיודע שכבר | |
| דוד סיון (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 10:18) בתשובה לישראל בר-ניר | |
מנסים להשתיק את הפרשה ולכן מדליף? אתה בעצמך אומר שימצאו דרך להשתיק את העניין של עורכת הדין ואני מסכים איתך. נדמה לי שעל הסיבה לא נסכים. הנושא העיקרי היא שחיטות על מנת להיגע/לשמור על שלטון וכמו תמיד הבכיר לא נענש והנושא מושתק. לכן המשתיקים ידאגו שהפרקליטה לא תענש. חבל ועצוב שבמדינה שלנו יש אנשים שמתחמקים ממערכת המשפט הגם שהם לא נקיים. מה שבטוח שאתה ואני לא בעלי יכולת התחמקות ולכן משתדלים ומצליחים לא להיות עברינים. מה שבטוח כבר כעת, שלא היתה כאן בעיה של שיבוש הליכי חקירה. החשודים כולם כבר ידעו על הבעיה מזמן. למרות כל הנאמר כאן אתה צודק שהפרקליטה הזו לא יכולה לחקור את הנושא יותר בלי משוא פנים. מצד שני צריך לשקול את עמדתה העניינית גם אחרי הדחתה/ההעברתה מתפקידה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24054 | |
| למרבה הצער היא תשלם ביוקר | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 10:36) בתשובה לדוד סיון | |
הרבה יותר מהמושחתים הנחקרים שימשיכו לבזוז ולנצל את מעמדם הציבורי. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24058 | |
| היא לא תשלם כלום | |
| ישראל בר-ניר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 10:46) בתשובה למי שזוכר | |
יטשטשו את העסק, והיא תעשה קריירה ''מזהירה'' בשוק הפרטי (מה שלא מגיע לה) ובסוף היא עוד תגיע לביה''מ העליון, כמו דורית בייניש (ואולי גם ארבל קרוב לוודאי). | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24100 | |
| במקרה הראשון - לעלוע (ב-2 מערכות) ההדלחה וההחשכה. | |
| מיכאל מ. שרון (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 14:33) בתשובה לבועז אביאני | |
במקרה השני זעזוע: עבירה ממשית על חוק מטבע זר, ועוד על ידי השגריר הישראלי החשוב ביותר למדינה, ולא רק - גם חלטורות אישיות עתירות-ירוקים על חשבון עבודה חיונית. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24131 | |
| למחיה השפה העברית מיכאל שרון | |
| בועז אביאני (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 22:05) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
מה זה לעלוע ? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24216 | |
| לעלע: to stammer and almost choke . לעלוע -שם העצם | |
| מיכאל מ. שרון (יום שישי, 24/01/2003 שעה 17:58) בתשובה לבועז אביאני | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24220 | |
| מיכאל, אתה מדבר על השגריר שאח''כ הפסיד את | |
| דוד סיון (יום שישי, 24/01/2003 שעה 19:16) בתשובה למיכאל מ. שרון | |
כס המלכות בגלל מעשה הדולרים? | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24024 | |
| כדאי שתיזכור שלגלות לציבור שמיתנהלת חקירה | |
| ישראל בר-ניר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:32) בתשובה למי שזוכר | |
זה רחוק מאוד מ''לחשוף'' מה שהוא, אלא אם כן הצדקת הזאת החליטה מראש מה יהיו מימצאי החקירה אותה היא ניהלה כביכול. מהודאתה האישית מיסתבר שאין בין המעשה שעשתה (שהוא במהותו מעילה באמון שהציבור נתן בה) ובין ''חשיפה'' כל שהיא ולא כלום. אתה עושה מזה הרבה רוח, אבל זה כל מה שאתה עושה, רוח בלבד. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24026 | |
| אם לדעתך זו אינה חשיפה, אני מתקשה להבין | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:36) בתשובה לישראל בר-ניר | |
מהי בכלל חשיפה. זו היתה האמא של כל החשיפות, עכשיו בטוח שלא יתנו לזה להקבר במרתפי הפרקליטות עם שאר העבירות של הימין. נגמרו הימים הטובים שהם עשו מה שרצו בלי דיןם וחשבון. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24035 | |
| עם הזיכרון הסלקטיבי שלך | |
| ישראל בר-ניר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:45) בתשובה למי שזוכר | |
אתה מיתייחס לשוחד שוויצמן קיבל ולעמותות ברק כא ''עבירות של הימין'' הקבורות במרתפי הפרקליטות. שלא לדבר על תעלולי מיצנע וקבלני חיפה (גם מיצנע אצלך שייך ל''ימין''?). הבלון נישאר בלון כמה שלא תכניס לתוכו אוויר. קיומה של חקירה עדיין אינו מוביל בהכרח להגשת תביעה, אבל אצלך כבר יש הרשעה. מעניין מה היתה ה''אימא'' שלך אומרת על כך . . . | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24038 | |
| הרשעה לא מעניינת אותי | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 9:50) בתשובה לישראל בר-ניר | |
זהו זיהום קשה ויש לכרות אותו גם אם הוא חוקי. גם אצל ויצמן לא היתה הרשעה אלא זיהום, על דבר כזה איש פוליטי צריך ללכת הביתה ומהר מהר. לצערי המחיר יהיה שביבי ירכיב את הממשלה, אבל זה עדיף על פני אדם הנגוע בקבלת מתנות ממיליונרים. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24096 | |
| אתה תמים אם אתה חושב שביבי ''טהור'' לפי ההגדרה | |
| דוד סיון (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 13:19) בתשובה למי שזוכר | |
שלך. מזלו שעד עתה לא מיסמרו עליו כלום כי לבכירים ישנה האפשרות הכי קלה לשבש חקירה בגלל היכולת שלהם לדחות את מועד התייצבותם לחקירה. אם זה ראש ממשלה המשטרה כבר תמתין לו עד שיתפנה. בינתיים יוכל להפגש (לפחות טלפונית) עם עו''ד ולהכין סיפור כיסוי. אבל מבחינתי עד שאין האשמה כלשהי הוא יוכל להבחר. אבל אני לא אצביע בשבילו כי הוא לא נחשב אמין כמו גם כל אותם אנשים שממשיכים לשבת על כסאותיהם והלתחמק מעמידה לדין. אני על מעשים דומים הייתי עומד לדין בתוך ימים-שבועות. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24060 | |
| ישראל, אתה מגלגל עיניים לשמיים | |
| בועז אביאני (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 11:10) בתשובה לישראל בר-ניר | |
בדיוק כמו עמיתיך האחרים. האם אתה באמת סבור ששרון הוא טלית שכולה תכלת, זכה וטהורה שכל עסקיו וקשריו עם אילי הון הם בגדר ידידות בלבד ? תפסיק למכור לנו לוקשים ולגלגל עיניך מעלה. עפ''י כל פרמטר מקובל האיש הזה אינו ראוי להיות רה''מ. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24069 | |
| תראה לי פוליטיקאי אחד שהוא ''טלית שכולה תכלת'' | |
| ישראל בר-ניר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 11:25) בתשובה לבועז אביאני | |
הבעיה שלך היא שאתה מנסה לעשות הבחנות בין טליתות משמאל לבין טליתות מימין. היתה סידרה טלוויזיונית בשם The untouchables (אני חושב שהראו אותה גם בארץ, אם כי אינני יודע איזה שם נתנו לה בעברית). זה היה המעמד של ''צדיקי'' השמאל. בהם ''אין לגעת''. הסיפור הזה ניגמר. זה לא יילך יותר. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24077 | |
| כרגיל הצביעות חוגגת | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 11:39) בתשובה לישראל בר-ניר | |
ראש הממשלה ובני ביתו נתפסו על חם, ולא לראשונה והתועמלן ברניר מדבר לנו על סדרה בטלויזיה. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24082 | |
| את זה גם אמרו על נתניהו | |
| ישראל בר-ניר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 11:48) בתשובה למי שזוכר | |
''יש ראיות מוצקות'' (ניצב ווילק, מפכ''ל מישטרת ישראל). ובסוף אפילו ארבל לא הצליחה למצוא שמץ של עילה לתביעה ונאלצה לסגור את התיק. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24087 | |
| ואכן הציבור הישראלי העיף אותו ואת בני ביתו | |
| מי שזוכר (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 12:07) בתשובה לישראל בר-ניר | |
לכל הרוחות | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24097 | |
| באחת הפרשות בהן הואשם נתניהו החוקרים | |
| דוד סיון (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 13:28) בתשובה לישראל בר-ניר | |
המתינו מספר שבועות עד שראש הממשלה התפנה. אם אתה תמים ששום דבר לא קרה באותה תקופה שפגע ביכולת להגיע לחקר האמת אתה ודאי טועה. הרי אם אתה, אני או כל אזרח זוטר אחר לא היה מקבל את אותם שבועות בכדי להתכונן............. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24210 | |
| טכניקה בולשביקית מס' 13: אם יריבך נמצא אשם - | |
| מנשביק (יום שישי, 24/01/2003 שעה 16:08) בתשובה לדוד סיון | |
ציין זאת ללא הרף, עד אשר יימצא אשם בדבר מה נוסף. אם יריבך לא נמצא אשם - האשם אותו בהפרעת מלאכתם של מי שביקשו להוציאו אשם ולא צלחה מלאכתם בידם. | |
| http://www.faz.co.il/thread?rep=24099 | |
| קליינר כולו טלית שכולה כחול לבן | |
| ארץ הבצ (יום חמישי, 23/01/2003 שעה 14:11) בתשובה לישראל בר-ניר | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |