|
העוקץ ''אלג'יר-88'' | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
בועז מושקוביץ ז''ל (שבת, 28/01/2006 שעה 23:27) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
הצגת המאמר בלבד |
החלטתאלג'יר אינה מעידה על התמתנות הפלסטינים | |||
|
|||
ואתה כותב זאת היטב. לצד החלטת אלג'יר יש את הסיפור על ההאמנה הפלסטינית מ-1964. ב-1968, בעקבות מלחמת ששת הימים , תוקנה בכינוס של המועצה הלאומית הפלסטינית בקהיר. האמנה מכילה כ-33 סעיפים ופותחת במילים ''פלסטין היא מולדתו של העם הערבי הפלסטיני''. בין יתר עקרונות האמנה: - ארץ ישראל בגבולות המנדט היא חלק מן העולם הערבי. - העם הפלסטיני הוא בעל הזכות החוקית הבלעדית על הארץ. - חלוקת הארץ וכינון מדינת ישראל בטלים ומבוטלים, כמו גם הצהרת בלפור . - ליהודים אין קשר היסטורי או רוחני לארץ. - יהודים שחיו בארץ בטרם החלה ''הפלישה הציונית'' (1917) ייחשבו פלסטינאים ויהיו אזרחיה של מדינת פלסטין העתידה לקום. - הציונות היא תנועה קיצונית, אלימה, גזענית וקשורה לאימפריאליזם הבינלאומי. - מאבק מזוין, ובייחוד מלחמת גרילה, הם האמצעי היחיד לשחרור הארץ. עוד מגדירה האמנה את תפקידו של אש''ף את והאופן שבו יוקמו מוסדותיו. הסעיף האחרון לאמנה קובע את האופן בו ניתן לשנות את עקרונותיה: רוב של שני שלישים מהחברים במועצה הלאומית של אש''ף, בישיבה מיוחדת שנקבעה לצורך שינוי האמנה. סעיפי האמנה הפלסטינית העוסקים במדינת ישראל נדונו פעמים רבות במהלך המו''מ המדיני בין ישראל לאש''ף. בספטמבר 1993, סמוך לחתימת הסכם אוסלו, הצהיר יאסר ערפאת במכתבו לראש הממשלה יצחק רבין, כי הסעיפים באמנה השוללים את קיומה של מדינת ישראל, אינם עומדים בקנה אחד עם מחויבותיו החדשות של אש''ף ובטלים. באפריל 1996, החליטה המועצה הלאומית הפלסטינית על תיקון האמנה בהתאם למכתבו של יאסר ערפאת משנת 1993. מאחר שהיה ספק בתקפות החוקית של הפרוצדורה, ישראל התעקשה שהתיקון יאושר ע''י המועצה המחוקקת. ב-1998, אשררה המועצה את ההחלטה, באיזשהו תרגיל התפתלות, של הצהרת על שינויים - שינויים שלא נכתבו - ואנשי המועצה מחאו כפיים במקום להצביע. ואז יאסר ערפאת הצהיר שישנם שינויים באמנה. מעולם לא יצאו התיקונים האלה בכתב, ועד היום הפלסטינים ממשיכים להפיץ ולהתייחס לאמנה המקורית (ראה ציטוטים מכמה מסעיפיה בהמשך למטה). עד היום טוענים גורמים ישראלים, ולעיתים גם אישים בהנהגה הפלסטינית, כי ביטול הסעיפים השוללים את קיומה של ישראל לא נעשה במתכונת החוקית הקבועה באמנה (שהרי לא נערכה הצבעה ולא נספרו 2 שלישים בעד שינויים), ולכן אינו תקף ומכל מקום לא מעיד על שינוי אסטרטגי אמיתי. כלומר, שום חכמי ישראל אכלו את הלוקשים של הפלסטינים. ============== ציטוטים מהאמנה הפלסטינית ========== כפי המופיע ה י ו ם http://www.pna.gov.ps/Government/gov/plo_Charter.asp באתר הרישמי של הרש''פ!!!! סעיף 3 העם הערבי הפלסטיני הוא בעל הזכות החוקית במולדתו והוא יגדיר עצמו אחר שיסתיים שחרור מולדתו בהתאם לרצונו ואך ורק לרצונו ובחירתו. סעיף 6 היהודים אשר שכנו משכן קבע בפלסטין עד תחילת הפלישה הציונית לתוכה יחשבו פלסטינאים.(תחילת הפלישה הציונית נספרת אצל הפלסטינים כ-1917. כלומר, כל יהודישהוריו הגיעו ארצה לאחר 1917 לא ייחשב פלסטיני ולא יוכל לגור בפלסטין מן הים לנהר). סעיף 9 המאבק המזוין הוא הדרך היחידה לשחרור פלסטין והוא, לכן, אסטרטגיה ולא טקטיקה. העם הפלסטיני מאשר את החלטתו הנחושה, המוחלטת והעומדת – להמשיך במאבק המזוין ולהתקדם לקראת המהפכה העממית המזוינת לשחרור פלסטין מולדתו, להחזירה אליו ולקיים את זכותו לחיות בה חיים טבעיים, ואת זכותו להגדרה עצמית ולריבונות עליה. סעיף 13 האיחוד הערבי ושחרור פלסטין הם שתי מטרות המשלימות זו את זו וכל אחת מהן מכינה את הדרך למימוש השנייה. שכן האיחוד הערבי מוביל לשחרור פלסטין, ושחרור פלסטין מוביל לאיחוד. הפעולה לקראת שתי מטרות אלה הולכת יד ביד. סעיף 15 שחרור פלסטין מבחינה ערבית הוא חובה לאומית, כדי להדוף מהמולדת הערבית הגדולה את הפלישה הציונית והאימפריאליסטית ולטהר את פלסטין מהקיום הציוני. האחריות השלמה לכך נופלת על האומה הערבית, עמים וממשלות כאחד, ובראשם העם הערבי הפלסטיני. לשם כך, על האומה הערבית לגייס את כל יכולתה – הצבאית, האנושית, החומרית והרוחנית, כדי להשתתף השתתפות פעילה עם העם הערבי הפלסטיני בשחרור פלסטין, ובמיוחד עליה, בשלב הקיים כיום של המהפכה הפלסטינאית המזוינת, לתת בלי חסוך ולהגיש לעם הערבי הפלסטיני כל עזרה וכל תמיכה חומרית ואנושית, ולהעמיד לרשותו את כל האמצעים והאפשרויות אשר תאפשרנה לו להתמיד במילוי תפקידו החלוצי ולהמשיך במהפכתו המזוינת עד לשחרור מולדתו. סעיף 19 חלוקת פלסטין משנת 1947 והקמת ישראל בטלות מיסודן, משום שהן נוגדות את רצון העם הערבי הפלסטיני ואת זכותו הטבעית למולדתו, ומשום שהן סותרות את העקרונות הכלולים באמנת האומות המאוחדות ובראשן זכות ההגדרה העצמית. סעיף 20 הצהרת בלפור ומסמך המנדט ומה שנבע מהם יחשבו בטלים. טענות הקשר ההיסטורי או הרוחני של היהודים לפלסטין אינן עולות בקנה אחד עם אמיתות ההיסטוריה, או עם מרכיבי המדינה במשמעותם האמיתית. היהדות כדת שמימית (היינו של התגלות) איננה לאומיות בעלת מציאות עצמית, וכמו כן אין היהודים עם אחד, שלו אופיו העצמי, אלא הם אזרחים במדינות שבהן הם מצויים. סעיף 21 בבטאו את עצמותו במהפכה הפלסטינית המזוינת, דוחה העם הערבי הפלסטיני את כל הפתרונות שהם תחליף לשחרור פלסטין בשלמותה, ודוחה את כל התוכניות שמטרתן חיסול הבעיה הפלסטינית או בינאומה. סעיף 22 הציונות היא תנועה מדינית הקשורה קשר אורגני באימפריאליזם העולמי והיא עוינת לכל תנועות השחרור והקידום בעולם. היא תנועה גזענית קנאית בהווייתה: תוקפנית, התפשטותית-התיישבותית במטרותיה: היא פשיסטית-נאצית באמצעיה. ישראל היא מכשיר התנועה הציונית ובסיס אנושי (בכוח אדם) וגיאוגרפי לאימפריאליזם העולמי. היא משמשת לו, בלב המולדת הערבית, נקודת התבססות וקפיצה כדי להלום בתקוות האומה הערבית לשחרור, לאיחוד ולקידום. סעיף 33 האמנה לא תתוקן אלא ברוב של שני שלישים של כלל חברי המועצה הלאומית של ארגון השחרור הפלסטיני במושב מיוחד אשר יכונס למטרה זו. | |||
_new_ |
אטריות קרות | |||
|
|||
אתם לועסים איטריות קרות. העולם כבר שכח את מה שאתם טרם עיכלתם. תתעוררו. | |||
_new_ |
אתה בטוח? | |||
|
|||
_new_ |
אתה בטוח? | |||
|
|||
שהם לועסים איטריות קרות? בטח!!! תראה את העוית האוחזת בפניהם כשהם בולעים אותן. | |||
_new_ |
לא כולם בולעים איטריות כמוך | |||
|
|||
אם כי גם נסיונך לבטא אמירה רלוונטית כלשהי לא צלחה, כי הצלחת שלך כנראה היתה מלאת איטריות קרות. | |||
_new_ |
כנראה | |||
|
|||
אבל אני לא לועס אותן | |||
_new_ |
רשום לעצמך נקודה לחיוב (-: | |||
|
|||
_new_ |
רשום לעצמך נקודה לחיוב (-: | |||
|
|||
אין לי כבר מקום בדף. | |||
_new_ |
כפי שאמאת בשנים 1996 ו 1998 | |||
|
|||
אשרה המועצה הלאומית הפלשתינית את ביטול סעיפי האמנה, בטקס חגיגי בנוכחות נשיא ארצות הברית. יריבי פתח דאז ראו בשינוי האמנה בגידה לאומית. מאז חזרו הפלשתינים מאות פעמים בכתב ובעל פה על הכרתם בישראל. כל זה היה ונגמר ואינו רלבנטי יותר, מאחר וכל המבנה החוקי והמעשי השתנה. היום ישנו פרלמנט פלשתיני אשר נשלט ברובו הגדול על ידי מפלגה שהתנגדה חריפות לשינוי באמנה הפלשתינית וראה בה בגידה. אמנת החמאס אכן מתנגדת להכרה בישראל וקוראת לחיסולה. חבל שתתעסק בשטויות ישנות אלה ותתחיל להתייחס למצב החדש שנוצר. | |||
_new_ |
אתה מתעלם מהעיקר | |||
|
|||
הטקס היה חגיגי, אחלה, אבל מאז ועד היום הנוסח המתוקן של האמנה פשוט אינו קיים. יוק. נאדה. איננו על כדור הארץ. ומאז ועד היום, בשיח פנים-ערבי, אין כל איזכור של הכרה בישראל על ידי אף אחד מהפלגים. לא חמאס, לא פת''ח, לא החזית הלאמית לשיחרור ג'בל-תיזי - אף אחד לא מסר הודעת הכרה בישראל ושאיפה לשלום עם היהודים בשפה הערבית לבני עמו. אף לא אחד מהפלגיםהאירגוניםהמפלגות. אין דבר כזה לא ב''אלחיית' אל-ג'דידה'', לא בטלוויזיה ולא בספרי הלימוד בבית הספר. אם אתה לא מאמין - לך תחפש, כשתמצא, ספר לי ואשמח לשוחח איתך על המצב החדש (אלא אם כן אחד מאיתנו ימות מזקנה לפני שתמצא). אני מציע לך לפחות לקרוא את ''הרשות השכנה'' (הקישור בסוף המאמר) לפני שאתה מבזבז את זמנך בחיפושי שווא. | |||
_new_ |
המחבר הכהניסט איש מנהיגות יהודית - אינו אמין | |||
|
|||
_new_ |
מה אתה יודע עלי בכלל ? | |||
|
|||
אתה יודע לאיזה מפלגה או תנועה אני שייך? אתה שקרן היסטרי, אין לך שום זכות לדבר עלי. | |||
_new_ |
אני לא יודע היכן חבר כל כותב כאן, אבל הוא צודק | |||
|
|||
באמירתו שהאמנה לא שונתה -לא פורמלית ולא בפועל. הפרלמט הפלסטיני לא הצביע על שינוי אלא אנשים צעקו כאילו הם מסכימים (גם כשחלקם צעק לא, או ''לא אללא אילא אללא ומוחמד רסול אללא, דבר המעיד על ההיפך מהסכמה) ואז יצאו בהודעה כאילו הם ביטלו כמה סעיפים. בפועל הםלא ביטלו כלום, והכל היה בחצי קריצה לכולם, רק אצלנו אנשים מסרבים להבין. בינתיים האמנה המקורית של 1964 המתוקנת ב-1968 היא האמנה המקובלת והחוקית והיא שמופיעה בכל האתרים הפורמלייםשל הרש''פ האש''פי ושל תנועת הפתח. | |||
_new_ |
והרי בפניך - באותו אתר אותו מביא מושקוביץ | |||
|
|||
נוסח ההחלטה הרשמית על שינוי האמנה Amendment of the Palestinian National Charter Source: Palestinian National Authority (PNA) http://www.pna.gov.ps Letter from Palestinian Authority President Yasser Arafat to Prime Minister Shimon Peres May 4, 1996 Mr. Shimon Peres Prime Minister of Israel Dear Mr. Peres, I convey my best wishes to your excellency, and I would like to convey to you the recent historic resolution adopted by the Palestinian National Council at its 21st session held in Gaza city. As part of our commitment to the peace process, and in adhering to the mutual recognition between the Palestinian Liberation Organization and the Government of Israel, the P.N.C. was held in Gaza city between 22-25 of April 1996, and in an extraordinary session decided that the Palestine National Charter is hereby amended by cancelling the provisions that are contrary to the letters exchanged between the P.L.O. and the government of Israel on 9/10 Sept. 1993. Please find enclosed copies of the official Arabic and English texts of the P.N.C.’s resolutions. We remain committed to the peace process. Gaza: 4/5/1996 Yasser Arafat Chairman of the Executive Committee of Palestine Liberation Organization President of the Palestinian National Authority OFFICIAL TRANSLATION The Palestinian National Council, at its 21st session held in the city of Gaza, Emanating from the declaration of independence and the political statement adopted at its 19th session held in Algiers on Nov. 15, 1988, which affirmed the resolution of conflicts by peaceful means and accepted the two states solution, And based on the introduction of the Declaration of Principles signed in Washington D.C. on 13 September 1993, which included the agreement of both sides to put an end to decades of confrontation and conflict and to live in peaceful coexistence, mutual dignity and security, while recognizing their mutual legitimate and political right, And reaffirming their desire to achieve a just, lasting and comprehensive peace settlement and historic reconciliation through the agreed political process, And based on international legitimacy represented by the United Nations Resolutions relevant to the Palestinian question, including those relating to Jerusalem, Refugees and Settlements, and the other issues of the permanent status and the implementation of Security Council Resolutions 242 and 338, And affirming the adherence of the Palestine Liberation Organization to its commitments deriving from the D.O.P. (Oslo 1), the provisional Cairo Agreement, the letter of mutual recognition signed on 9 and 10 September 1993, the Israeli-Palestinian Interim Agreement on the West Bank and the Gaza Strip (Oslo 2) signed in Washington D.C. on 28 September 1995, and reconfirm the resolution of the central Council of the P.L.O. adopted in October 1993, which approved the Oslo Agreement and all its annexes, And based on the principles which constituted the foundation of the Madrid Peace Conference and the Washington negotiations, decides: 1. The Palestinian National Charter is hereby amended by canceling the articles that are contrary to the letters exchanged between the P.L.O. and the Government of Israel 9-10 September 1993. 2. Assigns its legal committee with the task of redrafting the Palestinian National Charter in order to present it to the first session of the Palestinian central council. Included among the Israeli prime minister's list of current conditions for implementing further redeployments from the West Bank, as agreed, is the demand that the Palestine National Council be convened in order to nullify the articles of the National Charter which refer to Israel's destruction. In April 1996, the Palestine National Council met in a special session in Gaza City, for the first time on Palestinian territory, with the top item on the agenda being the need to amend the National Charter. Such an amendment can only be authorized by a two-thirds vote of the Council; some key members such as Farouq Qaddoumi, boycotted the session to protest against changing the Charter. However, ultimately the abrogation of certain sections was approved and the matter of drafting amended sections was passed to the PNC's legal committee. On three different occasions, the Palestinian Authority president has handed over a formal letter certifying the abrogation of specific articles of the Charter: once to then Israeli prime minister Shimon Peres; once recently to Derek Fatchett, minister for foreign affairs for Britain in its capacity as president of the European Union; and once to US president Bill Clinton in late January. On all three occasions, Palestinian fulfillment of their commitment to abrogate parts of the Charter was declared satisfactorily fulfilled. Twelve articles have been entirely annulled, along with sections of an additional 16. In his letter to secretary of state Albright, Arafat specified the articles, which had been fully abrogated, emphasizing that they would not be present in any future official printing of the Charter. Those fully nullified are articles: 6-10, 15, 19-23, and 30. The articles, which have been nullified in part, are: 1-5,11-14,16-18,25-27, and 29. | |||
_new_ |
המכתב לפרס הוא כתב, אני בטוח | |||
|
|||
הוא גם כתב מכתב לרבין ב-93 והוא גם כתב מאמר ב''ניו יורק טיימס'', שאותו אני מציין. היכן אותו המאמר ואותם המכתבים על דפי ''אלחיית אל-ג'דידה''? היכן האמנה המתוקנת, בהוצאת אש''ף? היכן הצגת האמנה המתוקנת לבני עמו על ידי ערפאת או כל ראיס אחר? מה הם כן אומרים לבני עמם? זה כל מה שנשאר לך לכיסוי הערווה, בנוסף להשמצות אישיות? הייתי חש עליך רחמים, לולא היית מעורר סלידה. | |||
_new_ |
כשאין לך מה לומר | |||
|
|||
אתה מדבר על רחמים וסלידה. הטקסט האמור הוא מאתר בניהולו של יאסר עבד ראסו - בכיר בפתח ובכיר לשעבר ברשות הפלשתינית... לצערי אינני יודע לקרוא בדפיו של אלחיית אל ג'דידה... אתה כן? | |||
_new_ |
רמי, המכתב הזה לא מחייב אף אחד ואפילו לא את החתום עליו | |||
|
|||
הרי מקובל על כולם שכל התהליך של 1996 היתה עבודה בעיניים, מה שאילץ את הפלסטינים לערוך טכס במועצה המחוקקת ב-1998. טכס שגם הוא היה עבודה בעיניים. האמנה לא תוקנה עד היום כמובטח ובמחוייב. | |||
_new_ |
זה לא מה שמלמדים ב''מדרסת השלום'' | |||
|
|||
של תנועת ''שלום עכשיו''. | |||
_new_ |
בועז, זה מה שמלמדים | |||
|
|||
במדרסת ''פעילי השלום'' של ''שלום עכשיו''. הם משתמשים במילה העיברית מידרשה, אבל זה מאותו השורש. משם רמי שואב את המידע שלו ואת ''טכניקת'' הוויכוח בה הוא נוקט נגד אלה שחולקים עליו. | |||
_new_ |
בוקר טוב לך, ישראל | |||
|
|||
לצערי הטכניקה שלך לא שונה. התיאור שהצגת מתאים בדיוק לטכניקת הויכוח שלך. מדוע אינני מופתע מפתיע ? החלק החסר בגישה הזאת, שלך ורבים אחרים הוא ''ראש פתוח''. | |||
_new_ |
''ראש פתוח''? | |||
|
|||
מי שמדבר . . . | |||
_new_ |
אכן ראש פתוח זה מה שחסר אצלך לעיתים | |||
|
|||
אם אצלך זה חסר אין לאזובי הקיר מה להגיד. עכשיו כבר ערב טוב,..... שיהיה גם לך בפקודה. | |||
_new_ |
תודה רבה | |||
|
|||
_new_ |
החמס דורש להקים צבא פלסטיני... | |||
|
|||
זו עוד דוגמא לכך שהפלסטינים חיים באשליות... | |||
_new_ |
מאמר בנושא דומה (באנגלית) | |||
|
|||
_new_ |
ורק בשביל השקרן מושקוביץ' | |||
|
|||
להלן העמדה של הרשות הפלשתינית, כפי שהיא מופיעה באתר הרשמי של הרשות. מדובר כאן על הכרה בישראל בגבולות 67, ועל ירושלים כבירת ישראל Palestinian Vision for the Outcome of permanent Status Negotiations אמרו לי, ולצערי אינני דובר ערבית, כי מסמך זה מופיע גם באתר בערבית.Text of non paper presenting Palestinian vision for the outcome of permanent status negotiations June 15th, 2002. Non Paper Palestinian Vision for the Outcome of Permanent Status Negotiations Based on the Arab Peace Plan At this critical time when the international community, is seeking to formulate a comprehensive policy regarding the Middle East, The PA believes that it is important to convey the Palestinian vision for ending the Palestinian-Israeli conflict. A vision based on the Arab initiative declared by the crown prince of Saudi Arabia and adopted unanimously by the Arab summit in Beirut.While many creative and constructive ideas regarding ending the current crisis are being presented, we believe that these ideas will not succeed if they are not accompanied by a clear political horizon that will rekindle hope in a permanent peace based on a negotiated solution. The Palestinian clarifications described below had been discussed with our Arab friends, in particular Saudi Arabia, Egypt, and Jordan, all of whom share our opinion regarding the centrality of a vision of peace to the success of any efforts. The Arab Peace Initiative of March 2002 forms our basic terms of reference. This initiative along with the vision of President Bush, Secretary of State Colin Powell’s speech of November 2001, and UN Security Council Resolutions 242, 338, and 1397, are the bases of the Palestinian vision for a permanent status agreement between Palestine and Israel. According to these bases, the following are the main elements of our vision: * The borders between the state of Palestine and the state of Israel will be the June 4th 1967 Armistice Line, though the two sides may agree to minor, reciprocal, and equal boundary rectifications that do not affect, among other things, territorial contiguity. The Palestinian and Israeli sides shall have no territorial claims beyond the June 4, 1967 borders. These borders will be the permanent boundaries between the two states. * There will be a permanent territorial corridor established between the West Bank and the Gaza Strip sections of the state of Palestine. * East Jerusalem will become the capital of the state of Palestine and West Jerusalem will become the capital of the State of Israel. * Jerusalem, which is venerated by the three monotheistic religions, will remain open to all peoples. * The Palestinian side will transfer sovereignty over the Jewish Quarter and the Wailing Wall section of the Western Wall in East Jerusalem to Israel, while retaining sovereignty over the remainder of the Old City. * Palestine and Israel will establish security cooperation arrangements that preserve the integrity and sovereignty of each state. International forces will play a central role in these arrangements. In addition, the two sides will strive to establish a regional security regime. * Neither Palestine nor Israel will participate in military alliances against each other, or allow their territory to be used as a military base of operation against each other or against other neighbors. No foreign troops may be stationed in the territory of either state unless otherwise specified in the permanent status agreement or subsequently agreed to by the two parties. Palestine and Israel’s respective sovereignty and independence will be guaranteed by formal agreements with members of the international community. * In accordance with the Arab Peace Initiative of March 2002, there will be a just and agreed solution to the Palestinian refugee problem based on UN General Assembly Resolution 194. * The issue of water will be resolved in a just and equitable manner in accordance with international treaties and norms. * Palestine and Israel will be democratic states with free market economies. * The comprehensive permanent status agreement will mark the end of conflict between Palestine and Israel, and its complete implementation will mark the end of claims between them. Naturally, the realization of this vision requires a parallel process that will create concrete and positive developments on the ground. These will require a policy of de-escalation, de-occupation, ensuring the protection of Palestinian and Israeli peoples in accordance with the rule of law, and the gradual introduction of attributes of sovereignty to buttress and prepare the ground for a permanent status agreement. There should be a fixed timeline for this process with guaranteed diplomatic involvement in order to ensure that the process does not stall. Part of preparing for eventual Palestinian statehood requires internal Palestinian restructuring, which we have already embarked on in the political, financial, and security fields. In the security realm, the ideas suggested by CIA Director George Tenet will be the basis for our efforts. מול העמדה המתונה הזו מציעים מושקוביץ' ומרעיו אחיזה בכל השטחים, טרנסםר של הפשלתינים, תוך גלגול עיניים לשמיים והתממות אודות האמנה הפלשתינית. תתבייש | |||
_new_ |
Non Paper = Shit of Paper | |||
|
|||
''אמרו לי, ולצערי אינני דובר ערבית, כי מסמך זה מופיע גם באתר בערבית'' משפט עיקרי בהודעתך !!!!!!!!!! באינטרנט ובאנגלית זה רק עבור בורים ועמי ארצות מסוגך. בערבית מידי יום ביומו נאמרת האמת שבורים כמוך מתעלמים ממנה. וכך יוצרים לעצמם עולם וירטואלי של מקלחות. | |||
_new_ |
עוד מעט הוא יספר לך לאיזה מפלגה אתה שייך | |||
|
|||
ואת כל הביוגראפיה שלך. אני מסתמך על הגורמים, שכבר שנים רבות חוקרים את השיח הערבי בפנים, עוקבים אחרי העיתונים, הספרים, תוכניות הלימוד, השידורים, הנאומים של הבכירים וכל מה שיש. פנו גם לאנשי אש''ף ושאלה אותם האם הם קיבלו את האמנה עם שינויים ונענו חד-משמעית ''לא, אין שום אמנה עם שינויים!'' כלומר, מכתב הסיכום עם השינויים היה בשביל פרס והאמריקאים, אנשי אש''ף לא קיבלו שום דבר כזה. יש אנשים, שבאופן מקצועי האזינו לתזכורות הקבועות מפי ערפאת בכל נאומיו אל עמו, שההסכם עם ישראל הוא הסכם חודייבה. הם לומדים ומפרסמים את החינוך לשנאה והשמדה של היהודים. עוסקים בזה יודעי ערבית, שמתרגמים את החומר ושולחים עידכונים. האו''ם בדק את התרגמים של PMW ואישר את אמינותם. אני למדתי את חומרים שתי וערב ופרסמתי סדרת מאמרים שלמה. עכשיו בא הטמבל ומספר לי מי אני ומה אני ולאן אני שייך ושהכל הפוך ואנחנו אשמים בכל החטאים. האם אתה יודע, שמי שהמציא את עלילת הרצח הפולחני בעיר אנגלית נורוויץ' בשנת 1144 היה יהודי מומר לנצרות? הוא סיפר שהיהודים מתכנסים פעם השנה כדי להחליט באיזו עיר יוקרב ילד נוצרי ושהוא עצמו היה שותף להתכנסות כזו, לכן החליט להתנצר... כמה שזה לא מפתיע, כמה שהעולם לא מתשנה! | |||
_new_ |
מה יש להם לאמר חוץ משטויות | |||
|
|||
יש חוכמת חיים פשוטה שאינה זקוקה לכנסים של פוליטיקאים, וניירות מסוגים שונים ומשונים. מצד אחד,השמאלנים טוענים שהרוצח מכיר בזכות קיומה של ישראל. מצד שני, אני שומע את הרוצח צווח, ''יפו, חיפה, רמלה....'' איזה פסיכופט יאמין לשמאלנים? | |||
_new_ |
אתה מוזיל את הויכוח לשווא. הנייר הזה כמו ניירות אחרים | |||
|
|||
שמופיעים באתר הזה מצטטים כל מיני הצעות שונות להערכותהפלסטינים לפעילות פוליטית מול ישראל בעיקר בזמן הדיבורים על הסכם ג'נבה, מסמך איילון וכו'. אין להם שום משקל חוקי או ציבורי. וכבר נאמר לך כאן ש-NON PAPER זה לא נייר ולא בטיח. מצד שני, בשעה שחלק מהחותמים על כל מיני מסמכי שלום עם הישראלים רואים במהלך שלהם כשלב בתורת השלבים, אינני מוצא כל סיבה לששון ולשמחה. עמדתנו צריכה לקחת לא רק את הכתוב בניירות אלא גם את המציאות בשטח. וכאן החיבור אצלך בעייתי. | |||
_new_ |
עוד דוגמאות, אם עדיין חסר | |||
|
|||
_new_ |
אתה מביא דוגמאות מאתרי ימין ישראלי | |||
|
|||
ואני מביא לך דוגמא מן האתר הרשמי של הרשות הפלשתינית | |||
_new_ |
רמי, לך צלמד לקרוא ותפסיק להסתובב בין הרגליים | |||
|
|||
PMW - זה לא ''אתר הימין'', זה אתר של מכון מחקר. אם על סמך ממצאיו מגיעים האנשים למסקנות ימינית, כנראה שהימין מסתמך על העובדות מהחיים. החומרים של PMW הם החומרים שמובאים מתוך הרש''פ, הם מתורגמים מערבית, אלה החומרים המקוריים ביותר של שיש, אלה שמגיעים לכל ילד ומבוגר במחנה ג'יבליה או קסבה של שכם, שאין להם אינטרנט ולא יודעים אנגלית. התועמלנים של רש''פ, שמקבלים משכורת מרש''פ, מלמדים אותם, שיהודים בארץ הם נטע אימפריאליסטי, מפיצים מחלות וסמים ואותם יש להשמיד עד האחרון שבהם, גם אותך אדון שמאלן-שלא-יודע-לקרוא-אבל-אפו-מורם-אל-על. זה החומר האוטנטי ביותר שיש. כנ''ל החומר של MEMRI, CMIP ושל דוד בדין. תיארתי כבר את מקור החומרים, אם לא ברור לך - לך תלמד לקרוא. אתה מביא תמונות מכפר פוטיומקין רש''פי. הנושא של המאמר: החלטת אלג'יר-88, שהופצה עליה ידיעה כוזבת, כאילו היא מכירה בישראל ועליה מבסס ''שלום אך-שווא'' וכל מה שמסביב את התיאוריות השטחים-תמורתיות המטומטמות. זאת הונאה, שבמקור נועדה להכשיר את המאפיה להתעשרות ערפאת המכונה אש''ף, על חשבון הפגיעה בישראל. בגלל הדברים האלה, אנחנו חוטפים טרור וארה''ב חוטפת ונלחמת עכשיו באפגניסטאן עיראק. אתה לא הבנת מה מופיע באתר PMW וכינית אותו ''חומרי הימין'' בגלל מנגנון ההגנה הפסיכולוגי, שמונע ממך לראות כל מה שמנוגד לדעות הקדומות שלך. זו תופעה ידועה ומוכרת בפסיכולוגיה, פנה למומחים, הם יסבירו לך. קח איתך את חברך דוד סיוון (שחזר מהחופשה מהר יותר ממה שהבטיח), קחו חוברות של משרד החינוך לשיפור הבנת הנקרא ותתחילו לעבוד. לפני שתגיעו לתוצאות של ממש - אך תבלבלו לי את המוח עם הבולישט. | |||
_new_ |
ההבטחה (סעיף 3): תגובה 73084 | |||
|
|||
לא היתה שם התייחסות למשך החופשה. לא הובטח דבר לגבי העיסוק של מושקוביץ בהשמצות אישיות ושקרים. תזכורת נוספת תגובה 73128 התואר מכון מחקר לא מונע מעיסוק בשרות מטרות פוליטיות ספציפיות. זה אכן מוביל לחוסר אוביקטיביות הנה חלק מההגדרה של ''מכון המחקר'': Palestinian Media Watch has been playing the critical role of documenting the contradictions between the image the Palestinians present to the world in English and the messages to their own people in Arabic. (http://www.pmw.org.il/about.html) עובדות כמו זו המוזכרת בציטוט הופכות את ''מכון המחקר'' ל''מכון מחקר פוליטי''. אלו שני דברים שונים. מי שבמודע מנסה לצייר תדמית אחרת טועה ומטעה. הנה דוגמה לביקורת על מחקר מגמתי שכתבתי יחד עם יובל רבינוביץ (דיון 1427): ''העדפה תקציבית להתנחלויות?''אין במה שכתבתי כאן אמירה על הלגיטימיות או על האיכות של החומר המיוצר על ידי ''מכונים'' כאלה ובפרט מכון כמו PMW, נושא הערתו של רמי. גם להם יש מקום חשוב תחת השמש. עצה מסכמת למושקוביץ: נסה לשמור על כבודך. | |||
_new_ |
עזוב את כבודי בשקט, לא עניינך | |||
|
|||
הציטוט שהבאת מדברי PMW, בסך הכל אומר: ''מצאנו, שישנה סתירה מהותית בין א' לבין ב' ואנחנו מראים אותה.'' אם יעלה בידי מישהו לבדוק אותם עיתונים, ספרים ושידורים ולהוכיח, שהפרסומים של PMW שגויים או מוטים או מוטעים - אז יהיה מקום לדין באג'נדה הפוליטית שלהם, ישנה או איננה ומהי, אם ישנה. עד היום אף אחד לא עשה את זה, מעניים למה? מעניין, למה כל שטחים-תמורתניק, שתוקעים אותו עם האף בתוך החומר הזה - מחפש כל דרך לברוח מהנושא, למשל לחפש אג'נדה פוליטית? גלילאו גליליי, אחד האנשים הנערצים עלי ביותר, היה הראשון, שחשב על הרעיון המבריק להרים טלסקופ כלפי הירח והיה הראשון לגלות, שיש שם הרים ומכתשים. האינקווזיטורים, שפסלו את דבריו, סרבו בתוקף להציץ בתוך עינית הטלסקופ - אלה האנשים, שמעוררים בי הכי הרבה סלידה. הרם כפפה דוד סיוון, תוכיח, שהחומר של הגורמים, שהזכרתי לעיל אינו נכון - אחרי זה אהיה מוכן לדון איתך בענייני האג'נדה והכבוד העצמי. | |||
_new_ |
אינקוזיטורים | |||
|
|||
אינקוזיטורים לא מעוניינים בעובדות אלא במשימות שהוטלו עליהם. זה כבר ידוע הרבה שנים ומכאן שבהוספת המשפט עליהם לא ממש חידשת דבר. הציטוט שהצגתי אומר לי משהו מאד ברור על מטרות ''מכון המחקר הפוליטי'' PMW, שעליו העיר רמי הערה נכונה. הציטוט גם אומר לי מה המכון הזה לא יעשה. טענתי שהאמירה שלך שזהו מכון מחקר אינה מספיקה כדי להבהיר שדבריהם נכונים או לא נכונים. ההגדרה שהוספתי ''מכון מחקר פוליטי'' גם היא לא אומרת דבר על איכות החומרים של המכון הזה ודומיו (גם את זה כבר כתבתי בהודעה הקודמת). לבסוף, אם אתה מצהיר בגלוי שגלילאו הוא נערץ אז עליך לדעת לקבל את העובדה שיש הבדל בין ''מכון מחקר'' ובין ''מכון מחקר פוליטי''. עליך גם לדעת לקבל את העובדה שאני לא מפחד מהאינקוזיטורים, המשמיצים והשקרנים ובוחר לעיתים להפנות את תשומת הלב לאינפורמציה חשובה ונכונה על אפם וחמתם. | |||
_new_ |
תוכיח, שמה שהם מפרסמים אינו נכון | |||
|
|||
ושהם מסתירים מידע חשוב אחר. בלי זה, כל שאר דבריך - אינם רלבנטיים. אתה לא יודע מה הם היו ומה לא היו עושים, המשפט שהבאת לא מצביע על דבר מלבד המטרה לחשוף מידע, שאחרים מסתירים. אתה מפחד מהם כמו מאש, כמו שהאינקוויזיטורים פחדו מעינית הטלסקופ. היכן המכון של השמאל, שקורא ומתרגם את העיתונים והשידורים של רש''פ ואת המאמרים והנאומים מפי בכיריה בשפה הערבית? הוא איננו, כי השמאל עושה את כל מה שהוא יכול על מנת להסתיר את המידע. אתה לא מביא שום מידע, סיוון, אתה מנסה בבהלה להסתיר אותו, מסיבה פשוטה: אתה יודע, שחשיפת המידע פוגעת אנושות בדוקטרינת השטחים-תמורת, שכל מלה בה היא פנטזיה ובולשיט במיץ עגבניות. | |||
_new_ |
למש''ל: תגובה 73494 | |||
|
|||
כעת נראה שאתה מקבל את ההערה של רמי רק מחפש תירוצים שכאילו זה לא משנה. זו זכותך להתבסס על תירוצים לא רלוונטיים אבל אותי הם לא ממש מעניינים. זה מזכיר לי את הפחד של האינקוזיטורים, אבל אתה תתגבר ותצליח להודות שטעית........ | |||
_new_ |
אתה באמת לא יודע לקרוא | |||
|
|||
_new_ |
אף על פי כן אמת דיברתי | |||
|
|||
תזכורת: ''אם אתה מצהיר בגלוי שגלילאו הוא נערץ אז עליך לדעת לקבל את העובדה שיש הבדל בין ''מכון מחקר'' ובין ''מכון מחקר פוליטי''. עליך גם לדעת לקבל את העובדה שאני לא מפחד מהאינקוזיטורים, המשמיצים והשקרנים ובוחר לעיתים להפנות את תשומת הלב לאינפורמציה חשובה ונכונה על אפם וחמתם'' (תגובה 73494). נסה לא לפגוע בכבודך. | |||
_new_ |
ישנו עיקרון ''תער אוקם'' | |||
|
|||
שאלת ההגדרה של PMW או דוד בדין או כל גורם אחר כפוליטי שייכת בדיוק לאותו סוג השאלות, שנחתכות על ידי תער אוקם. אם היית מסוגל להוכיח, שמה שהם אומרים לא נכון, זה היה סיפור אחר, אבל אין לך כלום. מה שהם אומרים - מבוסס על עובדות מוצקות ואין לך מה לעשות עם זה, אז אתה מנסה ''להרוג את השליח''. לא משנה כמה תצעק ''אמת דיברתי'' - אין לך כל ראיה לסתור את העובדות. תדאג לכבודך, לכבודי אני אדאג. רות, סוף. | |||
_new_ |
אף על פי כן נוע תנוע: אמת דיברתי | |||
|
|||
משהו כאן, בגישתך, מזכיר לי את מלחמותיו של הברון מינכאוזן..... נגד מה אתה נלחם מר מושקוביץ? אם היית קורא בעיון את שכתבתי כבר בדיון הזה לא היית מעלה את הטענה המופרכת על נסיון שלי להרוג השליח. הנה כמה דברים שכבר כתבתי: 1. ''אין במה שכתבתי כאן אמירה על הלגיטימיות או על האיכות של החומר המיוצר על ידי ''מכונים'' כאלה ובפרט מכון כמו PMW, נושא הערתו של רמי. גם להם יש מקום חשוב תחת השמש'' (תגובה 73491). 2. ''טענתי שהאמירה שלך שזהו מכון מחקר אינה מספיקה כדי להבהיר שדבריהם נכונים או לא נכונים. ההגדרה שהוספתי ''מכון מחקר פוליטי'' גם היא לא אומרת דבר על איכות החומרים של המכון הזה ודומיו (גם את זה כבר כתבתי בהודעה הקודמת)'' (תגובה 73494). שים לב מר מושקוביץ למילים המפורשות ''גם להם יש מקום חשוב תחת השמש'' (תגובה 73491). משפט כזה בהקשר שנכתב לא יכול להתפרש כנסיון להרוג את השליח. מה שטענתי מספיק מבוסס בעיני ומספיק חשוב. כדי לחדד ולהבהיר אוסיף עוד עניין חשוב (שלא ראוי לפרשו במנותק מהדברים שכבר כתבתי בדיון הזה): ''מכון מחקר פוליטי'' כמו PMW, שמפיץ אינפורמציה בהתנדבות תמיד יהיה ''חשוד'' בעיני. גם שליחיו של גוף כזה הם ''חשודים''. | |||
_new_ |
אתה קודם כל צריך לקרוא | |||
|
|||
את מה שסיון כתב פה כדי להבין עם מי יש לך עסק. את התעמולה האנטישמית שלו על ''עקירת עצי הזיתים'' שאין בה ולא כלום אלא לשקר ולהכחיש ולהשניא על כולנו את כל היהודים ביהודה ושומרון. | |||
_new_ |
סוכן התעמולה השקרן חזר | |||
|
|||
אין אמת בטענותיו של ''מהנדס אזרחי''. דבריו כאן ובמקומות אחרים הם אסמכתא שלא קרא כלל את דברי או שלא הבין את מה שקרא. ההופעה שלו כאן בפורום היא זו של שקרן ומשמיץ. ''מהנדס אזרחי'' הוא סוכן תעמולה זול ועלוב שקל לחשוף (תגובה 73311). הטיפוס הזה מעדיף אלימות וקישקושים על דיון רציונלי. | |||
_new_ |
מי שמערבב אמת ושקר ביחד | |||
|
|||
הוא אתה ראו את כתבתו שנוטה רק לצד אחד כמו מחלת הסרטן (שאפילו סרטן הולך על צידו האחד ולא הולך ישר) (: | |||
_new_ |
אתה אפילו לא מערבב רק מקשקש | |||
|
|||
_new_ |
לדעתי התבטאותך לא ראויה לפורום הזה | |||
|
|||
סתם הכפשות אינן ראויות. אני מאמין לסיון שהוא אדם רציונלי וחושב שמאמין בדברים אותם הוא טוען בחריפות ובחדות רבה. ראוי להתווכח לגופו של עניין ולא לגופו של בעל העניין. | |||
_new_ |
מר פרקש | |||
|
|||
סיון כתב מאמר אנטישמי חד צדדי תקרא אותו | |||
_new_ |
יש אנשים שלא מבינים זאת | |||
|
|||
הנה ההוכחה (''מהנדס אזרחי'' לאחר ההערה שלך: תגובה 73624). תזכורת: תגובה 73311 יש אנשים שלא מבינים את הנזק שההתבטאויות שלהם עושות. | |||
_new_ |
אתה לא ממש מדייק, דוקטור | |||
|
|||
יש מכונים פוליטיים למחקר ויש מכוני מחקר לפוליטיקה. למיטב זיכרוני, האקדמיה מכירה במדעי המדינה, סוציולוגיה,כלכלה, הסטוריה, ארכיאולוגיה, גיאולוגיה ועוד כשטחי מחקר אקדמאים. האתרים הנ''ל שהבי מושקוביץ מייצגים מכוני מחקר שחוקרים בכל ההיסטים האלה סכסוכים שונים במזה''ת. מה לעשות שברובם יש אנשי ימין. הרי גם להם מותר לעסוק במחקר. אני משער שישנם כמה אתרי שמאל שעוסקים במחקר דומה מזוית ראיה שלהם. הכל לגיטימי ובלבד שמביאים עובדות כבסיס למחקר וכל ניתוחן נעשה ע''פ כל הכללים הנהוגים באקדמיה. | |||
_new_ |
אתה טועה | |||
|
|||
המכון הספציפי שבו דובר הוא בעיני מכון מחקר פוליטי. והוספתי: ''..... שהאמירה שלך שזהו מכון מחקר אינה מספיקה כדי להבהיר שדבריהם נכונים או לא נכונים. ההגדרה שהוספתי ''מכון מחקר פוליטי'' גם היא לא אומרת דבר על איכות החומרים של המכון הזה ודומיו (גם את זה כבר כתבתי בהודעה הקודמת)'' (תגובה 73494). מכאן שהערתך על הלגיטימיות של מכונים כאלו מיותרת. | |||
_new_ |
אז אני מוחק את הערתי | |||
|
|||
_new_ |
PMW איננו מכון פוליטי | |||
|
|||
אם הוא נראה לך כזה אז כדאי שתחליף משקפיים, או שתפסיק לראות מהרהורי לבך. צאחר וכל מה ש PMW עושים זה להקליט ולתרגם את השידורים והפירסומים של הרשות הפלשתינאית, יש לי הצעה עבורך - אולי תפנה לרשות ותבקש מהם להחליף דיסקט? בדבר אחד אני מסכים אתך. עד היום PMW לא הקליט ו/או תרגם איזה שהוא פרסום או שידור חיובי (מנקודת מבט ישראלית) של הרשות שפלשתינאית. זו באמת הוכחה למגמתיות הפוליטית של PMW . . . דברנו כבר על ''ראש פתוח''? | |||
_new_ |
PMW הוא מכון פוליטי | |||
|
|||
על פי מה שהם כותבים על עצמם זה מה שהם. עבורי דבריהם הכתובים הם הוכחה לטענתי. מצד שני כדאי שתקרא גם את יתר הדברים שכתבתי בנדון. אנשים עם „ראש פתוח“ קודם קוראים את ההודעות עליהן הם מגיבים לפני שהם קופצים. אם תנהג כך תראה שלא עסקתי ב„הוכחות“ אחרות. | |||
_new_ |
''אתה מביא דוגמאות מאתרי ימין ישראלי | |||
|
|||
ואני מביא לך דוגמא מן האתר הרשמי של הרשות הפלשתינית''....... אז מכאן אתה מסיק שאתה צודק? | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |