פורום ארץ הצבי

http://www.faz.co.il/story_94

ברוך הבא גדעון האומלל
יורם המזרחי (יום שלישי, 16/04/2002 שעה 4:17)


היי גדעון!
טוב לדעת שלמרות הזדקנותך המתקדמת- עודך בחיים,ולא סתם, אלא סובל בארץ ''פושעי המלחמה''....אכן גיבור.... אך למעשה מסכן וסובל,כפי שהייתה לפני שנים,כמעט באופן מקצועי.
זכותך לדעותיך וכוחך ''לחנך'' שוטים.(שונרא?) הרי גם לצ'ארלי מנסון היו תלמידות.....
אך אם למען הסדר הטוב- בידך הוכחות, שמות מקומות תאריכים וכיו''ב לזוועות שאתה קובע ולא רק ''ציטוטי תוכי''והשתתפות במקהלת ילדי אבו-עאמר, חובתך לפעול ולא רק ליבב (אני מבין שאתה ''בעל טור'' במקומון?)באמצעי תקשורת.
באשר ''לערוב חיי הפוליטיים''....יקירי....מימי לא היו לי ''חיים פוליטיים''....הכרונתנו הפוליטית שייכת לימי הליגה למניעת כפיה דתית ז''ל.זה הכל.
ובכל זאת גדעון -בקרבי נותרה ''פינה חמה ''גם עבורך,זכר לימי ''ירושלים של פעם'' והימים בהם לבשתה מדי ''צבא כיבוש'' וכיו''ב,כולל כומתה אדומה ושאר סימני ''קלגסות'' (כוון שאתה ''צעיר'' ממני אפילו קינאתי בך!).....רוצה לאמר אתה נטשתה במהירות את מה שהאמנת בו ובהדרגה הגעתה לעמדתך המסכנה,בה אתה מחופר ללא תקווה ואילו אני הרחקתי מעט מהשמאל שפעם נחשב בעיני לפחות ''אורים'' ואם לא ''תומים''.....ועוד,גדעון קשישא
מה עניין שמיטה להר סיני??? ''יורמיות'' וכיו''ב??
...על ''היורם'' שבי אגן בחירוף נפש,או שמא גם שם עברי אינו בעיניך אלא שם כובש וקלגס?
אם בבכוונתך להצטרף אל כותבי ארץ הצבי- (ומי כמוך ירתע מכתיבה ובפרט בפורום חפשי!) תפדאל!!! אלא שעצתי לך היא שתשריין את הזכוכית המקיפה אותך,אתה נהנה להשליך אבנים וחזקה שתנסה להוריד את הפורום לרמתך עם מקלעות דוד ואבני בליסטראות....
אז קשישא...תתכונן....בגילנו לא נותרו הרבה שנות פעילות ואם תרצה-אהפוך את אלה שלך למענינות.
מה חדש?





מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.